NAT_Mastah Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 Czyli w prosty sposób 0L0 sam udzeliłeś zaprzeczyłeś swojej porzedniej wypowiedzi gdzie to stwierdzaleś że GB Ca jest w 100% kompatybilny z GB ICS - teraz przyznałeś że jednak nie. Widze że ilość samokrytyki wzrasta z upływem czasu. Gb z ICS może wygląda solidniej natomiast solidniejszy nie jest, niedawno w ICSie z niedużym przebiegiem złamał się pin blokujacy styk od spustu, natomiast w CA z dużo większym przebiegiem problem nie występuje. Tak, GB z TM pasuje do bebechów z ICS ten z CA nie. To jak w końcu jest z tym v2 :?: Jest to zunifikowany model GB, bo z tego co widać nie jest. Czyj więc model można przyjąć za standard żeby można było go nazywać wersją ? Może dla ciebie 0,5 mm różnice w rozstawie osi kół żębatych w GB to bagatela - cóż może przez pierwsze 1000 czy 2000 kulek tak jest. Natomiast kiedy mówimy o przebiegu rzędu 10 czy 20 K pocisków taka różnica może doprowadzić do całkowieytego zniszczenia zębatek. Dodatkowo istotnym jest że największa różnica wystepuje na zebatce przysilnikowej a ta nie jest w sposob prosty demontowalna. Pozdrawiam. (a tak btw to porównywałem wlaśnie takie GB jak na zdjęciach od 0L'a) . Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 To że rowki pod ząbki prowadnicy w ICSie i TM są odlane, a w CA wywiercone od razu nie świadczy, że te gearboxy są różne... to tak jak bys stwierdził, że gearboxy przystosowane do łożysk 7mm są innej wersji niż te na 6mm :roll: To jak w końcu jest z tym v2 Jest to zunifikowany model GB, bo z tego co widać nie jest. Jest jak najbardziej... inaczej nie wsadził bym do siebie tego, tego, tego, tego, tego i tego ;) Rozstaw osi zębatek jest o kilka milimetrow inny Może dla ciebie 0,5 mm różnice w rozstawie osi kół żębatych w GB to bagatela Zdecyduj się... kilka mm czy ułamki mm, bo z moich pomiarów wynika, że pozycje osi zębatek są identyczne :mrgreen: Zresztą reszta wymiarów też jest identyczna :roll: Quote Link to post Share on other sites
Gumal Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 Wszystko fajnie, ale jak to czytam to szczerze nówiąc trochę nie wiem co robić. :roll: Pękł mi gb ICS, chcę wymienić (a w zasadzie kupić nowy ) a tu nagle widzę, że są dwa rodzaje v2, a za chwilę, że to bez różnicy. :? Jakoś z tym rozstawem zębatek to dziwnie brzmi bo w takim razie muszą być też jakieś "specjalne" zębatki ICS i tylko do gb ICS? :? Wstawiłem upgrade pasujący do GB v2 i jakoś w ICSie działało, także nie wiem na czym polega różnica pomiędzy szkieletami... Fakt posypało się w nim sporo części, ale jak sprzęt ma 3 (może nawet 4-5 lat) to nie ma się co dziwić. Kto ma rację? :? Edit: Trochę za długo pisałem posta... 8) Dobra Olo - ja Ci wierzę :P Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted November 21, 2005 Author Report Share Posted November 21, 2005 *Mastah*GF dalej tak robią, wejdź na stronę ich sklepu i w zakładkę komis 8) Zgodzę się tu z Olem sam wymieniałem w nim zębatki i wszystko pasowało (Zębateczki CA :D ) Gunmal, o ile sie nie myle to można kupic sam GB ICS na military, http://military.pl/s/m/MC63.html jednak cena nie zacheca, ale skoro nie do konca wiadomo czy pasują to trudno... :D pozdrawiam!! Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Słuchajcie moim zdaniem w tym siedzi demon :) Już drugi raz w moim m4RIS ics na m120 wymienialem i zębatke silnika i zębatke ostatnią która do niego przylega. Poprostu w pewnym momencie to już nie ten dźwięk, a później to już wogóle odlot i tylko słychać jak zębatki się młucą, docisk nic tutaj już nie pomoże, chociaż zębatka nie wygląda najgorzej! naprawdę nie jest mocno zjechana moja wystarczy ze byla delikatnie jakby to powiedzieć "używana". Może ten zachwalany turbo3000 tak szarpie zebątką że ją wykańcza :). Na aegach się znam bo robię za serwis okręgowy :) i jedynie przy dwóch CA mialem to samo tyle że chłopaki nie zauważyli jak im się docisk luzuje i tak strzelali dalej. A ten ICS to naprawdę coś nie tak... znając życie jak wymienie znowu będzie jak złoto a na następny sezon to samo. Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 (edited) Sory ze następny post, nie mogę sie doszukać opcji edytuj. Tym razem pomogło wyższe(w strone osi silnika) ustawienie zębatki silnikowej(podkładkami) teraz zębatki na silniku głebiej wchodzą w rowki na zębatce w GB. Dlatego podobają mi się GB z zintegrowanym miejscem na silnik :) np 3 czy m249 . PS: na tym poście mam opcje "zmień" na poprzednim nie? Edited May 19, 2008 by GTI Quote Link to post Share on other sites
greg1321 Posted July 10, 2010 Report Share Posted July 10, 2010 Witam. Nie wiem czy zadaje to pytanie w dobrym temacie ale jestem nowy na forum. Więc mam pytanie o MP5A4 ICS (http://www.militaria.pl/i_chih_shivan_corp_/pistolet_maszynowy_aeg_ics_mp5a4_%28ics-03%29_p4286.xml) czy tą replikę opłaca się kupić i jakie ma wady i zalety. Z góry dzięki. Greg1321 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.