lukasz96pl Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Witam, mam replike HK416 od JG, kupiłem niedawno w pełni sprawną, kulki leciały daleko i celnie, nic nie przerywało przy strzelaniu, ogólnie wszystko było ok. Dzisiaj na strzelance po oddaniu kilku strzałow pojedynczych a potem trybem ciągłym silnik przestał działać tzn w ogóle nic czuć że silnik chociaż drga tak jak jest przy rozładowanej baterii. Bateria jest naładowana. To samo dzieje się jak podłączę pod wtyczkę baterię firefox 9,6V 1500mAh. Próbowałem też podłączyć baterię od razu do silnika, ale to samo. Co to może być? Quote Link to post Share on other sites
glanu224 Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 (edited) może silnik jest zbyt mocno lub zbyt lekko dokręcony Film Krakmanów . może coś pomoże :icon_wink: Edited June 13, 2013 by glanu224 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Masz wersję z metalowym body czy plastikowym? Bo jak metalowym to w V generacji uwielbia się łamać opornik styku.wtedy albo go dorabiasz lub wymieniasz szkielet. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 (edited) Żaden ze sposobów nie pasuje do mojego problemu. Teraz jak zmienię tryb ognia na ciągły i nacisnę spust słyszę cichy dzwięk jakby iskry, ale przy trybie pojedynczym nic nie slychac. Czy to może być spalony silnik czy raczej coś nie łączy? Wersja z plastikowym body, podobno generacja 3. Edited June 13, 2013 by lukasz96pl Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Na 99% zacinaka. Podepnij mocniejszą batke np. dobre lipo. i Spróbuj. Quote Link to post Share on other sites
BBombello3 Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 W mojej emce przepalił się mostek łączący cele w baterii i tak samo strzelała i nagle przestała , może spróbuj na inne batce. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 (edited) Pisałem już że podłączałem samego firefoxa 9,6V 1500mAh i to samo a i nawet podpinałem go od razu do wtyków silnika. Spust dochodzi do końca. Edited June 13, 2013 by lukasz96pl Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Zobacz czy kable się nie zsuneły z silnika. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 Jak chodzi ci o wtyczki to są podłączone do silnika. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 A kable nie są gdzies przerwane? Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 Raczej nie, nie sprawdzałem, ale jak podłączyłem baterię od razu do silnika osobnymi kablami to to samo. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 No to masz przyczynę, albo spalony ablo sprężynką wypadła i nie dociska szczotki. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 Nie wiem jak mógł się spalić przy normalnym używaniu. Dobra na razie dzięki, zobacze może coś sie uda zrobić. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 (edited) A bezpiecznik sprawdzałeś? Firefox 9,6 to nie jest dobra batka to odcinania replik. Weź pożycz od kogoś jakiegoś lipola 11,1 i sieknij. Edited June 13, 2013 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 gloomer - on zadał pytanie i sam sobie na nie odpowiedział...nie działa silnik więc nie ma co szukać dalej...no chyba, że magicznie ładował baterie - i ich nie naładował Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted June 13, 2013 Author Report Share Posted June 13, 2013 Jest tak: silnik nie jest spalony, bo podłączam pod wtyki w silniku + i - od baterii 8,4 i kręci, kabel idący przez prowadnicę kolby i chwyt pistoletowy nie jest przerwany (dokładniej już nie rozbierałem), bezpiecznik nie jest spalony i styka 2 końcówki. Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 Zablokowany gb = potrzebna mocniejsze batka.jak to nie pomoże to trza otworzyć gb bo może styki się zjaraly lub coś poszło w gb i go blokukuje. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.