adame12 Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Witam. po ostatniej strzelance chcąc wymienić spręzyne która pękła rozkręciłem gearboxa itp itd. wszystko było ładnie pięknie ale gdy złożyłem i nacisnąłem na spust cyk cyk a tu silnik nie kręci. Wszystko pomierzyłem miernikiem napięcia itp itd i wyglądało na ok, ale silnik na luzie był zamulony tak jakby powstawało jakieś spięcie. Pojechałem do kolegi popatrzył swoim okiem stwierdził że to kable ok. Dzisiaj kupiłem nowiutkie wymieniłem wszystko ładnie pięknie naciskam na spust i to samo. Zwarcie tak jakby jakieś silnik zamula nie mół złapać obrotów po chwili costam załapał i znów nic i zaczął kopcić. Wszystko poodłączałem pobawiłem się tymi blaszkami od kostki stykowej, poodgianłem pozaginałem i jakoś zaczęło działać. Ale po chwili znów było to samo. Wziąłem silnik od kolegi to działą jak wcześniej replika. W silniku do okoła jest strasznie dużo opiłków. Szczotki wszystko powymieniane. Chciał bym się dowiedzieć czym może być spowodowany problem z silnikiem ? Czy da się to jakoś naprawić czy coś?. Okablowanie jest całe nowe tak samo kostka stykowa. Bateria to li po 7,4. Już brak mi sił co do tej elektryki i tych kostek i silników w replice. Proszę o pomoc jak można naprawić tą kostke stykowa i żeby płytka selektora ognia była ok. Wszystko jest nowe a i tak nie działą jak powinno Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Ja bym zaczął od czyszczenia silnika.Modelarze,i nie tylko do tego stosują wodę destylowaną i ok 3 minutową kąpiel w niej. http://www.youtube.com/watch?v=2034EmykCeU Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted April 6, 2013 Report Share Posted April 6, 2013 I że sama woda ma opłukać silnik z opiłków które są "przyklejone" do magnesów? Pierwszy raz się z tym spotykam ale jakoś sceptycznie do tego podchodzę. Czy to jest najefektywniejszy sposób? Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 8, 2013 Author Report Share Posted April 8, 2013 Dałem silnik znajomemu który teoretycznie zna się na takich rzeczach. Zobaczymy co on z tym zrobi. Jeśli o mnie chodzi to doszedłem do tego że jak podłącze silnik normalnie to kopci jakieś spięcia robi i wgl, wszystko sięgrzeje przez niego. Ale gdy tylko wykręciłem śruby mocujące tą dupke to wszystko chodziło normalnie. Ale skończyła mi się bateria i nie dałem rady sprawdzić czy będzie strzelał. Tak poza tematem. Czy silnik Clasi Army Ultra Torque da sobie rade ze sprężyną m130 na bateri li po 7,4 oraz 11,1 ? nie oczekuje mega rofa który miałem na tym elementa, ale aby po prostu dawał rade:) Proszę o odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 adame12, miałem to samo na dwóch silnikach, pomogło podniesienie tych śrub do góry bo po wkręceniu zwierały + i - na obudowę silnika :D Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 nwm czy jakos zaizolowac sruby jakos zeby nie przewodziły albo po prostu jakos przykleic czy cos ta dupke do silnika zeby nie odpadła i powinien działac. Ale jesli nie bedzie ok to zaloze drugi ktory zamowiłem. Macie jakies pomysly co do tych srob? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Takie male podkładki wytnij ze starej karty telefonicznej, 5min roboty i podniesiesz śruby do góry i odizolujesz je od całej reszty. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 ale ta dupa nie bedzie sie i tak i tak trzymała Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Będzie, tylko sprawdź najpierw a nie pisz od razu że nie :D Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 To jak odbiore od znajomego bo na przegląd i czyszczenie itp itd oddałem :) Quote Link to post Share on other sites
Hawk_v90 Posted March 23, 2019 Report Share Posted March 23, 2019 Na aliexpress znalazłem oto takie dwa silniki, różnią sie naklejka i tyłkiem, czerwony vs czarny czerwony , czarny To to samo czy jest jakąś różnica ? A może rozważyć jakiś inny wariant? SHS , Tornado ? Silnik będzie działać z mosfetem i lipo 7.2 (może kiedyś zmienię na 11.1, ale nie prędko). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.