Udineze Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 Witam. Ostatnio trochę pieniążków wpadło do skarbonki i myślę o tuningu mojego AK. Budżet to jakieś 550-650 zł. Co polecilibyście wymienić? Totalnie nie znam się na tuningu ale czytałem trochę i wydaje mi się, że może po prostu złożyć nowy GB i do tego prec lufa, gumka no i mosfet. Generalnie chodzi mi o to jakie cześci by zamówić. Ktoś ma jakąś radę? Quote Link to post Share on other sites
goroth Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 (edited) http://forum.wmasg.pl/index.php?app=core&module=search Podobnych tematów jest chyba z 20. Edited June 30, 2013 by goroth Quote Link to post Share on other sites
goroth Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 (nie mogłem edytować) -precka -dobra gumka hop-up -bore-up -sprężyna m120/m130 -mosfet + kable niskooporowe -smarowanie + uszczelnienie GB z serii RK jest dość dobre Quote Link to post Share on other sites
Udineze Posted June 30, 2013 Author Report Share Posted June 30, 2013 Chodziło mi raczej o producentów bo jakie części do skompletowania gb są potrzebne +/- wiem. Quote Link to post Share on other sites
goroth Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 1. Z GB podałem ci tylko bore-up i sprężyne 2. Użyj szukajki i poczytaj bo o tym są dziesiątki tematów (nie koniecznie o rk-06 ale ogólnie o rk trzeba szukać) 3. Oprócz bore-up i sprężyny nie ma chyba sensu nic wymieniać w GB Quote Link to post Share on other sites
Paladyn Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Witam. Ostatnio w wyniku awari mojej repliki (prawdopodobnie zębatki lub tłok - nie jestem specjalistą) zdecydowałem się na tuning mojej repki. Mój budżet to ok. 1000-1200 zł, ale załóżmy że maksymalnie mogę wydać jakieś 1500zł, lecz tu pojawia się problem, bo tak jak już wspomniałem, nie znam się na tym za bardzo. Wiem jakie części mniej więcej są najważniejsze w gb, ale zastanawiałem się czy nie lepiej będzie kupić jakiś gotowy gb. Myślę właściwie o wyrzuceniu wszystkich bebechów (nie licząc lufy) od silnika, przez sprężynę, zębatki, kable, cylinder, szkielet, komorę hu(uprzedzając, wiem że to nie część gb), generalnie wszystkiego. Chciałbym za te pieniądze wyciągnąć z takiego gb maksymalne osiągi i moje pytanie brzmi: - Które części jakich firm kupić, po czym wysłać to wszystko do serwisu gdzie by to złożyli - Czy lepiej będzie kupić gotowy gb jakiejś renomowanej firmy (chociaż nie wiem czy za takie pieniądze można liczyć na renomę). Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 (edited) Odświeżamy :D Za ta pieniądze kup markowego kałacha. Edited November 6, 2014 by suharex Quote Link to post Share on other sites
nipto Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Odgrzeję temat. W swoim AK mam już wymienione części typu łożyska, tłok, cylinder, kable niskooporowe i sama gumka hop-up. Zrobione tak, że mechanizm działa bardzo płynnie i bez oporów. Natomiast problem w tym, że kulki mają spory rozrzut. Chciałbym wymienić lufę i komorę hop-up tak żeby wszystko do siebie pasowało i było doszczelnione. Czy mogę prosić o podanie sprawdzonych konfiguracji tych elementów?? Dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.