Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 G&P do 450-460FPS - usługi w sklepach


Recommended Posts

Witam!

 

Przepraszam, że o tak późnej porze nękam państwa takimi niedorzecznymi pytaniami, ale niestety te nie dają mi spokoju. Na początku tego roku przeglądałem usługi serwisowe, jakie oferuje kilka sklepów, a mianowicie ASGShop oraz Zbrojownia.

ASGShop oferuje o wiele mniej części zamiennych niż Zbrojownia, a gwarantują taką samą prędkość wylotową kulki. Realne? Zapewne także kosztem żywotności repliki, a dodam, że serwis dolicza sobie 90zł za pracę w moim przypadku.

Zbrojownia również dolicza sobie trochę za pracę, ale jednocześnie w przypadku, gdy któryś z proponowanych elementów mam obecnie lepszy - pytają się telefonicznie i jeśli odpowiem, że nie chcę wymieniać - zmniejszą cenę o wartość oferowanego przedmiotu. Wszystko ładnie i pięknie. Zastanawiam się jednak, czy warto jest płacić prawie 300zł więcej za ten sam efekt końcowy, czyli przypuszczalne 450-460FPS. Niestety, jestem teraz zdany na Waszą łaskę i jako totalny laik w tych sprawach uprzejmie proszę o przedstawienie swoich ZA i PRZECIW co do usług oferowanych przez sklepy :icon_smile: Nie pogardzę także opiniami na temat ich obecnego serwisu.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam!

 

PS. Do chwili obecnej w mojej replice zostało zmienione okablowanie na niskooporowe, wymieniono tłok na niebieski SHS ze wszystkimi metalowymi zębami, gumka hop-up, czarna SYSTEMA, dysza na uszczelnioną jak i sam jej popychacz. Według znajomego, który mi ją serwisował - replika obecnie ma około 360FPS. Twierdzi również, że po wymianie silnika na mocniejszy i wstawieniu nowej sprężyny M130 (obecnie jest mocno ubita 130) replika będzie miała w granicach 450-460FPS. Tutaj rodzi się także pytanie: Czy na takim zestawie części jest w ogóle możliwe osiągnięcie takiej prędkości wylotowej? :zastanawia: Oczywiście z całym szacunkiem do serwisanta.

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Każdy szanujący się serwisant tuning zacznie od bore-up'a albo chociaż kompletu doszczelnionych głowic. Najpierw wyciąga się max poprzez doszczelnienie a dopiero po tym zmienia się sprężyny.

 

Co do samego tematu. Asgshop się ceni od zawsze, sam kupowałem u nich replike i wiem ile liczą sobie za usługi serwisowe. Ja sugeruję Ci zrobić tuning w zbrojowni ;) a ekstra kasę przeznaczyć na zestaw głowic.

 

"Czy na takim zestawie części jest w ogóle możliwe osiągnięcie takiej prędkości wylotowej?"

 

Tak, ale przy bardzo dobrze uszczelnionym układzie i raczej bliżej 450.

Link to post
Share on other sites

Przepraszam bardzo za post pod postem, ale rozbierałem dziś swoją replikę by przerzucić kable i teraz zacząłem martwić się o szczelność układu. W gearboxie nie ruszałem nic poza jedną zębatką, spustem i kostką, która opiera się na zębatce najbliżej "wejścia" silnika. Złożyłem to wszystko, przytknąłem komorę wraz z lufą do cylindra (pyrdek wystający z przodu gearboxa, to jest cylinder?), docisnąłem, zatkałem wlot kulek i przy dmuchaniu (strzykawki nie mam na chwilę obecną) zadałem sobie pytanie czy jeśli z trudem wydycham powietrze, ale jednak wiem, że trochę go ubywa, to czy układ jest w miarę szczelny, czy w jakiś sposób go jeszcze doszczelniać, a jeśli tak to w jaki? Druga sprawa to to, iż zamierzam korzystać z Li-Po 11.1V 25-50C i obecnie nie mam układu MOSFET. Jeśli będę strzelał tylko na semi to wszystkie części są tak samo narażone na uszkodzenie przy wyższym napięciu? Otarłem się kiedyś o tekst informujący o niebezpieczeństwie zębatek, ale ręki sobie uciąć nie dam, że tyczyło się to właśnie użytkowania Li-Po 11.1V. Z góry dziękuję za pomoc i najmocniej przepraszam za bełkotliwy ton wypowiedzi. Najwyraźniej w sprawach tuningowych nie umiem inaczej się wyrazić.

Link to post
Share on other sites

Każdy szanujący się serwisant tuning zacznie od bore-up'a

 

Tak, ale przy bardzo dobrze uszczelnionym układzie i raczej bliżej 450.

