WszystkoZajęte Posted July 28, 2013 Author Report Share Posted July 28, 2013 Obecnie obstawiam, że winą jest słaba szczelność w komorze oraz między komorą, a GB. Komorę postaram się doszczelnić taśmą teflonową. Póki co podłożyłem w otwór w komorze, gdzie wchodzi lufa, kawałek tekturki (z bloku z kartkami A3), a na górze, na bolec nałożyłem sprężynkę od długopisu. Szczerze mówiąc wątpię, że ta sprężynka tam się dobrze ułożyła, ale zauważyłem, że kulki lecą już prościej i później skręcają do góry, niestety nie jest to wciąż ten sam efekt. Możliwe, że gumka się podwija. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Wyjąć ją i wsadzić ponownie? Ciekawi mnie także jaki dystanser może być odpowiedni. Następnym razem kupię na próbę kulki 0,25g G&G. Mam jednak nadzieję, że te 0,02g nie zrobią wielkiej różnicy, a jedynie poprawią obecne "skupienie". Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 dobrze obstawiasz ;) postaraj się dobrze ułożyć gumkę (popróbuj różne konfiguracje - mocniej,słabiej wciśnięta) lżejsze kule nie poprawią skupienia a je pogorszą. kup na próbę 0,28 :] a 0,25 to minimum optimum Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Jak masz nieszczelność pomiędzy komorą hopa a czołem GB to wsuń na lufę wewnętrzną kawałek sprężyny (średnicy nieco większej niż sama lufa, ale większej niż otwór w lufie zewnętrznej-metodą prób i błędów znajdziesz sposób). Sprawdzony patent na G&P :). Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 28, 2013 Author Report Share Posted July 28, 2013 To znaczy jak to ma wyglądać? Mam włożyć tam jakąś krótką sprężynkę, która będzie opierać się o wnętrze górnej części korpusu, a zarazem komory i będzie ją odpychała całą siłą tak, by niemalże wbijała się do GB i usuwała nieszczelność? :D Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Yep, sprężyna jest lepsza niż twardy kołek albo jakaś tuleja gumowa, bo komora ma miejsce do "pracy" z magazynkiem, a jeśli ją usztywnisz na amen to nagle może się okazać, że żaden magazynek nie podaje. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 dokładnie. Plusem sztywnej komory jest to, że masz bardziej stałe fps a nie na każdym magu inne :) kwestia tylko doboru magów....ale to temat rzeka Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Lepiej mieć sztywne i mocne połączenie miedzy GB a komorą. Sztywne połączenie gwarantuje nam że dysza wejdzie do komory i uszczelni się z kołnierzem gumki. Jeśli mamy nie dopasowane magi to będzie nam się tworzyć odstęp miedzy komorą a GB i powstanie nieszczelność gdyż dysza nie dotknie gumki. W V2 i V3 zawsze zapierałem komory o GB co dawało mi zawsze b.dobre wyniki FPS i stabilne strzały. G36 to tylko wyjątek gdzie ciężko zaprzeć komorę na sztywno. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 29, 2013 Author Report Share Posted July 29, 2013 (edited) Doszczelniłem komorę Hop Up i sprawdziłem, czy się chociaż trochę poprawiło. Niestety światło było za słabe, ale z tego co mogłem zauważyć to to, iż kulki na zerowym HU opadają przed przebyciem 30m, a po podkręceniu przelecą około 30-33m (wyliczane z twierdzenia Talesa) i skręcają w górę. Zostaje mi tylko próba na cięższych kulkach, ale czy przypadkiem cięższe kulki nie pogorszą jeszcze bardziej zasięgu? Możliwe, że mi się podwinęła gumka? Co mogło ew. pójść nie tak (co jest możliwe do sknocenia) przy składaniu komory? Jeśli dystanser też bierze w tym udział to na jaki najlepiej zmienić? Obecny wygląda jak miniaturowa gumka HU. Edited July 29, 2013 by WszystkoZajęte Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Dystanser typ H. Kulki 0,25g lub 0,28g. Cięższa kulka poleci dalej. Smaruj zewnętrzną część gumki przed jej montażem w komorze. Jeśli nadal się podwija kołnierz zmień gumkę na twardszą. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 Czy ten dystanser będzie odpowiedni? Spróbuję z kulkami jak tylko będzie przypływ gotówki. Czym mam posmarować gumkę, jeśli można wiedzieć? Czy podwijający się kołnierz można dostrzec jakoś przez komorę? :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Dystanser ok. Gumkę na zewnątrz przed montażem smarujemy np. smarem do cylindrów lub gęstym smarem silikonowym. Jak się podwija kołnierz gumki to analogicznie oznacza to że gumka naciąga się na lufę ergo lufa przechodzi przez gumkę. