Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CM 048 problem ze spustem przy ogniu pojedynczym


Recommended Posts

Witam!

Gdy naciskam spust bez podłączonej baterii działa poprawnie. Po podłączeniu baterii na ogniu ciągłym tez działa poprawnie natomiast przy ogniu pojedynczym pozostaje wciśnięty i trzeba go odciągnąć ręcznie i tak za każdym razem. Problem pojawił się po rozebraniu i złożeniu gb. Nie mam pojęcia co to może być więc proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

No włożona krótką częścią do środka, długą na zewnątrz jak na filmikach o rozkładaniu i składaniu gb jakie oglądałem. Ale faktycznie coś mi nie pasowało od początku z tą sprężynką. Sprawdzę jeszcze dokładnie jak to ma być.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Witam!

Gdy naciskam spust bez podłączonej baterii działa poprawnie. Po podłączeniu baterii na ogniu ciągłym tez działa poprawnie natomiast przy ogniu pojedynczym pozostaje wciśnięty i trzeba go odciągnąć ręcznie i tak za każdym razem. Problem pojawił się po rozebraniu i złożeniu gb. Nie mam pojęcia co to może być więc proszę o pomoc.

 

Mam dokładnie ten sam problem i skutki, tylko w cymie 0.41 MP5.

 

Podczas składania nie został ci żaden element ?? :icon_biggrin:

Podejrzewam źle założona sprężynkę spustu. Na auto odbija dzięki sprężynce na kostce stykowej na semi już nie.

 

Oglądałem wiele filmików instruktarzowych (do innych modeli, do CM041 nie znalazłem) z gearboxem v2, ale u mnie ta sprężynka wygląda bardziej jak w v3 - zagięta po obu stronach pętli. Zakładałem ją już na dwa różne sposoby i wciąż spust zostaje w tyle na semi. Brak mi dalszej inwencji. Czy ktoś rozbierał 041 i wie jak to ma być?

Link to post
Share on other sites

Dzięki za zdjęcia. Tak jak podejrzewałem, mam jeszcze inną sprężynkę:

HqRNCzC.jpg?1

W każdym razie jestem prawie przekonany, że powinna siedzieć w ten sposób:

lnfPF5s.jpg?2

W tej pozycji zapiera się do powrotu. Na poniższym zdjęciu zaznaczyłem pozycje końców przy otwartym gearboxie:

BLqPh6v.jpg

Mimo tego spust na semi wciąż zostaje w tyle.

 

Rozkreciłem replikę przy wciśniętym spuście zobaczyć jak to wygląda w środku, rezultat jak na zdjęciu:

W1gScy5.jpg

Wygląda to tak jakby ruchoma kostka stykowa (nie wiem czy dobrze określam ten element) podczas wystrzału na semi przemieszcza się lekko w górę (nie doszedłem do tego jak to może się dziać, przy ręcznej próbie na otwartym gearboxie ta kostka i spust siedzą bardzo sztywno, poruszają się we właściwym kierunku i nic nie wylatuje) po czym górny ząb spustu odłącza się od kostki i wchodzi pod nią. Spust zapiera się o kostkę wystarczająco aby przeciwstawiać się naporowi sprężynki powrotnej.

 

Kiedy po wystrzale ręcznie cofam spust to na końcu słychać małe "klik". Wtedy ząb spustu wchodzi z powrotem na swoje miejsce (gniazdo/wypustek w kostce). Myślę, że to jest problemem a nie sama sprężynka. Nie rozumiem tylko w jaki sposób do tego dochodzi i jak to naprawić. Prosze o pomoc.

Edited by zOMFG
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...