wilczynski Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Witam, mam problem z moją repliką, z niewiadomych mi przyczyn (i serwisanta) co jakiś czas zacina się gearbox, tłoczek zostaje wypchnięty ale już nie wraca na swoją pozycję, strzelam tylko na pojedyńczym ogniu, co może być przyczyną? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 A na jakich batkach masz takie objawy jaka sprężyna? Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 27, 2013 Author Report Share Posted November 27, 2013 Bateria ni-mh 1100mH, sprężyna stockowa Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Spróbuj zmienić batkę na mocniejszą. Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 27, 2013 Author Report Share Posted November 27, 2013 było już to sprawdzane, jest bez zmian Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Tlok chodzi luźno w prowadnicach? Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 28, 2013 Author Report Share Posted November 28, 2013 luźno Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Jaka sprężyna i jaką masz prowadnice sprężyny? Jak się gearbox "zacina" to w jakiej pozycji jest tłok? Edited November 28, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 28, 2013 Author Report Share Posted November 28, 2013 Wszystko o co pytasz było już napisane. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Sprężyna ok. A prowadnica sprężyny ? :icon_eek2: Było coś w GB zmieniane ? Edited November 28, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 28, 2013 Author Report Share Posted November 28, 2013 Bez urazy, ale czy na prawdę interesuje cię prowadnica czy chcesz sobie tylko nabić posty? Jest stockowa, a w gb była wymieniana tylko listwa popychacza i sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 Skoro uważasz że ta mało znacząca prowadnica sprężyny oraz listwa popychacza dyszy nie jest ważna w kwestii twojego problemu to nie oczekuj pomocy od innych pisząc w taki sposób... Oby ta replika Ci sczerstwiała... Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 (edited) wilczynski to co napisałeś do verb007 było chamskie że tak to ujmę gdybyś napisał to komuś kto się nie zna na replikach to ok... A wracając do tematu napisz dokładnie w jakiej pozycji zatrzymuje się tłok. I co pomaga by dalej replika chodziła. Czy jak naciskasz spust jest jakakolwiek reakcja? Edited November 28, 2013 by blackblut Quote Link to post Share on other sites
BBombello3 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 Ja miałem tak z emką którą serwisowałem , wystarczyło porzdnie wyczyćić i wypodkładkować zębatki i replika strzelała normalnie. Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 28, 2013 Author Report Share Posted November 28, 2013 (edited) Oby ta replika Ci sczerstwiała... Dzięki, a ja Ci życzę miłego strzelania i dobrej żywotności repliki :icon_smile: Blckblut Chyba przesadzasz z tym "chamskim" zagraniem, nikogo nie miałem zamiaru urazić, i myślę, że tego nie zrobiłem. starczy.. Tłok prawdopodobnie zatrzymuje się jak jest wypchnięty. Kiedy mechanizm już się zablokuje to przy próbie strzału czuć jak silnik próbuje ruszyć zębatkami jednak nic nie idzie. Żeby odblokować wystarczy rozkręcić gb, ostrożnie zdejmując górną część szkieletu aż będzie "brzdęk" :icon_wink: no i później tylko dać wszystko na swoje miejsce i złożyć. BBombello3 Nie głupie, rzeczywiście mogłoby być ciaśniej. Edited November 28, 2013 by wilczynski Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 To jeszcze nam napisz na jaką baterie "mocniejszą" zmieniałeś że silnik nadal nie może ruszyć tłoka. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 (edited) Możliwe że troszkę przesadziłem :icon_smile: Czy testowałeś swoją replikę na li po czy na innym nimhu? I podaj parametry baterii tak jak verb napisał Edited November 29, 2013 by blackblut Quote Link to post Share on other sites
wilczynski Posted November 29, 2013 Author Report Share Posted November 29, 2013 szczerze mówiąc to.. Nie wiem :icon_lol: Wiem tylko, że była to bateria li po i była to bateria serwisanta Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 Zmien serwisanta to raz. Dwa oddaj replike komus bardziej ogarnietemu. Niech to rozlozy i porzadnie zlozy. jesli to pierdola to nie bedzie drogo. Jesli sie doszuka problemu to poinformuje co i jak. pisane z phona. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.