Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[ARCH] VI Zlot Maniaków - Regulamin


Recommended Posts

VI Ogólnopolski Zlot Maniaków Air Soft Gun

"Lodowa tarcza"

Janów Lubelski, 1-4.V.2003 r.

 

adres:

Racławickie 27/32

20-049 Lublin

 

 

VI Ogólnopolski Zlot Maniaków Air Soft Gun odbędzie się 1-4.V.2003 r. w Janowie Lubelskim. Dokładna lokalizacja miejsca pozostanie utajniona.

Organizator zlotu to grupa ASG Phoenix Assault Team.

 

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

 

1. Pełnoletność potwierdzona na życzenie Organizatora jakimkolwiek dokumentem;

 

2. Dopuszcza się uczestnictwo osób które ukończyły 16 rok życia, pod warunkiem dostarczenia na rozpoczęciu imprezy pisemnych oświadczeń obojga rodziców lub opiekunów prawnych ww.: zgody na udział w zlocie oraz zwolnienia wszystkich uczestników od odpowiedzialności za ewentualne nieszczęśliwe wypadki w czasie zlotu,

 

oświadczenie winno być złożone przed notariuszem lub być opatrzone podpisami obojga rodziców / opiekunów, a własnoręczność podpisów powinna być notarialnie potwierdzona)

 

 

3. Wypełnienie i przesłanie na podane niżej trzy adresy zamieszczonego na www.wmasg.pl formularza zgłoszeniowego z uwzględnieniem wymaganych przez Organizatora danych;

 

-Na jednym formularzu zgłoszeniowym może widnieć nazwisko tylko jednej osoby (w kopercie może być więcej formularzy);

 

-Zgłoszenia przyjmowane są tylko listownie i powinny zawierać wypełniany formularz zgłoszeniowy oraz kopie dowodu wpłaty odpowiedniej sumy na rachunek;

 

(tylko na podstawie nadesłanych zgłoszeń i wylegitymowania się uczestnicy będą wpuszczani na teren zlotu)

 

4. Wpłacenie wpisowego na podany później rachunek; (PKO BP II O/Lublin 10203150-353731-270-41)

 

5. Termin nadsyłania formularzy i dokonywania przelewów mija 31.03.2003r.;

 

6. Limit miejsc -100 istnieje możliwość powiększenia (z przyczyn od organizatorów nie zależnych nie wiadomo jak bardzo wiele miejsc będzie dodatkowych) . Decyduje data nadesłania zgłoszenia.

 

7. Stawienie się w określonym w programie zlotu miejscu i czasie. Ewentualne kłopoty związane z dojazdem do wyznaczonego punktu należy zgłaszać telefonicznie;

 

8. Zapoznanie się z udostępnionym przez Organizatora regulaminami i zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednio rozumianym potwierdzeniem będzie nadesłanie zgłoszenia.

 

9. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych wytycznych.

 

10. Uczestnicy jeśli chcą, mogą się ubezpieczyć, ale tylko we własnym zakresie, organizatorzy nie wykupują ubezpieczenia dla uczestników.

 

 

 

INFORMACJE.

 

TERMINARZ.

Zostanie podany za kilka dni

 

WPISOWE.

WARIANT I.

Proponujemy cenę 180 zł;, od osoby za całość.

W/w cena zawiera: trzy noclegi w domkach kempingowych 3-4 osobowych z ciepłą i zimną wodą, sanitariat / natrysk na zewnątrz oraz wyżywienie trzy śniadania, trzy obiady, trzy kolacje.

 

WARIANT II.

Nocleg z jednym gorącym posiłkiem 150 zł; całość

W/w cena zawiera: trzy noclegi w domkach kempingowych 3-4 osobowych z ciepłą i zimną wodą, sanitariat / natrysk na zewnątrz oraz wyżywienie trzy obiady.

 

WARIANT III.

Sam nocleg:

Nocleg -90,00 zł; / całość. (wymagany własny śpiwór)

W/w ceny zawierają: trzy noclegi w domkach kempingowych 3-4 osobowych z ciepłą i zimną wodą, sanitariat / natrysk na zewnątrz

 

Powyższe ceny zawierają dodatkowo:

1. dowóz uczestników z dworca PKS w Janowie na ośrodek, możemy zabrać max. do 7 osób jednorazowo (bus z ośrodka)

[z miejsc dalszych jak POLICHNA, NISKO, STALOWA WOLA cena za 1 kilometr ok. 1,00 zł;]

 

2. W cenę każdego wariantu wchodzi 1 ognisko(miejsce, drewno, patyczki na kiełbaski, ewentualnie grill), jak budżet dopisze to dwa

 

3. Pamiątkowa naszywka z VI zlotu AirSoftGun

 

 

REGULAMINY.

