WszystkoZajęte Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 (edited) Witam! Dziś chciałem zaprezentować koledze z klasy moją replikę M16A3, niestety niesamowite wrażenie zepsuł fakt, iż replika po naciśnięciu spustu wydała z siebie dźwięk jakby przewijały się zębatki, coś w ten deseń. Każdy następny nacisk spustu powodował, że było słyszalne tylko stukanie. Co jak co, ale ostatni raz replika strzelała próbnie w środę (6.02) i wszystko ładnie śmigało, ale ze względu na niskie temperatury gumka Hop Up wariowała jak i NiMh (którego specyfikacji nie jestem pewien, ale 9.6V prawdopodobnie). Od tamtej pory replika schowana, wyjęta dopiero dziś i taka o to niespodzianka. Dodam, że akumulator był przez te kilka dni ciągle podłączony (głupi ja, ze zmęczenia zapomniałem odpiąć tego diabła!), a dziś temperatura również była ujemna, ale wątpię by w minutę aż tak się to odbiło na replice :icon_smile: NiMh niby naładowany przez kolegę, ale z tego co ja je użytkowałem, to one rozładowują się nawet gdy po prostu leżą. Z góry dziękuję za pomoc :icon_smile: PS. Replikę wysyłam niedługo na tuning (przegląd w sumie też, ale jak się dowiem teraz to zamówi się i te części, które padły) do znajomego więc jeśli możecie to doradźcie proszę, czy taki zestaw będzie współgrał ze wszystkim w środku i nie rozleci się na pierwszej większej strzelance. - http://www.specshop....ka_Silent_-_Red - http://www.specshop....zczelniona_M4A1 - http://www.specshop....-_Sprezyna_M130 - http://gunfire.pl/pr...t-type-SHS.html - http://gunfire.pl/pr...rezyny-V-2.html - http://gunfire.pl/pr...dow-do-M16.html @Edit. Sprawdziłem przed chwilą replikę, która cudownie ożyła, jednakże pozostał problem taki, iż semi nie działa, a jak działa to tak od niechcenia wydaje odgłos, ogień automatyczny działa jak należy, jedynie semi, a to się zatnie, a to strzeli i się zatnie, ale przerzucenie na auto, oddanie strzału i ponownie na semi sprawia, że znów mogę oddać jeden strzał na semi. Dobrze, że chociaż automat jest :icon_smile: Edited February 11, 2013 by WszystkoZajęte Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Wedlug mnie to wina akumulatora. Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 aku plus selektor/przerywacz Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 11, 2013 Author Report Share Posted February 11, 2013 (edited) W takim razie takie "działanie" selektora jest z winy przerywacza? :icon_wink: Powiedzcie mi jeszcze, odnośnie tuningu, jeśli mogę Was o to uprzejmie prosić... Odkopałem mail, w którym kontaktowałem się z pewnym serwisem i zostały do repliki wybrane części na wymianę by uzyskać stabilne ~450FPS oraz 60m skutecznego zasięgu. Zestaw, o jakim mowa to: - Kable gumowe niskooporowe + mosfet merf 3.2 - Lufa precyzyjna Prometheus lub inna podobna jakościowo - Gumka zielona G&G / Czarna Systema - Głowica cylindra - Sprężyna na jakąś również z wyższej półki (M130-M140) - Ew. zestaw poszerzonego cylindra. - Zębatki 21:1 G&G Czy do zasilenia całego zestawu wystarczy Li-Po 7.4V, czy może bez obaw mogę inwestowąć w 11.1? :icon_wink: + taki zestaw jest opłacalny i przedstawione wyżej osiągi mogą zostać osiągnięte? Jeśli chodzi o tuning i ogółem wnętrzności to doświadczenia brak i niestety jestem zmuszony wierzyć opiniom w internecie... Edited February 11, 2013 by WszystkoZajęte Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 (edited) W takim razie "działanie" jest z winy przerywacza? :icon_wink: działanie to jedno (napisałem że prawdopodobnie wina batki), strzelanie tylko na auto to drugie :icon_wink: ja bym podpiął 11,1 i spróbował na singlu. powinno ruszyć bez problemu M130/140 i tylko 450 fps? hmmm no to ciekawy "serwis" Pozdro Edited February 11, 2013 by mike88 Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 11, 2013 Author Report Share Posted February 11, 2013 (edited) Źle najwyraźniej podałem informacje. Zależy mi głównie na tym, by mieć 450FPS, a też napisałem informację sprzeczną, że być może włożyć do środka M130/M140. Cóż, kilka razy we wcześniejszym poście wspomniałem o osiągach jakie mnie interesują. Na jakiej sprężynie da radę to osiągnąć i czy cały zestaw się spisze i potrzyma z rok, może dwa lata, tego nie wiem, strzelałem :icon_biggrin: #edit. Jeśli na M130/M140 można osiągnąć więcej FPS'ów (co - chyba - przekłada się również na żywotność pozostałych elementów), chętnie usłyszę jaka to liczba, 480-540? Jak na szturmówkę, według mnie trochę za dużo :icon_biggrin: Edited February 11, 2013 by WszystkoZajęte Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 m125 Ci wystarczy w zupełności :), do tego oba łożyskowania zęby nawet elementa 18:1 batka 7,4 koło 2200mAh gume daj zieloną gg lub systeme e. (ewentualnie guardera przeźroczystą) na takim setupie pożyje, a będziesz miał te 450 Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Do tego prometheus, niskooporówki (gumowe) oraz mosfet, reszta stock - Wtedy, za mniejsze pieniądze, będzie wszystko pięknie działać? :D Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 zależy jeszcze kto ci to poskłada ;) Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Cóż, wciąż szukam miejsca, gdzie mógłbym dać swoją replikę do tuningu i tak się zastanawiam, czy drugi poziom tuningu replik G&P na ASGShop jest opłacalny i czy poza zwiększoną mocą do interesującej mnie ilości FPS, zwiększy się też zasięg ;) Link to post Share on other sites
