Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Śliski temat - sklep armyworld.pl


Recommended Posts

Zamówiłem od nich dwie pary spodni w zimowym maskowaniu BW.

Kurierem przysłali mi jedną parę, mimo że zapłaciłem za dwie (pobranie). Natychmiast zadzwoniłem do sklepu ze skargą, poprosiłem o zwrot pieniędzy za dwie pary spodni (zdecydowałem się odesłać parę, która do mnie dotarła) - pani z obsługi się na to zgodziła. Spodnie zostały odesłane, pozostało mi oczekiwać na kasę, ale... Po tygodniu dostaję maila, że zwrócą mi tylko za jedną parę spodni :) bo twierdzą, że wysłali obie i najwyraźniej jedna para w cudowny sposób zniknęła :)

Cena za jedną parę żałosna - bo 39zł więc niby nie ma o co się kłócić, ale wpieniło mnie zachowanie sklepu, które nie wskazując palcem daje mi do zrozumienia, że jestem oszustem :/

Osobiście czuję się oszukany przez ten sklep i na pewno nigdy nic a nic od nich nie kupię.

Żałuję, że wywaliłem opakowanie, w którym przyszły spodnie, nie orientuje się ktoś czy na druku nie jest napisana waga przesyłki? Może wtedy udałoby mi się udowodnić, że przyszła tylko jedna para...

Link to post
Share on other sites

Niedawno zamawiałem tam buty Jungle i pokrowiec na hełm. Buty przyszły nie na takiej podeszwie jak była na zdjeciach ale trudno. Zamawiałem kurierem DPD i u mnie była napisana waga przesyłki. Jak coś byś jeszcze chciał wiedzieć to zachowałem sobie opakowanie

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze - jest wątek o opiniach nt AW: http://forum.wmasg.p...97-armyworldpl/ - nic więcej ze sprawą nie zrobisz.

 

Skoro nie zachowałeś druku z przesyłki (jw.), nie otwierałeś paczki przy świadkach ani nie powiadomiłeś niezwłocznie sprzedające o zaistniałej sytuacji na piśmie (niechby mailem) – masz tzw. problem. Tak czy owak zwrot pieniędzy zależałby od dobrej woli sklepu. W opisanej sytuacji mógłbyś najwyżej skierowac sprawe na tzw. drogę prawną. Aleniestety nie jesteś w stanie poprzeć swoich twierdzeń dowodami.

 

O sklepie co do zasady nie chcę się wypowiadać – moje odczucia na temat zakupów w nim są dość ambiwalentne – jednak muszę zaznaczyć, że w podobnej sytuacji dosłali mi brakujący towar, wyłącznie na podstawie mojego oświadczenia.

Natomiast Tobie doradzę to co sam robię w takich sytuacji – otóż wszystkie „większe” zamówienia z tego sklepu każę sobie dostarczać do pracy. Dzięki temu jestem w stanie ew. wykazać dowodem ze świadków/zapisu monitoringu, że zawartość przesyłki nie odpowiada złożonemu zamówieniu – z winy sprzedającego.

Edited by Kuba
Link to post
Share on other sites

Kuba - to był właśnie mój błąd, że powiadomiłem sklep tylko telefonicznie a nie mailowo.... Przez telefon pani zgodziła się na zwrot całej sumy a potem zmienili zdanie.

Napisali mi, że sprawdzili stan magazynowy i na bank wysłali mi dwie pary... Możliwe aby kurier sobie zabrał jedną? Paczka przyszła nienaruszona.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...