 

1.1) ZASADY WALKI. BEZPIECZEŃSTWO.

 

1. Dozwolone jest używanie wyłącznie broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to "plastikowe" 6mm BB. Max.0,30g

2. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.

3. Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów.

4. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.

5. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy kamuflażu jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Trafiony oznajmia powyższy fakt, zabezpiecza broń i udaje się do wyznaczonego punktu nie zdejmując ochrony oczu i z rękami w górze trzymając broń nad głową. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również, chyba że trafiony pozostawi ową w miejscu trafienia.

6. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.

7. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce.

8. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez "niewystarczającą" osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.

9. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.

10. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. "zabitych", osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.

 

1.2) FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE.

 

1. Na używanie kamery oraz aparatu fotograficznego podczas rozgrywek wymagana jest zgoda Organizatora; w przerwach miedzy rozgrywkami i poza wydzielonym terenem walki, zgoda nie jest potrzebna.

2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (najlepiej czerwona lub pomarańczowa koszulka).

3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.

4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.

5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.

 

1.3) REGULAMIN PORZĄDKOWY.

 

1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, uprasza bezwzględne (tu: w rozumieniu wojskowego drylu) podporządkowanie jego rozkazom.

2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko.

3. Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, najazd policji, wtargnięcie na teren osób postronnych) w każdym jej momencie.

4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.

5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.

6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.

7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.

8. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.

9. Bezwzględnie zabrania się spożywania alkoholu, tak podczas rozgrywek, jak i w przerwach.

10. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

11. Jako jedyną sankcję za niestosowanie się do regulaminów przewidziano usunięcie z terenu zlotu.

 

 

 

UWAGI KOŃCOWE.

 

Zlot i "fair play".

Zabawa w Air Soft Gun w Polsce ciągle pozostaje rozrywką mało popularną. W tak wąskim środowisku wszyscy się znają i darzą szacunkiem, przypadki antypatii nie są znane. W tym świetle problem "fair play" nie powinien być w ogóle poruszany. A jednak. Adrenalina w połączeniu z chęcią udowodnienia innym swoich bojowych zdolności często rodzą sytuacje dwuznaczne. Ich honorowe rozwiązanie zależy tylko od kultury graczy. W tym miejscu padnie tylko jedna rada: zawsze podawaj rękę przeciwnikowi, co do rozstrzygnięcia starcia z którym masz wątpliwości, i ustępuj. Przy tym założeniu z pola rozgrywki schodzą obaj gracze. W ASG nie ma bowiem nieśmiertelnych bohaterów o ponadludzkiej percepcji, są tylko trupy, trupy ale gentlemani. Kto tego nie rozumie upraszany jest o niezakłócanie zabawy uczciwym Maniakom, oszczędzenie niemiłych sytuacji i pozostanie w domu.

 

Powyższe regulaminy nie stanowią przysłowiowej "sztuki dla sztuki", jednakże zdajemy sobie sprawę, że większość Maniaków nie potraktuje poważnie podanych tu przepisów (a zwłaszcza punktu 1.3/1). W tym miejscu pragniemy podkreślić istotne znaczenie tego kontrowersyjnego "prikazu"i cóż -prosić o zaufanie. Z doświadczeń bowiem związanych z dużymi czy małymi imprezami ASG wiemy, że właśnie na tym szczególe opiera się sprawna i dobra zabawa. Dodatkowo, w przypadku naszego zlotu, przepis ten stanowi podstawę wdrożenia i właściwego rozegrania fabuły. Tak, zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy wojskiem, że w naszym gronie nikt nie może na nikim niczego wymuszać. Jesteśmy jednak dorośli, dobrowolnie decydujemy się bawić na takich czy innych warunkach, dlatego niestosowanie się do istotnych z racji bezpieczeństwa i przebiegu zlotu przepisów (także punktu 1.3/1) będziemy traktować nie inaczej niż jako brak szacunku dla naszej pracy i nas samych.

 

WZÓR OSWIADCZENIA.

 

My, niżej podpisani Anna i Jan Kowalscy, jako rodzice / opiekunowie Marty / Marka Kowalskiej/go urodzonego w dniu 1 stycznia 1987 roku, wyrażamy niniejszym zgodę, by nasz/a córka/syn (podopieczna/podopieczny) brał/a udział w spotkaniach Air Soft Gun. Jednocześnie oświadczamy, iż jest nam wiadomym, że spotkania ASG polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6 mm i masie do 0,33 g. Jest nam również wiadomym, że używane przez uczestników repliki są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do 100 m, także seriami. Jest nam także wiadomym, że w spotkaniach ASG udział biorą osoby pełnoletnie w różnym wieku. Oświadczamy dodatkowo, że mamy świadomość, iż uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku. Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na ponoszenie takiego ryzyka przez naszą córkę / syna / podopieczną / podopiecznego i oświadczamy, że w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiarą będzie nasza córka / syn / podopieczna / podopieczny, nie będziemy wnosić roszczeń odszkodowawczych, ani wnosić o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku bądź jakiegokolwiek innego uczestnika spotkań ASG.

