kubus1121 Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 witam, odrazu na wstepie chce powiedziec ze jestem tu nowy :). mam problem z włożeniem silnika do mojego m4 g&p. Mianowicie, zachcialo mi sie wyjmowania silnika, zeby sobie na niego popatrzec ( wiem, wiem pomysl dosc glupi, ale czesami takie mam :). I teraz mam taki problem, ze jak go wlozylem to dzwiek strzalu jest inny, tzn. nie wiem jak to wytlumaczyc, ale tak jak by sie ta zębatka od silnika nie do konca łączyla z ta co wystaje od dolu. Jest takie piszczenie podczas kazdego strzalu. Silnik to praktycznie nowy Systema Energy. Probowalem wkladac ten silnik na kilkanascie sposobow i za kazdym razem jest te piszczenie podczas strzalu. Podczas wkladania raz go dociskalem, raz luzno wkladalem i zawsze jest te piszczenie :(. Czy moze go sie wklada jakos specjalnie czy jak ? Pytam bo nie zabardzo chce mi sie jechac do serwisu, bo mysle ze mozna to samemu naprawic. Jak cos replika jest swiezo po tiuningu. Jak tak sie juz rozpisalem, to mam do was jeszcze jedno pytanko. Jak wy uwazacie, co ile strzalow trzeba smarowac replike ? Jak ktos moze to bardzo prosze o pomoc :). Z gory dzieki. P.S. Jak sa jakies błędy ortograficzne, prosze nie zwracac uwagi- nie jestem z polskiego najlepszy :(. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Mosz synu i się ucz. Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 (edited) ^verb007 mnie wyprzedził. No dole powinieneś mieć regulacje docisku. Kombinuj. Edited July 28, 2013 by LastSniper Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 (edited) P.S. Jak sa jakies błędy ortograficzne, prosze nie zwracac uwagi- nie jestem z polskiego najlepszy . A z jakiego jesteś kraju skoro nie jesteś najlepszy z polskiego? Słaba wymówka. Nie przepraszaj tylko zrób tak by błędów nie było. Po wsunięciu silnika do chwytu, podłączeniu kabli i dokręceniu stopki chwytu, należy wyregulować położenie silnika, służy do tego ta wkecana centralna część. Edited July 28, 2013 by Fedajkin Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Regulacja najlepiej dokręcić na maxa i odkręcić o 2 i pół obrotu :) Quote Link to post Share on other sites
Luminofor Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Regulacja najlepiej dokręcić na maxa i odkręcić o 2 i pół obrotu :icon_smile: Nie baw się w jasnowidza, bo jeszcze ktoś ci uwierzy :) Nie ma zasady, w każdej replice będzie inaczej. Trzeba po prostu wziąć śrubokręt w łapę, kręcić i słuchać, kiedy jest dobrze. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.