Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, chciałbym założyć do tej emki sprężynę o mocy 130. Tutaj pojawia się pytanie co muszę wymienić, oczywiście poza samą sprężyną. Do tej pory miałem do czynienia jedynie z G36 i gb v3, więc nie mam pojęcia co tutaj może się posypać. Zaznaczam z miejsca, że zasobność portfela nie pozwoli mi niestety na wielkie wydatki.

Link to post
Share on other sites

GB w standardowym miejscu strzeli, na semi powinien wytrzymać, jeśli zaprzesz komorę to też auto powinno wytrzymać, wszystko zależy od repliki, no i jeszcze jaki masz silnik.

Przyrost fps na szczelnej to od 450-500 więc pomyśl czy trzeba,

Jest pełno tematów, poczytaj.

Link to post
Share on other sites

Skoro portfel nie pozwala to nie rób nic bo jak ci GB strzeli to nie będziesz mieć na naprawę.

Już widzę jak ten A&K na SP130 da 450-500 z mega nie szczelną dysza stockową....

Nie mówię, że nie mam wcale pieniędzy, tylko, że wymiana całości GB nie wchodzi w grę -.- dlatego pytam co trzeba wymienić, bo nie powiedziałem również, że wszystkie części kupię w ciągu tygodnia. Wydatki można zawsze rozłożyć.

P&P patrzyłem po tematach ale głównie są pytania o KWA etc, nie znalazłem tej emki, a nie wiem jak jest z wytrzymałością części stockowych. Oczywiście nie muszę wkładać 130 sprężyny, mogę zawsze 120 i lepiej doszczelnić cały układ wymieniając inne części na lepsze, prawda?

Link to post
Share on other sites

Skoro masz małe zasoby portfela to skup się przede wszystkim na szczelności:

-połączenie głowica cylindra - cylinder - tłok powinno dawać efekt strzykawki (po zatkaniu wylotu głowicy cylindra i włożeniu tłoka powinien w pewnym momencie dać duży opór. Rozciągnij na cylindrze uszczelkę z głowicy tłoka a pod uszczelkę głowicy cylindra daj kilka warstw taśmy teflonowej

-połączenie dysza - lufa - gumka również powinny wraz z zespołem cylindra dawać strzykawkę. Tu przyda się już wymiana dyszy na uszczelnioną (pamiętaj o odpowiedniej długości!) i ewentualny teflon fix jeśli gumka zbyt luźno wchodzi na lufę (tan gdzie są luzy może uciekać powietrze.

 

Z wzorową szczelnością na m120 uzyskasz takie efekty jak przy rozszczelnionej replice na m130, tylko że z wiele lepszą żywotnością.

Jeśli masz parcie na te m130 to zagrożony jest szkielet gearboxa i możliwe, że silnik nie pociągnie. Tłok też by było fajnie wymienić. Bardzo fajne są są wzmocnione szkielety jg. Możesz też również zainteresować się m-blockiem - jak widać zabawa z m130 pociągnie za sobą większe koszty.

Edited by Fishbonee
Link to post
Share on other sites

Nie mam koniecznie parcia na 130, bo wiem, że równie dobrze mogę zabrać się za to z drugiej strony - szczelności układu i spokojnie włożyć 120. Wiem właśnie, że stockowe GB mogą nie wytrzymać m130. Nie zależy mi na tym, żeby z tego wycisnąć jak najwięcej bo tu chodzi raczej o stabilne, nie skracające w miarę życia szkieletu 450-470 fps, które jak już powiedziałeś da się osiągnąć przy sprężynie 120.

Link to post
Share on other sites

Kurde, oringów się nie rozciąga tylko zmienia - z czasem się skurczą.

Kup na początek uszczelnioną dyszę, głowice cylindra uszczelnij teflonem jak mówimy

Gumkę HU zieloną G&G albo systeme energy.

Precke. nie tzreba kupować mblocka, można dać twardą sprężynę na lufę i ona będzie dociskać komorę do przodu GB, do tego kawałek średnio-twardej gumy pod komorę i szkielet nie pęknie. trzeba pamiętać aby nie zapierać za mocno bo uszy body odpadną.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...