Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

witam!

 

Od dłuższego czasu borykam się z problemem w mojej replice...

Sprawa ma się tak :

Ten "dzyndzel" który wpuszcza gaz z maga do cylka nie cofa się przez co po wciśnięciu spustu mam full auto, którego nie idzie zatrzymać, a po skończeniu się kulek gaz wylatuje do zera.

Próbowałem wielu rzeczy żeby to naprawić (oczywiście taśma izo. ;P) lecz moje majstrowanie nic nie pomogło.

I tu pada moje pytanie : czy da się to jakoś naprawić ?

Z góry dzięki i pozdro

Link to post
Share on other sites

Poza zalepianiem izolką czyściłeś do ostatniej śrubki? Nic nie wygląda na pęknięte lub nadmiernie starte?

 

Nie wypadła Ci część G26-46, oraz jej sprężynka G26-48?

http://i33.tinypic.com/1zoz4va.jpg

 

EDIT: o który "dzyndzel" Tobie chodzi? Ten od zaworu w magazynku (G26-65), czy zbija zaworu w pistolecie (G17-23)?

Edited by -Otto-
Link to post
Share on other sites

Podejrzewam, że jest to wina BB unitu (czy jak to tam się nazywa, część G17-8 ) Za słabo dociska on te 'łożysko' na kurku przez co nie powoduje dociągnięcia tegoż kurka i jego zablokowania w pozycji tylnej. Wyciągnij maga i przeładuj na sucho szybko kilka razy, nie dociskaj za bardzo zamka do korpusu, jeśli kurek za każdym razem powróci z zamkiem i nie będziesz mógł oddać strzału to wina będzie ewidentna.

Edited by rumak
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...