Sneakazz Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 (edited) Panowie pytanie. Z kategorii instalacji itp. jestem zielony i wole się zapytać. Może ktoś będzie wiedział. A mianowicie. Chce w swojej emce( http://www.evike.com...p_aeg008d_7.jpg ) pozbyć się ABS'owego chwytu przedniego i zamienić go na długi RIS'owy chudy chwyt aby uzyskać taki podobny efekt: http://www.asgshop.p.../aeg010bk_d.jpg http://www.asgshop.p...ukt.php?id=4882 I tutaj pojawia się pytanie. Na co patrzyć i czym się sugerować przy zakupie takowego chwytu RIS'owego aby nie kupić metalowej rurki która okaże się że nie będzie pasować. Hipotetycznie np. takowy: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4561 Jak wiecie dajcie wytyczne i podpowiedzi. Z góry dzięki i Pozdrawiam. Edited December 28, 2013 by Sneakazz Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 M4 masz na delta ringu ( to kółko które musisz odciągnąć żeby zdjąć okładziny) można dostać takie szyny. Montaż wygląda tak jakbyś zakładał plastikowe okładziny + przykręcenie 1 śrubki. Ja w swojej M4 montowałem takie http://wmasg.pl/pl/consignment/show/522744 pasowały bez problemu i nic nie latało nic się nie kiwało. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 http://www.asgshop.p.../aeg010bk_d.jpg Ciekawostka: pierwszy podany przez ciebie link to emka, w której łoże z szynami montażowymi jest zespolone z komorą zamkową :D Najprostsza i najtańsza opcja to ta, o której napisał klekot. Wada jest taka, że te na delta ring lubią się czasem gibać. Luzy czasem mają. Ale nie zawsze. Droższa opcja to te dłuższe konwersje w stylu Mk18. Bez odkręcania pierścienia delta się nie obejdzie. A do tego potrzeba specjalnego klucza, ale od biedy klucz do szlifierek da radę Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 (edited) Po to jest śruba w szynie żeby ten kawałek metalu co jest pod szyną chwycił za delta ring i docisnął całość gdy dokręcimy śrubę, jeżeli do tego ktoś ma atrapę rury gazowej to całość nie ma prawa drgnąć.( miałem problem z latającymi szynami puki nie rozkminiłem do czego jest ta śruba w szynach :icon_lol: ) Może być potrzebna drobna ingerencja pilnikiem w ten element żeby wcisnął się w delta ring ale po całym zabiegu nie ma możliwości się ruszyć. A jeśli sam delta ring lata to zawsze można kupić/zrobić podkładki które powinny go ustabilizować. A delta ring można odkręcić nawet starą dobrą "żabą" do rur ( sprawdzone :icon_lol: ). Edited February 1, 2014 by klekot1092 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.