Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gozer

Użytkownik
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. W tej replice zastosowano tzw. pseudo bore up. Więc jeśli chciałbyś zamontować rzeczy które wymieniłeś, musisz zmienić również cylinder. Jeżeli obecne połączenie głowica cylindra - dysza , masz szczelne, to nie bawiłbym się w wymianę tych elementów. Wstawienie sprężyny M150 może zakończyć się tym iż tuning będzie jednorazowy. Chyba, żę dorzucisz sorbo, m-block , itd.
  2. Gozer

    Gunfire.pl

    Dziesięć dni oczekiwania na zamówienie, gdzie wszystkie zamówione artykuły były "na stanie", uważam za kpinę. Za większą kpinę uważam poinformowanie w poniedziałek rano o numerze przesyłki ( Twoje zamówienie zostało spakowane, nr taki a taki ) a przekazanie owej przesyłki kurierowi w środę. Powiem tak - promocje fajne, ale jeśli będzie mi zależało na terminie dostawy, nie złożę tam zamówienia.
  3. Gozer

    Jaki silnik?

    Ostatnio montowałem znajomemu silnik z pierwszego linka ( CORE ) i powiem, że jeśli nie był to jakiś wyjątkowy egzemplarz to polecam go w 100%. Na M150 , Li-po 11,1 20C Turnigy i niskooporowych kablach urywa d... Takiego rof-u i reakcji się nie spodziewałem. Jako ciekawostkę powiem, że nabyłem go przez przypadek, z powodu chwilowego braku na rynku innych silników na neodymach w rozsądnej cenie ( Tornado F1 czy JG ) a te się do niego nie umywają. Nie wiem czy można polecać na podstawie jednego egzemplarza, ale polecam :)
  4. Po obu stronach body masz dwie śruby imusowe ( oprócz tych które trzymają boxa ) . Odkręcasz tylko te dwie śruby, po czym najłatwiej jest wyciągnąć sprężynę, aby mieć za co złapać ( wkładasz palucha w miejsce prowadnicy ) i po prostu pociągnąć cały gearbox do tyłu ( dość mocno ). Oczywiście wcześniej odłącz kable. To najłatwiejszy gearbox do wyciągnięcia jaki robiłem :) Powodzenia. Odpowiedziałeś sobie nim zdążyłem napisać :)
  5. Witam ! Okazało się iż problemem była prowadnica, a raczej jedno z jej "skrzydełek ustalających" - nie wiem jak to możliwe, bo raczej nie powinno się wycierać , ale było krótsze i prowadnica przekrzywiała się ( zaobserwowane bez założonego body ). Po wymianie prowadnicy problem zniknął. Dziękuję za wszystkie opinie i sugestie zwłaszcza CerberBP - naprowadziłeś na trop :)
  6. Ustalony dwoma pinami miałby się przesuwać? Ale cóż, sprawdzę i tak innych pomysłów nie mam.
  7. Witam serdecznie wszystkich. Od dłuższego czasu naprawiam i tuninguję z dość dobrym rezultatem repliki, ale to co spotkało mnie teraz ewidentnie mnie przerosło. Robię swoja replikę (LR-300 P&J), po pęknięciu szkieletu postanowiłem go wymienić "raz a dobrze" - zakupiłem nowy KWA. Po złożeniu repliki , wynik na chrono - 440 fps ( taki miał być ) i dobrze, ale po przykręceniu kolby - szok , spadek do 160,170 fps. Odkręcam - 440. Ma ktoś pomysł co może być powodem ? Bo ja już nie...
  8. Jeżeli masz możliwość, zamontuj inny silnik ( choćby pożyczony ) i sprawdź czy efekt jest ten sam. Jeśli tak, a masz dobre spasowanie i brak zwarć, to kończą mi się pomysły.
  9. Sprawdź, czy nie ma objawów zwarcia, grzejące się kable, silnik... Jeśli z dnia na dzień zaczęła szwankować, a wymiana baterii nic nie dała, obstawiałbym właśnie zwarcie, lub po prostu skończył Ci się silnik. Pisząc to zakładam, że w międzyczasie nie robiłeś nic przy replice, bo faktycznie podobne objawy mogły pojawić się przy złym podkładkowaniu.
  10. Może wynika to z większej prędkości na C02 ? Spróbuj zastosować cięższe kulki.
  11. Za wytrzymałość nie, ale za poprawne funkcjonowanie jak najbardziej, przecież jak napisał kolega nic nie uległo uszkodzeniu tylko została nieprawidłowo złożona / wypodkładkowana. Ps. Suchy - wyjęcie łożyskowania faktycznie mogło pomóc, ale ja winy upatruję właśnie w nieprawidłowym podkładkowaniu. Przerabiałem temat z M130 i może ona chodzić z założonym łożyskowaniem. Pozdrawiam
  12. Dade : ja nabyłem tam jakiś czas temu te : http://armyworld.pl/product-pol-1048-HAIX-Ranger-BGS-Bundespolizei-Oryginal-Demobil-Stan-BDB.html , niby używane, ale nie zauważyłem nic poza zmarszczkami na podbiciu, które i tak zrobią się po tygodniu, a buty są rewelacyjne - ostatnio przetestowane w naprawdę ciężkich warunkach, na długiej trasie. Oddychające, wodoodporne, lekkie.
  13. Sklep sprawdzony i godny polecenia - śmiało zamawiaj. Pozdrawiam.
  14. Poszukaj ( choć obecnie nigdzie nie ma ) plate carriera z cummerbundem. Sam jestem mocno szczupły i miałem ten problem. Po zakupie takiej : http://www.taiwangun.com/wyposazenie-taktyczne/kamizelki-taktyczne/kamizelka-typu-plate-carrier-side-cummerbund-system-acu-a-c-m.html problem zniknął, regulacja jest rewelacyjna. A i bardzo pojemna. Pozdrawiam.
  15. Klamka zapadła. Jutro ruszamy w teren celem zaplanowania szczegółowych prac i ostatecznej weryfikacji co jest możliwe do wykonania , a co możliwym dopiero się stanie :) A teraz odpowiedzi na powstałe sugestie : Nie będzie podziału na ludzi korzystających lub nie - bez przesady - dostęp do toalety i wody po prostu będzie, jesteśmy normalni :) Jutro ogarniamy dokładnie co jest możliwe, na pewno wjedzie tam cięższy sprzęt aby nieco zmodernizować teren, wrak jeden już stoi, kombinujemy resztę - czy wojskowe? jeśli będą dostępne - to będą :) ale... bez opon się nie obejdzie
×
×
  • Create New...