Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pistolety gzowe i ich utrzymanie. (Beretta M9)

Recommended Posts

Witam, na forum jestem nowy, więc proszę o wyrozumiałość splash.gif Asg interesuję się od niedawna. Kupiłem już sobie całkiem przyzwoitego kałaszka i zamierzam kupić sobie jeszcze pistolecik. Pewien taki wpadł mi w oko - jest to Beretta M9 Full Metal firmy KJW. Słyszałem, że pistolety gazowe ciężko utrzymać, tzn. trzeba często kupywać smary, i inne dodatki, żeby utrzymać pistolecik w dobrym stanie. Teraz mam do was kilka pytań: Jak często trzeba smarować pistolet ? Jakimi smarami ? Czy są one drogie ? Jak to robić ? Czy często trzeba je czyścić ? Jeźeli tak, to w jaki sposób ? Wybaczcie, ale jestem jeszcze troche zielony, ale nie ma się z czego śmiać, bo każdy kiedyś przez to przechodził smile.gifAaa, i jeszcze jedna prośba.. Byłbym bardzo wdzięczny jakbyście podali swoje opinie na temat tego pistoletu (Beretta M9 Full Metal - KJW). Z góry dzięki cool.gif

Sam używam M92f od KHC. Co do utrzymania- fakt, wychodzi trochę drogo jak na broń boczną. Musisz używać green gasu, który do najtańszych nie należy. Do tego regularne smarowanie i czyszczenie (najlepiej po każdym użyciu). Jeśli nie będziesz o nią dbał to szybko będzie trzeba wymienić uszczelkę. No i jeszcze niska temperatura, która wyklucza jej użycie.

Sam dostałem ją za free i tylko wymieniłem "zjechaną" uszczelkę, więc nie mam co narzekać. Ale wydaje mi się, że równie dobrze wystarczyłaby sprężyna: jeśli masz dobre oko i bliską odległość do celu to powinieneś trafić za pierwszym razem, bo za drugim raczej już będzie za późno, więc przeładowanie raczej nie ma tu dużego znaczenia, a wyjdzie taniej.

Edited by MrStone

Ta, sprężyna, mhm, porady zieleniny. Skoro polecamy sprężynę zamiast gaziaka, to posunę się krok dalej:

- kupujesz kulki 0.20 G&G

- kupujesz preckę promyka do mp5k

- pakujesz kulki do japy

- nie połykasz

- pakujesz preckę do japy