MajkiWRC Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Witam. Kupiłem ostatnio replikę taką jak w temacie. Problem polega na tym, że kiedy założę lufę precyzyjną (G&G Silver) oraz gumkę Hop-Up (zielona G&G) hopka tak mocno podkręca kulkę, że ta albo po przeleceniu 5. metrów szybuje w przestworza albo klinuje się w komorze. Po założeniu z powrotem stockowych części problem znika. Chciałbym się dowiedzieć czy jest to wina gumki lub dystansera, lufy czy może komory? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 A odkręcasz hopa? Jakie kulki? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Za mocny dystanser.najwidoczniej stockowa gumka jest twardsza a dystanser twardy.zmień go i problem powinien zniknąć. Quote Link to post Share on other sites
MajkiWRC Posted April 25, 2013 Author Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Gama kulek różnista. Zaczynając od P&J, przez Rocketsy do G&G i Guardera. Nic by nie było dziwnego, ale tak samo zachowuje się hop na zero. @ Dodam, że lufa nówka sztuka, lustereczko. A dystanser... nie wiem, ale jak hopna zero to dystanser nie ma styczności z kulką (chyba). Więc to może też nie być wina dystansera. Mimo wszystko wymienię go i zobaczymy. A co myślicie o typie H? Warto próbować? Edited April 25, 2013 by MajkiWRC Quote Link to post Share on other sites
MajkiWRC Posted April 25, 2013 Author Report Share Posted April 25, 2013 Już wyjaśniłem sprawę. Problemem była (i jest) sama lufa. Jest ona na tyle wąska i miejscu tuż za dystanserem że zacina kulki na tyle mocno, że ledwo da się je wypchnąć wyciorem. Dzięki wielkie za odpowiedzi. Pozdrawiam. PS - temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.