 

 

 

KOZI e-mail: kozi_10@tlen.pl tel.: 607 300 160

BUBEL e-mail: alexander99@wp.pl

PINKY e-mail: pinky_0@poczta.onet.pl tel.: //81/7476549

Link to post
Share on other sites

Sugestia, póki jeszcze czasu wiele:

 

"WPISOWE.

WARIANT I.

Proponujemy cenę 180 zł;, od osoby za całość.

W/w cena zawiera: trzy noclegi w domkach kempingowych 3-4 osobowych z ciepłą i zimną wodą, sanitariat / natrysk na zewnątrz oraz wyżywienie trzy śniadania, trzy obiady, trzy kolacje.

 

WARIANT II.

Nocleg z jednym gorącym posiłkiem 150 zł; całość

W/w cena zawiera: trzy noclegi w domkach kempingowych 3-4 osobowych z ciepłą i zimną wodą, sanitariat / natrysk na zewnątrz oraz wyżywienie trzy obiady.

 

WARIANT III.

Sam nocleg:

Nocleg -90,00 zł; / całość. (wymagany własny śpiwór)

W/w ceny zawierają: trzy noclegi w domkach kempingowych 3-4 osobowych z ciepłą i zimną wodą, sanitariat / natrysk na zewnątrz"

 

Proponuję przyjęcie wariantu III jako podstawowego z możliwością wprowadzenia komfortowych opcji.

Uzasadnienie:

Mniemam, że przewidziane w wariancie I i II posiłki byłyby serwowane w jakiejś stołówce, w określonych godzinach. Moim zdaniem, bardzo dezorganizująco wpłynęłoby to na przebieg zlotu. Proponuję, na bazie doświadczeń z Kobylej Góry, zmodyfikować nieco kwestię posiłku. Na pewno istnieje w Lublinie możliwość zamówienia grochówki w kotłach i dostarczenie jej na teren zlotu. Każdy maniak byłby zaopatrzony w menażkę i niezbędnik. Ponadto sprawa śpiworów nie nastręcza większych problemów, a powoduje redukcję kosztów. Poza tym jadąc na zlot, nikt nie oczekuje komfortowych warunków, raczej na odwrót.

Nie jest to krytyka, tylko sugestia wprowadzenia modyfikacji....

Link to post
Share on other sites

przeczytano, i wzięto pod uwage :lol:; kuchnia polowa zaden problem.

Dla nas organizatorów nawet lepiej mniej bałaganu z papierkami. Ktoś poprosił mnie o wariant z gorącymi posiłkami.

 

Jednak osby które chcą wykupić 1 ciepły posiłek proszone są o wybranie wariantu 2.

 

Koszt posiłku jest zryczautwany, organizatoży ustalają menu, więc czy to będzie grochówka czy schaboszczaki, kosztować bedzie tyle samo. Skoro to i tak kosztuje tyle samo to może lepiej zjeść kupe mięcha.

 

Wybór pozostawiam wam, wyjaśniam tylko kierunek mojego myslenia :lol: (chcecie grochówke i bigos, bedzie grochówka i bigos)

 

 

 

dla zainteresowanych podam jeszce ceny wyajmu 4x4

 

Wyjazdy przeprawowe dla osób pragnących spróbować swoich umiejętności za kierownicą 4x4 . (postaramy sie żeby mozna było wynająć samochody bez "przewodnika" :twisted: ) ale to namiejscu.

 

Uczestnicy biorą aktywny udział w wyprawie : prowadząc samochód i poza nim, podczas uwalniania pojazdu z pułapek, uczą się technik pokonywania różnorodnego terenu, zaznajamiają się z zastosowaniem akcesoriów off-roadowych w praktyce .

 

Koszt wyprawy : 200,00zł / 3h /

300,00zł / 5h /

400,00zł / 8h / 1 pojazd ( max. 5 osób w samochodzie )

Link to post
Share on other sites

o to rozkład jazdy autobusów PKS z... do Janowa Lubelskiego; do obydwu tych miejscowości dojeżdza sie pociągiem.

 

Ze STALOWEJ WOLI godziny odjazdu:

06.35; 07.50; 10.15; 11.00; 13.15; 14.00; 14.55; 16.35;

16.50; 18.25 i 19.40.