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 (edited) Możliwe jest, że przy zakładaniu zębatki (ta najbliżej silnika) i tej kostki, która się o nią zapiera, blokuje ją, coś zostało źle złożone i replika nie generuje odpowiedniej mocy by kulki sensownie latały? Przetestowałem na kulkach 0,28g GUARDER, hop up jako tako działał tym samym zwiększając zasięg, pozostało jeszcze 0,25. Mimo wszystko zastanawia mnie znowu, czy może być to wina kabli/akumulatora. Kable idące przez gearbox, od silnika do części prowadnicy to niskooporówki, natomiast kable, których użyłem do przedłużenia to... Sam z resztą już nie wiem jakie, ale czy może być to ich wina? Druga sprawa to fakt, iż prawdopodobnie jest różnica strzałów na 7.4V 20C, a 11.1V 25-50C. Wydaje mi się, że 7.4V strzela lepiej niż 11.1V, ale może to tylko moje złudzenie :icon_smile: #edit. Myślę także by wkrótce zmienić te przedłużki na kable modelarskie (silikonowe), czy takie byłyby odpowiednie do tych niskooporowych? Edited July 30, 2013 by WszystkoZajęte Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 (edited) OMG...na 7,4 lepiej strzela niż na 11,1 ..... co ma napięcie do długości strzału? :icon_smile: oddaj tą replikę fachowcowi... Edited July 30, 2013 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 Właśnie sam się zastanawiam, czy przypadkiem to nie złudzenie. Już znalazłem fachowca i tam powędruje. Dowiem się co mogło być nie tak i wspomnę o tym w temacie. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted August 8, 2013 Author Report Share Posted August 8, 2013 Problemem była gumka hop-up, która się rozerwała, lul. Quote Link to post Share on other sites
Spychcio Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 (edited) Chciałbym podciągnąć moją broń tj. SR15 URX G&P Załatwiłem już lufę precyzyjną Prometheusa 407mm 6,03mm i gumkę HU energy systema a teraz chcę dokupić: - http://www.asgshop.p...ukt.php?id=1086 - http://www.asgshop.p...ukt.php?id=4945 - http://www.asgshop.p...ukt.php?id=3875 czy SHS ? - nowy silnik... jaki ? - batka li-po 11.1V - mosfet/okablowanie - zastanawiam się co dać m130/m140 guardera ... chciałbym osiągnąć 480-500fps i móc używać trybu auto bez strachu, że coś się zaraz rozleci. Edited August 11, 2013 by Spychcio Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 To w takim razie musisz zacząć od szkieletu Gearboxa. Do zebatek helikalnych nie pasuje zebatka tłkokowa z zestawu wzmocnionego tłoka G&P ale chyba sobie zdajesz z tego sprawe. Ogólnie zaproponowałeś części bez sensu. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 (edited) części nie są bez sensu :icon_wink: http://www.asgshop.p...ukt.php?id=1086 - ok http://www.asgshop.p...ukt.php?id=4945 - ok tłok weź jakiś ultimate np ten http://www.asgshop.p...ukt.php?id=4519 lub jak już nic nie będzie to shs do tego M130 guardera i masz 500+ na tym zestawie silnik nawet stockowy neodym jg pociągnie, ja bym dał coś w typie gfc tornado lub shs bo są w miare ok :icon_smile: na cichej głowicy powinno śmigać na auto bez problemów ze szkieletem, do tego kabloteka i mos z ab, batka 11 pozdro Edited August 12, 2013 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 A ja uważam że zębatki to przerost formy nad trescią - koła zębate ICSa kosztują do 200 złotych a wytrzymuja M130 Guardera przy rofie 18 bb/s Jedynie zestaw Bore Up Systemy jest jak najbardziej OK. Tłok bardzo dobry sprawdzony na podobnej konfiguracji mocowej to Madbull PX. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 Guardery OTU 18:1 za nie całe 150zł dadzą sobie wyśmienicie rade i są mocne ! Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 (edited) na tej zasadzie można wstawić stockowe zęby jg, tłok shs i z bani, bo też uzyska dobry wynik.... albo kupić zestaw cylindra guardera razem z tłokiem i dysze wymienić(bo nie widziałem do emkowatych)....koszt 200zł plus zęby jg z 40 :icon_smile: kto co woli.... odnośnie w ogóle zestawu to wszystko jest przerostem formy nad treścią. wystarczy zmienić zęby i tłok ja zestawy na 500+ budowałem na zębach jg i tłokach shs - dawały radę. w słabszych gb jedynie warunkiem bezproblemowego działania były ciche głowice Edited August 12, 2013 by mike88 Quote Link to post Share on other sites
Spychcio Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 silnik długi czy krótki :maniak_luzik: ? Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted August 12, 2013 Author Report Share Posted August 12, 2013 Długi :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.