kamil97123 Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 i jak przeliczać fps na prędkość repliki ? Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 (edited) Fps to jednostka prędkości - stopy na sekunde. 300 fps to 300 stóp na sekundę. Jak chcesz to znajdź na google jakiś konwerter i przelicz na m/s. Edytuj. Oczywiście zakładam, że pisząc "prędkość repliki" masz na myśli prędkość wylotową pocisku. Edited January 8, 2013 by MarekMac Quote Link to post Share on other sites
Reegz Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 100 m/s * 3,3 = 330 fps 100 m/s * 0,011 = 1,1 J 300 fps : 3,3 = 90,9 m/s 300 fps : 300 = 1 J może to coś ci pomoże Quote Link to post Share on other sites
Varn Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 Jeżeli ktoś nie myśli to nawet 300 fps może się okazać niebezpieczne, jednak mając choć trochę oleju w głowie 300 fps sprawdzi się bardzo dobrze w CQB. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 100 m/s * 0,011 = 1,1 J Panowie, to jest niezłe :D. Zawsze sądziłem, że prędkość i energię łączy zależność kwadratowa a tu takie cuda. Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 100 m/s * 0,011 = 1,1 J 300 fps : 300 = 1 J Co to za działania? Skąd te 0,011 i 300? liczenie energii pocisku na podstawie jego prędkości i jakiś dziwnych danych bez jego masy? W ogóle wiesz co napisałeś? Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 http://kpasg.net/showthread.php?p=219944 po jasną cholerę kombinować, jak wszystko jest w necie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.