stalker51 Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Witam. Mój znajomy zakupił jakieś 2-3 dni temu replikę CM.008. Pech chciał, że trafił na jakiś lipny egzemplarz bo nie zdążył wystrzelić ani jednej kulki i już coś się popsuło. Mianowicie, po podpięciu batki słychać tylko krótki "klikanie" silnika i nic poza tym. Podkręcenie śruby od silnika nic nie dało, styki od silnika są prawidłowo podpięte. + tłok zatrzymał się w takiej pozycji: http://imageshack.us/photo/my-images/842/zzcj.jpg/ Będę wdzięczny za pomoc, bo w sobotę jest impreza na którą chcieliśmy pojechać :) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Bateria jest nie naładowana. Zresztą ładowanie ładowarką, która jest dołączona do zestawu to samobójstwo dla baterii. Naładować porządną ładowarka mikroprocesorową i sprawdzić. Jak nie będzie działać to sprawdzić na innej sprawdzonej, działającej baterii. Jak nie będzie dalej działać można zacząć się martwić. Quote Link to post Share on other sites
Theigar Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Multimetr pokazuje że bateria ma ok 10V. Więc nie wydaje mi się żeby to ona stanowiła problem. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 1.Wyjmij silnik i zwolnij antyrewersal. 2. Podłącz silnik do akumulatora samochodowego. Zacinka powinna zniknąć;) Quote Link to post Share on other sites
Theigar Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Wyjmowanie silnika niczym nie skutkuje. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 A niby jak inaczej dostać sie do antyrewersala? Jeżeli znasz jakis magiczny sposób bez wyjmowania to podziel sie. Quote Link to post Share on other sites
Theigar Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Chodziło mi o to że wszelkie kombinacje z silnikiem już próbowałem. Przez "antyrewersal" rozumiem tą część w gearboxie odpowiedzialną za nie pozwalanie na obracanie się zębatek w złą stronę. Mylę się? Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Tak masz racje. Wyjmij silnik, naciągnij palcami tłok zeby odciązyc zeby i odchyl zapadke antyrewersala. Uważaj, żeby nie pocharatać palców. Ostatecznie zostaje Ci konfrontacja silnika z akumulatorem samochodowym. Przy takiej dawce napięcia na pewno pójdzie. Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 (edited) Jeśli jesteś w stanie rozebrać GB to zobacz co z tłokiem i sprężyną. Jeśli się coś zacieło żadne akrobacje z silnikiem nie pomogą a jedyne co zrobisz to spalisz silnik. Jeśli nie w tym problem to rozłożenie GB i tak pomoże bo silnik zacznie nowy cykl. Ostrzeżenie z palcami jest jak najbardziej słuszne bo jak puścisz AR to nie przewidzisz co ci urwie, a jak będziesz rozkładać GB to uważaj bo jak sprężyna wyrzuci prowadnice to "kryj sie kto może". Edit: Gwarancja nie wchodzi w grę rozumiem? Jeśli jeszcze sie da to lepiej nie ryzykować uszkodzenia bo i tak sie nie wyrobicie na sobote. Pożyczcie od kogoś inną replikę. Edited September 24, 2013 by AKTG Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 A najlepiej to wbijcie do mnie. Jakby co to info na priva dajcie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.