casineb Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Witam, Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem repliki, w której w dość denerwujący sposób jest luźny chwyt pistoletowy. Jako że jestem lajkonikiem, pozwolę dodać zdjęcia i poprosić o pomoc, czy widoczne pod spodem uchwytu imbusy i śruba coś w tym zaradzą. Imbusy już podkręcałem- zero efektu "śrubki" z informacji uzyskanej w sklepie mam nie ruszać- regulacja silnika. Panowie co robić jak żyć? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Odkręcić te 2 śrubki, wyjąć silnik. W chywcie są jeszcze 2 śrubki je dokręcić i złożyć w odwrotnej kolejności. Quote Link to post Share on other sites
casineb Posted January 10, 2014 Author Report Share Posted January 10, 2014 Odkręcić te 2 śrubki, wyjąć silnik. W chywcie są jeszcze 2 śrubki je dokręcić i złożyć w odwrotnej kolejności. Hey, dzięki za szybką reakcję i chęc pomocy. Niestety potrzebowałbym więcej szczegółów. to moja pierwsza replika, nigdy nie rozbierałem jej a co gorsza nie wyjmowałem silnika. Odkręciłem delikatnie dwie śrubki mocujące silnik, niestety nie wyskoczył zbyt chętnie. Przyznam się szczerze, mam obawy przed mocowaniem się z silnikiem wśród tych kabelków i połączeń. Jest możliwość jakiejś nawigacji, albo podesłania więcej szczegółów? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Zdejmujesz kable, łapiesz silnik kombinerkami i wyciągasz. Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Dużo więcej się nie da powiedzieć. Musisz odpiąć te kable (po prostu pociągając za końcówki do góry) a potem wyjąć silnik. Nic więcej go nie trzyma, pokombinuj. Jak wyjmiesz silnik to zobaczysz w środku dwie śruby, które trzymają chwyt pistoletowy. A i jak będziesz to później składał - to który przewód idzie do której blaszki na silniku jest ważne, więc zwróć na to uwagę przy odpinaniu przewodów (oznacz sobie to w jakiś sposób na silniku, o ile nie ma już oznaczenia pryz którejś z blaszek). Jak podłączysz odwrotnie to nic się nie stanie, tyle, że replika nie będzie strzelać (silnik będzie się kręcił w drugą stronę i zębatki zostaną zablokowane przez antireversal). Quote Link to post Share on other sites
casineb Posted January 10, 2014 Author Report Share Posted January 10, 2014 Szymx1, Soul reaper Bardzo Wam chłopaki dziękuje za pomoc :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.