adame12 Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Przeczytałem juzkilka tematów o podobnym loub takim samym problemie. Nadal nie znalazłem żadnej odpowiedzi. Nie mam już pomysłów co zrobić. Kupiłem używanąreplike w której nie było semi o czym zostałem poinformowany itp itd co mnie nie zdziwiło i wgl. Po rozmowie ze sprzedawcą dowiedziałem się żeby wymienić kostke stykową i płytke selektora ognia. Ok Ostatnio miałem problem z kablami poprzecierały się i ogólnie silnik robił zwarcia. Wymieniłem nowe kable z kostkąstykową nową i wgl nowa płytka selektora ognia pożyczona od kolegi. zamontowałem wszystko na pożyczonym silniku. Naciskam spust i nic. To stwierdziłem że trzeba odgiąc blaszki z kostki stykowej żeby się stykały z płytką ok tak ztobiłem i później jakoś tam strzelał ale tylko jak ustawiłem na auto jak ustawiłem na semi to nadal było auto jak wcześniej. Gdy ustawie z safe na semi to brak reakcji ze strony silnika na auto jest po prostu auto. Wymienione jest wszystko i nie działa. Przerywacz też jest ok. rozłożyłem ostatnio jeszcze raz gearboxa żeby luknąc przerywacz i zauważyłem że przez mój silnik przytopiłą się troszkę kostka stykowa i te styki w które wchodzi ta kosta którą popycha spust, to pozaginałem do środka i jest ok. po złożeniu strzeliłem kilka razy i odłozyłem. Wykręciłem silnik bo musiałem oddać i czekam na swój nowy. Z ciekawości nacisnąłem na spust na semi jest ok ale jak przełącze na auto to jest zacięcie tak jak by zjeżdzał z tej kostki. podłączyłem silnik i na semi działą seria a na auto nie ma reakcji. Nie wiem co mam zrobić już brakuje mi sił do tego wszystkiego. Wszystko powymieniane, jużgearboź śni mi siepo nocach od rozkręcania i skręcania i dalej sobie nie radze z repliką ;/ nawet kolega który długo dłużej zajmuje się asg nie wie co z tym zrobić. Proszę o jakieś rady propozycje, zdjagnozowanie problemu jeśli będzie to możliwe. Rady na pw też przyjme bardzo chętnie. Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 To na pewno nie elektryka tyle wiem. Coś szwankuje z płytką, spustem, kostką i przerywaczem. Za słaba sprężynka płytki selektora albo sprężynka spustu? Zbyt mocno wysuwające się na zewnątrz łożysko odgina płytkę? Czy selektor działa z oporami? Przerywacz może źle łapać kostkę. Spust może jest za nisko albo za wysoko ale to nie powinno mieć znaczenia bo popychadło dla kostki jest na całej długości. Zauważyłem, że im większe łożyska w gearboxie tym większe problemy z auto/semi się pojawiają. Na 6mm miewałem tylko problem z podskakującą kostką i irytującym klikaniem kiedy to spust źle się układał przy składaniu szkieletu. Z reguły ponowna próba naprawiała ten mankament. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 10, 2013 Author Report Share Posted April 10, 2013 Posiadam łożyska 8 mm sprężynka spustu jak i płytki jest jaknajbardziej w porządku. Przerywacz też działa ok tak mi się wydaje. Nie zauważyłem żeby łożysko coś robiło płytce. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Zacznij od tego co to jest za replika, będzie dużo prościej? Przeszedłem przez naprawę singlefire w HK 416 AGM co naprawdę nie było proste. Jak poszukasz to na forum wszystko opisałem, a rzecz sprawdzała się do dopasowania przerywacza ognia i z tego co pamiętał pasował- działał poprawnie z KWA. Po pierwsze dobrze, że zmieniłeś kostkę stykową, przynajmniej masz teraz "czyste" styki. Rzecz tak naprawdę sprowadza się do przerywacza ognia. Moim zdaniem, musisz kupić nowy i sprawa się rozwiąże. Czasem też się zdarza (aczkolwiek traktuję to bardziej jako teoretyczne założenie), że wyciera się ząbek na zębatce tłokowej (ten od spodu). Łatwo sprawdzić współdziałanie zębatki tłokowej i przerywacza. Rozbierz GB zostaw tylko przerywacz i zębatkę tłokową i zobacz, czy podczas kręcenia zębatką przerywacz będzie chodził góra-dół. Jeżeli spust CI objeżdża z łącznika styków musisz po prostu kupić nowy łącznik i spasować wszystko. Pokombinuj z przerywaczami a wszystko się wyjaśni. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 10, 2013 Author Report Share Posted April 10, 2013 Napisane w temacie że jest to m4a1 body jak i gearboź to SRC ale w środku jest wszystko wymienione po prostu na lepsze. Nowe czyste styki owszem. Tylko że plastik pomiędzy stykami i dookoła troszeczkę się przytopił przez te zwarcia w starym silniku. Ale te blaszki stykowe są dobrze dogięte. jutro się pobawie przerywaczem. Dzisiaj jużmi sięnie chce rozkładać wszystkiego. może nachodzi na łożysko i sięjakośblokuje albo po prosu ogólnie łożysko go blokuje. jutro sprawdze. