SnowMat Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Witam, ostatnio zmieniłem szkielet na deep fire ponieważ stockowy był pęknięty, zlozyłem wszystko, raczej dobrze wypodkładkowałem, musiałem prowadnicę trochę przerobić bo nie pasowała do szkieletu. Po złożeniu i podłączeniu baterii 9,6 zauważyłem znaczny spadek rofu i po kilku strzałach bateria zaczyna tak jakby wysiadać, kiedy sprawdzałem ją na drugiej replice wszystko działa dobrze, czym to może być spowodowane ? Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Silnikiem lub okablowaniem? :) Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 A może jednak źle jest wypodkładkowana zębatka silnikowa względem zębatki silnika? Jak się źle zgrywają to i ROF może być słabszy - bynajmniej mi się tak wydaje. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Albo tłok ma za dużą średnicę zewnętrzną... Powodów może być sporo. Ja radzę dać jakiemuś serwisantowi co dobrze zna się na emkach. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Sprawdź czy tłok swobodnie w szkielecie chodzi.Możliwe,że prowadnice o siebie ocierają. Quote Link to post Share on other sites
szkielet1990 Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Sprawdź czy silnik się dobrze kręci luzem (podłącz baterię), sprawdź czy zębatki się kręcą luzem, wyjmij wszystko z gb i zostaw same zębatki, muszą zrobić około 2 - 3 obrotów po zakręceniu ich palcem, później sprawdź czy zębatka tłokowa dobrze zahacza o tłok (AOE). Sprawdź też czy tłok swobodnie się przesuwa w prowadnicach gb tak jak koledzy wyżej pisali. Quote Link to post Share on other sites
SnowMat Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 (edited) Kolejny problem jaki zauważyłem to znaczyny spadek fps, nie wiem co zrobić, zębatki kręcą się swobodnie. Zauważyłem też że silnik się grzeje. Edited April 9, 2013 by SnowMat Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 (edited) Wyjmij sprężynę i prowadnicę, skręć GB i sprawdź czy zębatki kręcą się bez oporów i tak jak kolega wyżej pisał: czy tłok chodzi płynnie. Być może jednak źle wypodkładkowałeś, koniecznie musisz sprawdzić to na skręconym gb. EDIT: ubiegli mnie ;P Zębatki płynnie, a tłok ? Edited April 9, 2013 by splinter Quote Link to post Share on other sites
SnowMat Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 Tłok rusza się swobodnie, zębatki wydają się być ciasno po złożeniu wszystkiego, innaczej to wygląda niż jak są same zębatki skręcone. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 (edited) Najlepiej jak by ktoś zerknął świeżym okiem, bo możliwe, że popełniasz ciągle ten sam błąd. Grzejący silnik - może być źle wypozycjonowany, zobacz czy dobrze nakładasz wtyczki na silnik, przy złym połączeniu może iskrzyć i tracić na rofie. Spadek fps jak sprawdziłeś? Bo jeśli faktycznie brakuje mocy to może jednak tłok: jeśli nie chodzi płynnie to i rof spadnie i fps bo sprężyna musi pokonać dodatkowy opór. Albo fpsy uciekają gdzie indziej: połączenie komora - szkielet (w końcu zmieniłeś) EDIT: Gdzieś mi umknęło, że podpiłowywałeś prowadnice. To może być przyczyna, musisz sie upewnić, że prosto sie osadza. Po nie udanej przeróbce tłok może wadzić o prowadnicę i to również może spowolnić tłok, przez co silnik się grzeje, oraz wpłynąć niekorzystnie na rozprężenie sprężyny. Nie wiem jeszcze jak to sprawdzić, najlepiej oblukać dokładnie przez okienko w tylnej części gb. Daj link do szkieletu w ogóle;) Edited April 9, 2013 by splinter Quote Link to post Share on other sites
SnowMat Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 (edited) Zasięg starsznie spadł. Źle wypozycjonowany to znaczy ? Mógłbyś wytłumaczyć ? :icon_smile: Wydaje mi się że spadek fps może być to przez tą modyfikowaną prowadnicę spręzyny, może lekko się wykrzywia i ociera się gdzieś. Jest taka możliwość ? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=4356 Edited April 9, 2013 by SnowMat Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Edytowałem powyższy post chwile przed twoją odpowiedzią. Pozycjonowanie silnika: od spodu chwytu jest malutka śrubka na imbus, dokręcając dociskasz bardziej zębatkę osi silnika do silnikowej w gb. W twoim przypadku może być za mocno dokręcona ale najpierw sprawdź tę prowadnicę. Quote Link to post Share on other sites
SnowMat Posted April 9, 2013 Author Report Share Posted April 9, 2013 O to chodziło z pozycjonowaniem, nie to akurat mam najlepiej jak się dało, metodą prób i błędów wyregulowałem to dobrze :) Prowadnica jest minimalnie krzywo, tak mi się wydaje. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 12, 2013 Report Share Posted April 12, 2013 To wymien ta prowadnice bo wyżej masz wątek co krzywa prowadnica zrobiła w gb. Pisane z tela. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.