Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowe zębatki KWA GEN2 po wypodkładkowaniu chodzą bardzo głośno.


Recommended Posts

Witam,

Kupiłem nowe zębatki KWA Gen 2 które chciałem zamontować w GB V3, niestety w trakcie podkładkowania zębatek nie dało się wyciszyć, po wnikliwym przyjrzeniu się problemowi okazało się iż winna wszystkiego jest zębatka środkowa, moje pytanie brzmi, czy to się dotrze?, czy taki problem występuje w KWA?, czy zębatka jest uszkodzona?, o co chodzi ? Po wypodkładkowaniu zębatko chodzą bardzo dobrze tylko że nie da się ich wyciszyć, pewnie ktoś powie że źle podkłądkuje, o tuż nie robię to od paru lat z bdb skutkiem, pierwszy raz mam problem tego typu.

Bardzo proszę o rzetelną ODP., bez wyśmiewania, szydery, obrażania., itp.

Link to post
Share on other sites

Łożyska dobrze siedzi w gniazdach. Po czym wnoszę że środkowa jest uszkodzona wymieniam ją na CA i problem rozwiązany, dźwięk po założeniu KWA jest taki jak byś ścierał marchew na tarku, lub jakby między zębatkami był piach, coś w tym rodzaju.

Co do zębatki CA nie mogę jej założyć ponieważ po nie pełnym obrocie nie zgrywa się z zębatką tłokową niestety :( (co znaczy nie zgrywa się, zębatki w trakcie obracania się, poruszają się gładko bez oporów nagle czuć dość mocny opór tak jak by nagle zrobiło się ciaśniej między zębami ten moment przejdzie i znów normalnie się kręcą, prawdopodobnie zęby w CA oraz w KWA są nie dopasowane) ale ten nie pełny obrót jest niesamowicie cichy, w związku z powyższym potrzebuje jakiejś rady na tą przypadłość, bądź nowej zębatki środkowej.

Ziomek w komisie WMASG sprzedał mi uszkodzone zębatki, na dodatek wydarł za to nie małe pieniądze jak dla mnie :(

Edited by ravage
Link to post
Share on other sites

zobacz czy na prawej połówce opóźniacz od zębatki tłokowej nie haczy o prowadnicę listwy popychacza dyszy (częste w szkieletach guardera

zobacz czy tulejka na ośce od zębatki środkowej jest na dobrej wysokości (pare razy wymieniałem bo były za wysokie)

Link to post
Share on other sites

Jest kilka możliwość:

1. Jedna z zębatek może ocierać się o szkielet gearboxa.

2. Jedna z zębatek nie jest osadzona równolegle w stosunku do zębatki sąsiedniej. Wcześniej stockowe zębatki mogły mieć tak dużą tolerancję wymiarową, że mogło to nie mieć znaczenia.

3. Jeżeli wymieniałeś łożyska, to jedno z nich musi być trafione.

Link to post
Share on other sites

Albo masz krzywą połówkę GB, bo miałem taki sam problem ja ty po założeniu zębatki CA. Kręcę, kręcę opór przechodzi i kręci dalej a próbowałem na różnych łożyskach i zębatkach. Może dlatego tak głośno Ci chodzi GB bo masz go przekoszonego.

Link to post
Share on other sites

pokaże wam co mi napisał sprzedawca gdy napisałem mu że po wypodkłądkowaniu zębatek są głośne, a zaznaczam że zębatki przyszły do mnie lekko zardzewiałe.

 

"co ty piszesz ja je wciągnąłem z karabinu i od razu sprzedawałem i jaką ty masz replike kwa te zębatki się wkłada do GB i nie trzeba ich podkładkować i to jest nie możliwe żeby była zjebana bo w w moim gb chodziły elegancko ale jak ty przy montażu je spodkładkowałeś to mogłeś je wykrzywić"

 

Większego steku bzdur nie słyszałem.

Link to post
Share on other sites

Proponuję żebyś dał mu link do tego tematu, co do zębatek to może fak tycznie są krzywe? Zamontuj w łożysku, weź kredę i sprawdź tak jak się sprawdza czy koło w rowerze ma centrę, może śmieszne ale skuteczne.

Edited by P&P
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...