Molotok Posted November 4, 2013 Report Share Posted November 4, 2013 Cześć wymieniałem ostatnio w replice tłok ,głowicę tłoka i głowicę cylindra toteż musiałem rozkręcić gearboxa (pierwszy raz ) .Wszystko poszło sprawnie no może po za wkładaniem sprężyny :) ale po skręceniu i naciśnięciu spustu gearbox oddaje jeden strzał po czym blokuje się spust . Zauważyłem co jest tego przyczyną mianowicie ten popychacz od spustu co dopycha kostkę stykową do styków wchodzi pod kostkę a kostka unosi się do góry .Rozkręcałem gearboxa kilka razy i nic to nie dało więc pytam się was o co chodzi .Mam jeszcze jedno pytanie mechanizmy nasmarowałem zielonym smarem teflonowym bo na te niby specjalne jakoś mi szkoda pieniędzy czy ten smar się nadaje ? . Quote Link to post Share on other sites
Molotok Posted November 9, 2013 Author Report Share Posted November 9, 2013 Już jest prawie dobrze bo spust przestał się blokować ale oczywiście nie może byś dobrze i mam następny problem mianowicie spust nie odskakuje na semi na automatycznym ogniu replika strzela ok .Wygląda to tak że po każdym strzale na pojedynczym ogniu spust nie odbija i trzeba go odepchnąć ręcznie o co w tym wszystkim chodzi bo już mi to działa na nerwy . Quote Link to post Share on other sites
Bellio96 Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Może źle poskładałeś sprężynkę spustu? Rozłóż i poskładaj wszystko dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Źle założona sprężynka spustu. Quote Link to post Share on other sites
Molotok Posted November 9, 2013 Author Report Share Posted November 9, 2013 (edited) No proste że zle założona .Jakiś czas temu replika była w serwisie i jakiś szpecjalista serwisancik ją tak złożył a ja rozkładając gearboxa pierwszy raz wzorowałem się dokładnie tym co widziałem co za tym idzie popełniałem ten sam błąd .Tyle że ja nie jestem serwisantem więc skąd miałem to wiedzieć zaufałem gościowi :icon_smile: .Dzięki za naprowadzenie . Edited November 9, 2013 by Molotok Quote Link to post Share on other sites
Molotok Posted November 10, 2013 Author Report Share Posted November 10, 2013 Mogę mieć jeszcze pytanie ? . Czy to normalne że silnik lata w obudowie ? ,słychać przez to co jakiś czas takie chrupnięcia jak się przesuwa. Quote Link to post Share on other sites
czaja135 Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 W emce ? Jak najbardziej. Quote Link to post Share on other sites
Molotok Posted November 11, 2013 Author Report Share Posted November 11, 2013 (edited) W kałachu VFC . Edited November 11, 2013 by Molotok Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.