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 chodzi mi o producenta, bo przeczytałem, że jest to m4 i w sumie nic to nie zmienia bo ten sam gb możesz wsadzić do G3 i MP5 i wielu innych odmian emkopodobnych. Łożysko na pewno niczego nie blokuje. Skoro jest to składak to sprawa jest prosta, wszystkie części są inne i nie współpracują tak jak należy. Obstawiam przerywacz. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 10, 2013 Author Report Share Posted April 10, 2013 To przy następnej możliwej okazji kupie przerywacz i wtedy zobaczę. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 To teraz kolega ładnie odegnie blaszki tak aby kostka w nich się nie blokowała to będzie semi na semi a nie auto na semi, to raz. Dwa to wywal zespół cylindra z GB, wrzuć do GB same zębatki razem ze stykami, dokręć chwyt silnikowy, włóż silnik i będziesz sobie mógł zobaczyć jak pracuje kostka stykowa w GB. Sprawdzisz czy przerywacz podbija kostkę czy nie i jak kostka wchodzi w blaszki. Jeśli to ogarniesz i dalej będzie kupa to zmienisz przerywacz. Sprężynka od płytki selektora możesz też lekko rozciągnąć. Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Może też na łożysku od strony przerywacza być za dużo podkładek przez co ząb na zebatce tłokowej nie porusza przerywaczem. Najlepiej rzeczywiście złożyć szkielet bez cylindra i popatrzeć jak to działa i co się dzieje w środku. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 11, 2013 Author Report Share Posted April 11, 2013 verb007 Wielkie dzięki za tą porade. Jutro jak będe miał silnik to napewno to wszystko posprawdzam. Ale co do kostki to ona się nie blokuje w blaszkach. spręzynka od płytki to samoróbka jest troszkę dłuższa i nie trzeba jej rozciągać. U kolegi ta działała zdecydowanie lepiej niż u mnie. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 13, 2013 Author Report Share Posted April 13, 2013 Czy ten przerywacz i kostka stykowa są jeszcze zdatne do użytku ? Kostka jest cała poprzytapiana, a przerywacz jest pościerany taki już trochę. Przepraszam za słabą jakosć zdjeć. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Styki do wymiany ! Przerywacz nie wiem bo zdjecia są .... ale jak juz masz wszystko rozłożone to go wymieniaj ! Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 13, 2013 Author Report Share Posted April 13, 2013 załozyłem starąkostke która jest w lepszym stanie. I ogólnie to na razie nic nie strzela ;/. Po przerywacz pojade później do kuzyna. Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 13, 2013 Author Report Share Posted April 13, 2013 Sory że post pod postem ale nie widzę opcji edytuj. Strzelać strzela na razie na semi ciągły na auto ciągły. Jade później do kuzyna po przerywacz i wtedy powinno być już ok. a jeśli nie to nie mam pomysłu normalnie przedam to i kupie nowe bo nie wytrzymam ;/. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Wymień styki, wymień przerywacz na stalowy (nie będzie się wycierał tak szybko jak te zwykłe), najtańszego mosfeta weź (nie musi mieć hamulca) i masz z głowy na długi czas... Quote Link to post Share on other sites
adame12 Posted April 13, 2013 Author Report Share Posted April 13, 2013 Styki są ok. przerywacz wymienie. A mosfet to jak będzie kasa dopiero :( Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted July 4, 2014 Report Share Posted July 4, 2014 Tera ja xd Styki mam nowki Przerywacz shs stalowy Nowa plytke selektora a semi dalej brak. Jak ogladam co sie dzieje w srodku to przerywacz sie podnosi ale nie na tyle aby calkowicue wypiac styk z kostki. Jak temu zaradzic? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 4, 2014 Report Share Posted July 4, 2014 Zmienić zębatkę tłokową :teeth: Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 5, 2014 Report Share Posted July 5, 2014 Hi a ja mam z 30 kostek i zawsze któraś konfiguracja działa :) Zazwyczaj kostki ultimate oraz kostki shs prawie zawsze są ok. Sprawdź czy nie masz zbyt słabej sprężynki przerywacza, zostaje jeszcze zmienić przerywacz :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.