akakak Posted April 17, 2013 Report Share Posted April 17, 2013 No witam.. Jak to cudo rozebrac? Zdjalem lufe, chwyt pistoletowy, risy.. Zostalo tylko body, rura gazowa i tyle. Lecz nadal nie moge wyciagnc gb. Probowalem wyjac rure gazowa, i nawet ja troche 'odsunalem' od body, lecz w 'oprawce' rury gazowej siedzi rurka przez ktora leca kulki, i jeden jej koniec jest w oprawce rury gazowej, drugi zas w body, jak zrobie to na sile to ta rurke po prostu zdeformuje.. Nie mam pojecia co zrobic.. Mial ktos ten model i wie co dalej? Chodzi mi tylko o wyciagniecie gb, poniewaz pod nim jest srubka ktora trzyma pin ktory zas trzyma chwyt pistoletowy, sek w tym ze ta srubka nie jest wystarczajaco dokrecona i chwyt lata na prawo i lewo.. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Szelest Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Nie wiem, czy to pomoże, ale w M60 A&K gearbox trzymają 4 śrubki po bokach body. Dodatkowo trzeba zdjąć kolbę, żeby wysunął się trzpień dociskający GB. Nic oprócz tego nie trzeba odkręcać. Quote Link to post Share on other sites
akakak Posted April 18, 2013 Author Report Share Posted April 18, 2013 Dzieki za pomoc. Aczkolwiek w modelach ares'a jest zupelnie inazej. Wlasnie udalo mi sie wyjac gb, podokecalem srubki itd. Aby wyjac gb z aresa wystarczy tylko odkrecic 2 srubki jedna z lewej druga z prawej strony body, i gb wychodzi. U mnie problem polegal na tym ze jakis chinczyk nie dokrecil srubek gb i po prostu jedna srubka blokowala wyjscie gb. Body natomiast jest z plastiku i jak je sie mocniej nacisnie to sie wygina, i w ten oto sposob wyjalem gb, podokecalem wszystko i juz jest jak powinno. W najblizszym czasie postaram sie wrzucic instrukcje rozbioru ze zdjeciami, wiec prosilbym modow o nie zamykanie tego watku :) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Gozer Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Po obu stronach body masz dwie śruby imusowe ( oprócz tych które trzymają boxa ) . Odkręcasz tylko te dwie śruby, po czym najłatwiej jest wyciągnąć sprężynę, aby mieć za co złapać ( wkładasz palucha w miejsce prowadnicy ) i po prostu pociągnąć cały gearbox do tyłu ( dość mocno ). Oczywiście wcześniej odłącz kable. To najłatwiejszy gearbox do wyciągnięcia jaki robiłem :) Powodzenia. Odpowiedziałeś sobie nim zdążyłem napisać :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.