tefinho Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Witam, nabylem wlasnie replike WE hk416 ra-tech custom. Bufor wymieniony jest na aluminiowy, cięzszy niz stockowy - zwieksza to odrzut i podobno zmniejsza przy okazji rof. chcialbym sie dowiedziec, czy istnieje jakis sprawdzony sposob na zmniejszenie samego rofu - auto jak na takim rofie to same syfony, do tego szkoda czesci. czy przyciecie sprezyny bufora - lub wsadzenie jakiejs mocniejszej jest w stanie nieco zredugowac rofa? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Im cięższy zespół suwadła i słabsza sprężyna powrotna, tym mniejszy ROF. Buffer stalowy, bez dodatkowej sprężyny "odboju". Jak masz syfony to wcale to nie świadczy o tym że ROF jest za duży... Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted November 22, 2013 Author Report Share Posted November 22, 2013 dzieki ;) sprobuje z modyfikacja sprezyny. przy krotkich seriach jest ok. chcialbym uzywac tych 3-4 strzalow w serii, tylko nie z taka predkoscia - szkoda czesci. czy z drugiej strony ciezszy bufor nie wplywa negatywnie na obciazenia ? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Oczywiście że wpływa, dodam że cholernie obciąża części. Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted November 22, 2013 Author Report Share Posted November 22, 2013 (edited) z forum gasguns "A stronger spring or heavier buffer will increase recoil but decrease ROF" wiec jak to jest z ta sprezyna - twardsza czy bardziej miekka redukuje rof? na chlopski rozum - w sklepach dostepne sa sprezyny w wersji zimowej - o zmniejszonej twardosci. zmniejszamy twardosc sprezyny zima, bo z powodu mniejszego cisniena gazu w nizszych temperaturach chcemy zwiekszyc rof (aby byl taki jak sam, jak w korzystniejszych warunkach termicznych) teraz kolejny aspekt : recoli jest powodowane ruchem bufera w tyl, a nie jego naglym powrotem. twarda sprezyna powoduje tylko szybszy powrot bufora i absorbuje odrzut ( nie wiem czy mam gdzies blad myslowy ale wydaje mi sie to logiczne). Dzieki twardej sprezynie, bufer szybciej wroci do swojego polozenia, ale wolniej bedzie sie cofal? jak to cale cholerstwo dziala ;o Edited November 22, 2013 by tefinho Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted December 14, 2013 Author Report Share Posted December 14, 2013 juz znalazlem wszystkie informacje. byc moze nie bylem sam w swoich watpliwosciach, a jakoze nikomu nie chcialo sie podzielic swoimi przemysleniami, wklejam tutaj krotki tekst z innego forum, ktory w pelni odpowiada na moje pytanie. In GBBRs, harder recoil springs increase the ROF, as the harder spring slams the BCG forward faster than it did before. It does however, reduce recoil, as the energy from the blowback is absorbed by the spring so less energy makes it to the buttstock, and thus into your shoulder. If you want absolute true recoil, get the weakest spring you can find, get a steel carrier and use propene, the BCG will explode backwards and with such a weak spring almost all of the energy will be transfered into your shoulder, but your ROF will suffer as the weak spring struggles to push a big slab of steel back foward. w skrocie - slabsza sprezyna zwieksza odrzut i zmniejsza rof. Amen Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted December 14, 2013 Report Share Posted December 14, 2013 Nie prawda. Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted December 14, 2013 Author Report Share Posted December 14, 2013 ''A czymże jest prawda'' Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.