Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zęby 13:1, M100, silnik SHS HT-L


Recommended Posts

A więc planuję stworzenie rozpylacza kompozytu.

Moim pytaniem jest, czy zęby (proste) 13:1 SHS, uciągną m100 Guardera, z silnikiem High Torque SHS?

Planowane użytkowanie z Li-Po 11,1 1,2-1,4 Ah 15-20C, i nawiercanym tłokiem tłokiem.

Edited by Tomek P-ń
Link to post
Share on other sites

A więc planuję stworzenie rozpylacza kompozytu.

Moim pytaniem jest, czy zęby (proste) 13:1 SHS, uciągną m100 Guardera, z silnikiem High Torque SHS?

Planowane użytkowanie z Li-Po 11,1 1,2-1,4 Ah 15-20C, i nawiercanym tłokiem tłokiem.

Kiedyś miałem okazje złożyć coś takiego, ale z SP120. ROF był lekko pow. 40k/s, więc przy M100 możesz mieć już problemy z poprawnym działaniem GB. Jeśli to ma być maszynka do CQB to lepiej daj lipo 7,4V, dalej będzie to rozpylator do potęgi, a ryzyko że coś klęknie mniejsze.

Link to post
Share on other sites

Tylko kup porządną baterię a nie takie 1200mah i 15C. To jest ledwie w porywach 20A. Przy takiej sprężynie, zębatkach i silniku to na granicy wydajności. Bateria powyżej 2Ah i 30C to już 60A i czy to 7,4V czy 11V obie uciągną wszystko co możesz do nich podpiąć.

Link to post
Share on other sites

Wszystko bardzo fajnie, ale nie ma wielkiego wyboru przy wyborze Li-Po do MP5K, a co do doklejania baterii do repliki taśmą to hmm...

 

Kiedyś miałem okazje złożyć coś takiego, ale z SP120. ROF był lekko pow. 40k/s, więc przy M100 możesz mieć już problemy z poprawnym działaniem GB. Jeśli to ma być maszynka do CQB to lepiej daj lipo 7,4V, dalej będzie to rozpylator do potęgi, a ryzyko że coś klęknie mniejsze.

W końcu coś konkretnego :)

Dzięki za radę - liczyłem właśnie na rof w granicach 40-45k/s, ale trudno go policzyć na papierze.

Link to post
Share on other sites

Sp130, max speed elementa oraz zębatki 16:1 dało mi 35k/s przy 470 fpsach. -> lipo 11,1V 40C

 

Niestety przy takich rofach prawie wszystko może się "rozwalić".. a na pewno będziesz miał podwójne strzały.

 

Może też wystąpić zassanie uszczelki głowicy tłoka, podnoszenie się gumki hop'a przez co kulka się blokuje w komorze.

Link to post
Share on other sites

Nie, z rofu na zębatkach 16:1 i tym silniku można wyliczyć, że na 13:1 wyszłoby ok 43k/s.

Choć niekoniecznie tyle bo silnik też jest mocniej obciążany.

60 jest możliwe przy dual sector gear ale to też i dużo mniejsze fpsy bo jakieś 300-350.

Link to post
Share on other sites

Oczywiście mój wynik nie został osiągnięty przez włożenie samych części.

 

-odchudzenie tłoka

-polerowania prowadnic tłoka w gearboxi'e

-polerowanie cylindra na błysk

-polerowanie prowadnicy sprężyny

-sorbopad -> aoe

-wycinanie ostatnich dwóch zębów w listwie tłoka

 

To pozwoli Ci na maxowanie szybko-szczelności.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...