 

 

ciekawe rzeczy piszesz lech`u

1. chyba sie nie szanuję bo nie wstawiam z marszu wszędzie BU.

2. m130 np guardera i 450 fps....owszem - przy mega nieszczelnym układzie.

 

wstaw przede wszystkim mosfet bo przy 11,1 lipo zamęczysz styki, wstaw łożyskowanie z obu stron, zmień springa na max m130

jeśli ktoś logicznie Ci to poskłada będzie 500+

Jak już nie będziesz miał co z kasą robić to kup w przyszłości borka (da to ok 25fps przy tym springu) i osiągniesz koło 530 fps. Borek oczywiście Systemy

 

ps - zębatki oczywiście masz jakieś mocniejsze wstawione prawda? :)

Edited by mike88
Link to post
Share on other sites

Zębatki mam niezmienione (G&P) i jeśli trzeba je wymienić - jakie będą lepsze? Jedyne elementy, które były wymieniane znajdują się w opisie repliki na moim profilu, ale przytoczę je także w tym poście :icon_smile:

- Niebieski tłok SHS z pełną metalową szczęką;

- Głowica tłoka SHS;

- Gumka Hop Up - czarna Systema;

- Uszczelniona dysza;

- Popychacz dyszy SHS;

- Długi silnik z magnesami neodymowymi;

- Sprężyna M130;

 

Niestety cierpię na deficyt chronografów w okolicy i nie mam jak sprawdzić ile FPS dokładnie generuje replika, ale myślę, że ~420 już ma. Jeśli będę miał okazję kiedyś sprawdzić replikę na chronografie i wyjdzie ~450FPS to myślę, że będę mógł dać sobie spokój, jeśli wyjdzie mniej (powiedzmy 400) - gdzie mogę mieć nieszczelności, jak to sprawdzić i ew. zlikwidować? W poprzednim poście opisywałem jak się ma sprawa szczelności lufa - komora - cylinder (o ile tak się to nazywa). Chętnie bym usłyszał/przeczytał, czy oporne przechodzenie powietrza jest w miarę dobrym wynikiem.

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites

To się nazywa "test strzykawki"-jak w strzykawce zatkasz wylot to nie wciśniesz tłoczka. Do zespółu cylinder+głowica wkładasz tłok i zatykasz "dziubek" na dyszę palcem. Jeśli tłok nie wchodzi za dużo do cylindra to jesteś w domu. Doszczelniasz taśmą telflonową głowicę tłoka, można też oring na tłoku nieco rozciągnąć żeby uzyskać lepszą kompresję.

Link to post
Share on other sites

Nie lepiej wysłać do kogoś z gildii serwisantów? Taniej, szybciej, lepiej, jeszcze może zaoszczędzisz na częściach. Np. Poldek ma parę pudeł części najróżniejszych.

 

pozdrawiam,

 

Sprinter

 

Poldek, z tego co się orientuję, zawiesił swoją działalność.

 

@Nath, dziękuję za wyjaśnienie ;)

Link to post
Share on other sites

Nie lepiej wysłać do kogoś z gildii serwisantów? Taniej, szybciej, lepiej, jeszcze może zaoszczędzisz na częściach. Np. Poldek ma parę pudeł części najróżniejszych.

 

pozdrawiam,

 

Sprinter

Można, ja nie przeczę, też swego czasu tak robiłem i sobie chwaliłem. Dziś sam grzebię w karabinkach, idzie mi coraz lepiej i też sobie chwalę taki stan rzeczy. AEG i GBBR to jednak żadna czarna magia, metoda działania jest dość prosta, tak więc nikt o przeciętnym IQ nie powinien mieć problemów ze złożeniem/rozłożeniem, reszta to tipsy i triki serwisantów, wiadomo-część nie wydaje "sekretów sztuki" część chętnie Ci pomoże, kwestia praktyki ;).

Link to post
Share on other sites

Replika jest poskładana, wszystko ładnie działa z wyjątkiem tego, że jest kiczowaty zasięg. Kulki lecą kilka metrów prosto, a potem sobie skręcają jak chcą, a to do góry jedna poleci, a to w dół, a to w bok. Jedne kulki polecą dalej prosto i zmienią tor lotu, inne polecą mniej i także sobie skręcą gdziekolwiek. Próbowałem na całkowicie skręconym hop-up'ie strzelać, ale efekt był podobny. Zacząłem już poszukiwać serwisanta, który nawet w wakacje toczy wojnę z upierdliwymi replikami.

Link to post
Share on other sites

generalnie masz ponad 400 fps co obliguje do używania kul ,025 lub cięższych

jeśli kule skręcają w jedną stronę to winny jest dystanser. jeśli MOCNO tracisz zasięg - może gumka się podwija. Na odległość ciężko stwierdzić co tam jest spierdzielone

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...