Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hawk_v90

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozwole odkopać oby nie zakładać nowego tematu. Postaniwilem trochę stuningować swoją replikę. Gearbox z AUG JG. Przed tuningiem działało. Po tuningu i kilku dłuższych seriach gearbig zaciął się i zębatka tłokowa zgubila 2 pierwsze zęby. Zastanawiam się co może być przyczyną. Części w środku: Silniki na Element Ultra Torquet, tłok czerwony SHS alumini z 14 stowymi zębami, głowica tloka plaska aluminiowa super shoter, Lipo 11.1, mosfet z AB, sprężyna (chyba guarder) SP120, zębatki stoc, loża metalowe ślizgowe. Co mogło by być przyczyną urwania zębów na zębatce
  2. Na aliexpress znalazłem oto takie dwa silniki, różnią sie naklejka i tyłkiem, czerwony vs czarny czerwony , czarny To to samo czy jest jakąś różnica ? A może rozważyć jakiś inny wariant? SHS , Tornado ? Silnik będzie działać z mosfetem i lipo 7.2 (może kiedyś zmienię na 11.1, ale nie prędko).
  3. Co do spadku wykonania promyka.. Sam kupiłem tak gdzieś w październiku, czyli trafiłem na prawie crap? :/
  4. Może ktoś jeszcze ma? Jakieś porównanie do AUG'a JG czy może to to samo? Jak spasowanie body? Magi? Wprawdzie dziś już zamówiłem ta replikę, tylko dlatego że ma system szybkiej wymiany sprężyny. Mam już jednego AUG'a A2 od JG, to teraz któryś będzie do CQB inny będzie DMR, coś ala HBAR-T.
  5. Marudzicie, BC2 to najlepszy Battlefield, dający najwięcej zabawy z gameplaju... No i ma klimat. BF4 to taki średniak z którego naprawić nie można, a Hardline to crap:)
×
×
  • Create New...