Fifer Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 (edited) Witam. Otóż dziś po długim czasie od ostatniej piaszczystej przygody wojskowej zachciało mi się strzelać. Wszystko pięknie do czasu gdy lekko nacisnąłem spust (jeszcze w pozycji nie do strzału tylko ciutke przed gdy mechanizm się tak jakby zaczyna ruszać) i usłyszałem jakiś chropot-zgrzyt. Tak jakby pomiędzy "coś" dostał się piasek. Czarny scenariusz jest jeszcze taki że coś z zębatkami ale ten krótki dźwięk pojawia się tylko w wstępnej fazie strzału....Gdy już oddaje strzał na semi bądź auto nie słychać. Co to może być? Piasek czy coś gorszego? Może czas na serwis/czyszczenie/smarowanie? Edited January 11, 2013 by Fifer Quote Link to post Share on other sites
mlody96 Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Mój kolega ma podobny problem, ale w cm031... Quote Link to post Share on other sites
Fifer Posted January 11, 2013 Author Report Share Posted January 11, 2013 Z moich doświadczeń wynika że piasek to największy wróg....a ostatnia akcja była prowadzona "w morzu piasku" :D Tylko niepokoi mnie inf. że to mogą też być te cholerne zębatki lub innych mechanizm, a jak tam wpadł piasek to już kapota- serwis murowany :/ Quote Link to post Share on other sites
Rychter Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Miałem to samo w CM.036, Piasek dostał się między zębatki. Radziłbym przeczyścić gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Fifer Posted January 11, 2013 Author Report Share Posted January 11, 2013 Tyle że jeszcze środek mojego GB nie widział światła dziennego a ja jestem laikiem w serwisie tych podzespołów :D Odp. SERWIS . Dzięki !! Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Sam koszyk z silnikiem możesz przecież na szybko odkręcić i luknąć od dołu w GB. Może wystarczy wyregulować położenie silnika. Quote Link to post Share on other sites
szkielet1990 Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Lepiej niech rozkręci Gearboxa (w serwisie jeśli sam tego nie robił) bo jeśli zacznie regulować silnik a tam jednak będzie piach to tylko będzie gorzej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.