Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kompletny Gearbox [Guarder] m150 i pytanie


Recommended Posts

Witam, ostatnio zaaplikowałem swojemu maleństwu nowego gearboxa po tym, jak PJ poszedł w strzępy i nie chciałem już inwestować w sam szkielet. Zdecydowałem się na set guardera do M4/16 na m150. Wszystko poskładane współdziała z komorą HU guardera, lufą 407mm tej samej firmy i kablami niskooporowymi PJ na małej tamiyi. Silnik nadal stockowy PJta. Ten dział wydał mi się odpowiedni, żeby zadać podstawowe pytanie: Co zmienić?

 

Doszły do mnie opinie, że 407 guardera nie są udanymi produktami (po fakcie) i jest w tym trochę prawy, bo przy tej sile wystrzału mam czasami dziwne zawirowania powietrza. Silnik PJ to wiadomo, nie ma o czym rozmawiać i też zależy mi na opinii co d tego zestawu pasowało by najlepiej (kładąc nacisk na semi). Do tego jakieś inne kable i na sam koniec batka. Napisałem tutaj, bo bez sensu jest tworzyć kilka nowych tematów czy pisać w kilku różnych miejscach.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...