Nath Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 (edited) W moim G&P siedzą zębatki shs 18:1, tłok shs 3stalowe kły, wzmocniona głowica classica, M130Guardera i na lipo 11,1 po fragi idę tak: http://www.youtube.com/watch?v=OBdZ79FrOtQ Edited February 12, 2013 by Nath Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 12, 2013 Author Report Share Posted February 12, 2013 Pytanko, może nie związane z tematem, ale na prawdę mnie zastnawia jedna rzecz. Jak do tej puchy włożyłeś jakikolwiek akumulator? :D Pojemnośc 400mAh? :P Postanowiłem, że w marcu wyślę replikę na tuning do zbrojowni, postaram się też ubłagać o naprawę selektora ognia, może odpowiedzą co było nie tak to się doda post czego to może być wina (a nóż jednak coś zupełnie innego, czego się nie spodziewamy). Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Probowales na innym aku postrzelac? u mnie jak jest slaba batka np 8,4 juz na wykonczeniu to tez potrafi sie na semi przyciac a juz jak przelacze na auto to dalej smiga. Pozycz od kogoas aku jak nie masz innego i sprawdz bo w zbrojowni pewnie dodatkowy hajsik ci za to policza:) Link to post Share on other sites
Nath Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Pytanko, może nie związane z tematem, ale na prawdę mnie zastnawia jedna rzecz. Jak do tej puchy włożyłeś jakikolwiek akumulator? :icon_biggrin: Pojemnośc 400mAh? :icon_razz: Postanowiłem, że w marcu wyślę replikę na tuning do zbrojowni, postaram się też ubłagać o naprawę selektora ognia, może odpowiedzą co było nie tak to się doda post czego to może być wina (a nóż jednak coś zupełnie innego, czego się nie spodziewamy). Lipolek Firefoxa 11,1 bodaj 1200mah. Wystarczy na cały dzień siania kompozytem, w razie czego mam jeszcze drugi w zanadrzu ;). Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 A co ty tam masz za silnik?bo stock to raczej nie jest co? Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 dlaczego? To G&P, hispeed M120 daje ładnego rofa już przy małej ilosci voltów, a on go jeszcze kopie 11stką... Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 13, 2013 Author Report Share Posted February 13, 2013 Jak na WOŚP byłem to na 11.1V kolegi miałem podobnego albo i nawet wyższego ROF'a, G&P to cudo w stocku, ale jednak ten spust trochę uprzykrza użytkowanie. Zbrojownia odpisała, za dodatkowe 15zł (ta część) naprawią bodajże wraz z przeprowadzeniem tuningu. W marcu zobaczy się jak to będzie śmigać :) Link to post Share on other sites
Nath Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Motór Elementa, bo stockowy nie chciał dźwignąć M130 :(. Moja emka jest z naprawdę starego wypustu (cztery lata, niebieskie porkętła na komorze hopa miała), silnik jest na dość słabych magnesach. Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 bo to hispeed jest, ni hi-torque... Link to post Share on other sites
Nath Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Powiedz mi coś, czego nie wiem ;), inna sprawa, że magnesy są słabe, porównywalne z magnesami w silnikach serii RK od Boyi. Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Bo w hispeedach magnesy wcale nie muszą być mocne, to do hi-t ładuje się neodymy... Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 14, 2013 Author Report Share Posted February 14, 2013 Byłoby tak fajnie coś z tego rozumieć :D Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Serio nic nie kumasz?;) Tak z grubsza;) silniki hispeed sa pod szybkostrzelnosc i nie pociagna mocnych sprezyn a hi-t maja magnesy neodymowe strzelaja wolniej ale ciągną mocne sprezyny Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted February 14, 2013 Author Report Share Posted February 14, 2013 No coś tam rozumiem, ale jeśli chodzi o takie 'zaawansowane' nazewnictwo to nie dla mnie. Ja, jeśli chodzi o tuning, jestem zielony u musiałbym posiedzieć i się o tym pouczyć :D Link to post Share on other sites
tred211 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 A tak na marginesie to silniki hi-speed nie mogą mieć magnesów neodymowych? Ano mogą. Poprostu wirniki tych silników różnią się ilością uzwojeń i przekrojem użytego drutu. Taki np. silnik systema a-z. Jak dorwę jakiś tani hi-speed, to wstawie wirnik w obudowę z magnesami neodymowymi. Link to post Share on other sites
Recommended Posts