cymek999 Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Witam, Chodzi mi o tę część: http://i.imgur.com/JiRgwxV.jpg Na początku zwalniacz chodził dosyć sztywno i magazynek siedział pewnie. Po kilku ostatnich strzelankach zauważyłem, że teraz jest luźno. Magi nie wypadają, ale nie czuję się teraz zbyt pewnie - ostatnio ledwie zahaczyłem o gałąź i już magazynek był na ziemi. Wiadomo, każda replika z czasem się "wyrabia", ale czy tak ma być? Jest to proces odwracalny, da się tamtą sprężynę jakoś ponownie zacieśnić? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Kupowałeś jakieś magazynki? Quote Link to post Share on other sites
cymek999 Posted June 3, 2013 Author Report Share Posted June 3, 2013 Nie, ale jakiś czas temu na próbę wziąłem od kumpla mida i go podpiąłem. Musiałem użyć trochę siły w porównaniu do hi-capa (dołączonego do repliki). Co powinienem zrobić? Czy czeka mnie zakup czegoś w tym stylu: http://www.brownells.com/rifle-parts/receiver-amp-action-parts/magazine-latch-parts/magazine-latch-springs/ak-47-74-magazine-catch-spring-prod42340.aspx ? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Jest jeszcze zjawisko wyrabiania się zaczepu magazynka. Może po prostu zużył się klin w Twoim magazynku. Większa ilość siły potwierdza tezę, że magazynki w ASG mają różne wymiary. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Masz ten zatrzask pinowany czy przykręcany do body? Poza tym można to zwykle naprawić - jeśli jest to wina miękkiej sprężynki. Wystarczy rozpinować i rozgiąć sprezynkę lub wymienić na sprężynkę ze spinacza do bielizny Quote Link to post Share on other sites
cymek999 Posted June 3, 2013 Author Report Share Posted June 3, 2013 (edited) "Masz ten zatrzask pinowany czy przykręcany do body?" Nie wiem co oznacza co, więc po prostu pokażę na zdjęciu. http://i.imgur.com/0d4n0Vr.jpg (można powiększyć) Dokładnie coś takiego. Po drugiej stronie też jest takie kółko, jak to zaznaczone strzałką. Nie wiem jak miałbym to wymontować by założyć nową sprężynkę. Jak już tu piszę, podobna sytuacja dotyczy selektora ognia. Na początku chodził bardzo ciężko, za ciężko, obsługa repliki była po prostu bardzo niewygodna. Teraz w drugą stronę, jest za luźno. Na safe siedzi porządnie, ale czy ustawię na auto czy semi - selektor lata pomiędzy tymi dwoma. Ledwo muśnięcie palca przesuwa. Jakiś pomysł jak go "zaciśnić"? Edited June 3, 2013 by cymek999 Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Podejrzewam, że masz tsynaście lat i w życiu nikt ci nie pokazał co to jest nit a co śrubka, a pin to czarna magia jest. Z fotki wnioskuję, że masz AKS74u Boyi model rk-01 (co powinieneś napisać na początku), a osłona spustu z zatrzaskiem maga jest nitowana/pinowana do body. To "kółko: to właśnie pin - stalowy wałeczek metalowy. To można wybić młotkiem i punktakiem, wtedy jest dostęp do sprężynki - której ponowne założenie jest jednak sporo trudniejsze niż wyciągnięcie. A selektor - cóż czasem się luzuje i trzeba dokręcić - o ile w cyma jest tam śrubka na śrubokręt krzyżak, o tyle w boyi jest zwykle śruba z płaską szeroką główką, do której należy użyć kombinerek. Quote Link to post Share on other sites
Hammurabi Posted June 23, 2013 Report Share Posted June 23, 2013 Witam ;) Mam problem z zamontowaniem zwalniacza maga. Jest to temat o tym więc postanowiłem odświeżyć. Prosił bym o proste wytłumacznie która strona sprężynki ma co odbiajać, no i czy macie Panowie na to jakąś technikę.... ? Aha model jakby co to cm.045 (AKSu) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 27, 2013 Report Share Posted June 27, 2013 Witam :icon_wink: Mam problem z zamontowaniem zwalniacza maga. Jest to temat o tym więc postanowiłem odświeżyć. Prosił bym o proste wytłumacznie która strona sprężynki ma co odbiajać, no i czy macie Panowie na to jakąś technikę.... ? Aha model jakby co to cm.045 (AKSu) Masz tylko 2 możliwości włożenia sprężynki - dobrą i złą. Przypatrz się sprężynie i na bank załapiesz w jakiej pozycji ma być - ma odpychać górę zatrzasku w stronę maga. Natomiast złożenie tego to już ekwilibrystyka - potrzeba kombinerki, śrubokręt i trochę zabawy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.