Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 - GB wzmocnione od JG i komora HOP UP od AirSoft Pro - Ciekawe zjawisko


Recommended Posts

Ceiterina a ja mam małą propozycje zawadzić nie zawadzi a może pomoże mi kiedyś pomoglo z podawaniem podpiłuj popychacz dyszy ale nie od strony czoła tylko od 2 strony będzie przez to bardziej odciągał dysze do tyłu być może to pomoże. A co do opóźniacza zamiast dawać termokurczkę naklej na ten dzyndzel łożysko 6mm z AEG'a.

Link to post
Share on other sites

Ceiterina a ja mam małą propozycje zawadzić nie zawadzi a może pomoże mi kiedyś pomoglo z podawaniem podpiłuj popychacz dyszy ale nie od strony czoła tylko od 2 strony będzie przez to bardziej odciągał dysze do tyłu być może to pomoże. A co do opóźniacza zamiast dawać termokurczkę naklej na ten dzyndzel łożysko 6mm z AEG'a.

:maniak_OK:

Link to post
Share on other sites

nie pomoze. popychacz nie dotyka nawet głowicy cylidra, tylko dysza. jezeli dysza protech nie włazi, zrób jak pisalem na forum nie raz. wyjmij uszczelki, na wycior nakręć paaek papoeru ściernego, bardzo drobnego i włóż wycior w dyszę i pokręć trochę. wyjmij i sprawdź czy wejdzie, jeśli nie to szlifuj w teb sposób dalej, ale nie przedobrzyj.

Link to post
Share on other sites

Właśnie tak zamierzam, ale w śród miliarda zabaweczek, narzędzi itp. NIE MAM KLEJU który może posłużyć do przyklejenia czegokolwiek do zębatki.

Kupię coś zaraz na mieście, przejrzę tutoriale na YT z spiłowaniem listwy. Posiedzę chwilę i się zastanowię co wybrać.

Choć nie ukrywam że wolałabym zacząć od modyfikacji zębatki niż piłować listwę Ultimate.

Dziękuję za kolejne rady

Link to post
Share on other sites

Mnie jak dysza ProTecha do AK nie pasowała na głowice cylindra zastanawiałem się czemu, pasować pasowała jednak nie wsuwała się do końca, brakowało koło 5-6mm. Okazało się że głowica cylindra była wersją dla np G36 gdzie prowadnica dyszy jest dłuższa od wersji krótkiej do replik z dyszami krótkimi. Wymiana głowicy cylindra na krótka i dysza weszła bez problemu.

Link to post
Share on other sites

Na początek wrzucam zdjęcia z ułożenia listwy i zębatki tłokowej aby zobrazować problem.

fr0q.jpge0k5.jpg

 

Postanowiłam trochę zyskać z tej luki między czołem głowicy cylindra a dyszą i użyłam kleju Kropelka oraz płaskiego paska wulkanizowanej gumy.

Przykleiłam wycinek do popychacza wg. tego zdjęcia (czerwona kreska)

 

zct7.jpg

 

Po tym działaniu, zębatka miała opory i nie chciała swobodnie wykonywać obrotu.

Zeszlifowałam nadwyżkę tej gumy, aby nic nie wadziło, sprawdziłam swobodę zębatki tłokowej i jak wszystko było dopasowane, złożyłam Gearbox.

Efekt póki co genialny, eMeczka strzela pojedynczym, full auto, po zmianie magazynka. Jutro wystrzelę więcej bbsów i jeżeli nic się nie "stanie" złego, myślę że temat można zamknąć.

 

Dziękuję wszystkim za POMOC :) i jakże cenne rady.

Kaś

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...