Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik Element Ultra Torque


Recommended Posts

Witam. po ostatniej strzelance chcąc wymienić spręzyne która pękła rozkręciłem gearboxa itp itd. wszystko było ładnie pięknie ale gdy złożyłem i nacisnąłem na spust cyk cyk a tu silnik nie kręci. Wszystko pomierzyłem miernikiem napięcia itp itd i wyglądało na ok, ale silnik na luzie był zamulony tak jakby powstawało jakieś spięcie. Pojechałem do kolegi popatrzył swoim okiem stwierdził że to kable ok. Dzisiaj kupiłem nowiutkie wymieniłem wszystko ładnie pięknie naciskam na spust i to samo. Zwarcie tak jakby jakieś silnik zamula nie mół złapać obrotów po chwili costam załapał i znów nic i zaczął kopcić. Wszystko poodłączałem pobawiłem się tymi blaszkami od kostki stykowej, poodgianłem pozaginałem i jakoś zaczęło działać. Ale po chwili znów było to samo. Wziąłem silnik od kolegi to działą jak wcześniej replika. W silniku do okoła jest strasznie dużo opiłków. Szczotki wszystko powymieniane. Chciał bym się dowiedzieć czym może być spowodowany problem z silnikiem ? Czy da się to jakoś naprawić czy coś?. Okablowanie jest całe nowe tak samo kostka stykowa. Bateria to li po 7,4. Już brak mi sił co do tej elektryki i tych kostek i silników w replice. Proszę o pomoc jak można naprawić tą kostke stykowa i żeby płytka selektora ognia była ok. Wszystko jest nowe a i tak nie działą jak powinno

Link to post
Share on other sites

Dałem silnik znajomemu który teoretycznie zna się na takich rzeczach. Zobaczymy co on z tym zrobi. Jeśli o mnie chodzi to doszedłem do tego że jak podłącze silnik normalnie to kopci jakieś spięcia robi i wgl, wszystko sięgrzeje przez niego. Ale gdy tylko wykręciłem śruby mocujące tą dupke to wszystko chodziło normalnie. Ale skończyła mi się bateria i nie dałem rady sprawdzić czy będzie strzelał.

Tak poza tematem. Czy silnik Clasi Army Ultra Torque da sobie rade ze sprężyną m130 na bateri li po 7,4 oraz 11,1 ? nie oczekuje mega rofa który miałem na tym elementa, ale aby po prostu dawał rade:) Proszę o odpowiedz

Link to post
Share on other sites

nwm czy jakos zaizolowac sruby jakos zeby nie przewodziły albo po prostu jakos przykleic czy cos ta dupke do silnika zeby nie odpadła i powinien działac. Ale jesli nie bedzie ok to zaloze drugi ktory zamowiłem. Macie jakies pomysly co do tych srob?

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...