 

Z NISKA godziny odjazdu:

07.08; 08.09; 09.25; 10.25; 12.05; 13.40; 14.23; 15.20;

18.10; 19.08.

 

UWAGA - autobusy wyjeżdżające ze Stalowej Woli, przejeżdżają przez Niska, różnica czasu ok. 10-15 minut.

Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Przeczytałem regulamin VI zlotu. Odniosłem wrażenie, Kozi, że - delikatnie rzecz ujmując - opierałeś się nieco na na tym co napisałem kiedyś jako regulamin V zlotu. Cóż mogę powiedzieć... Chyba tylko to że bardzo schlebia mi fakt iż jestem tak powszechnie cytowany.

 

Pozdrowienia,

Kwintyn, lt,

GWN Halcon

Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście Kwintyn, Kozi opierał się na regulaminie TWOJEGO autorstwa sporządzonym na V zlot. Jeśli znajdujesz w tym satysfakcję to OGŁASZAM WSZEM I WOBEC, ŻE KWINTYN BYŁ AUTOREM REGULAMINU V ZLOTY, a ja udostępniłem ten materiał Koziemu, by być pomocnym....

Załatwia sprawę, czy jeszcze procesik o prawa autorskie?

 

 

 

P.S. Miało to wszcząć burdę, czy iny był cl tego postu?

Link to post
Share on other sites

Ton mojego posta nie był wbrew pozorom złośliwy, po prostu rozbawiło mnie że oprócz - co oczywiste i zrozumiałe bo te się nie zmieniają - zasad bezpieczeństwa, w regulaminie Koziego znalazły się także wszystkie pozostałe, zdecydowanie nieformalne, uwagi.

 

A co do praw autorskich: nigdzie tego tekstu nie zarejestrowałem, więc chyba z procesu nici. A burdy? Nie, sprawa nie godna atencji większej niż zamieszczony wczoraj post.

Link to post
Share on other sites

Kwintyn zgadza sie jest to regulamin oparty na materiale, włąśnie sie dowiedziałem, że twojego autorstwa. Poprosiłem Wita o pomoc i takową otrzymałem. Regulamin jest bardzo fajny i dobrze napisany za co chwałea Kwintynowi, a co do prawa autorskiego coż myśle że przy organizowaniu kolejnych manewrów lub zlotów, tez bende sie na nim opierac no chyba że Kwintyn zabroni :( (daj życ nie bąć wiśnia :) )

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

WITAM

przepraszam że tak późno ale o to są potrzebne formularze i pozwolenia

 

oto formularz zgłoszeniowy

http://republika.pl/bubel2002/zlot/for_zg.zip

 

a to zaświadczenie od rodziców

http://republika.pl/bubel2002/zlot/zas_rod.zip

 

przypominam że etrmin nadsyłania zgłoszeń kończy sie pod koniec MARCA, po 31 marca zostanie zamknieta lista.

 

zmieniam bo chyba nigdzie nie podałem adresu:

racławickie 27/32

20-049 LUBLIN

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie za sto punktów.Mam zamiar na zlot przyjechać z rodzinką(żona+3letnie dziecko.Niech się cieszą).Czy przy korzystaniu z Waszego kwaterunku jestem zmuszony zgłosić tak młodego człowieka i uiszczać za niego jakąś dodatkową opłatę.Poza tym czy w razie czego jest tam jakaś inna możliwość zakwaterowania(może być w najbliższej okolicy, posiadam własny transport)?

Link to post
Share on other sites

dzieńdobry

Adres kontaktowy jet w regulaminie na samym poczatku :)

 

ale dodam go tutaj

 

"ZLOT"

al.Racławickie 27/32

20-049 LUBLIN

 

formulaże zgłoszeniowe sa dostępne na

www.phoenixasg.prv.pl

w dziale downloads (po zmknięciu flasha jest strona ze statystykami i tam to jest)

 

PS

powielam sie ale to tylko w celu dobrego doinformowania ludzi

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

WITAĆ

 

informacja z ostatniej chwili

 

w wyniku mojej rozmowy z Endym (organizatorem TOMMYGUN PARTY) udało sie spór pomiędzy imprezami "Lodowa tarcza"-"Wędrzyn" załagodzić. Termin TOMMYGUN PARTY w wyniku rezygnacji wojsk amerykańskich z manewrów, co zostało spowodowane wojna w IRAQu, Śląski okręg wojskowy nadał nowy termin imprezie w Wędrzynie nieoficjalnie wiadomo mi o dniach 21-22 czerwca.

 

Jak widac wszystko można ustalic i sie dogadać, oby tak było zawsze.

 

PS

Zmiana terminu jest w sumie na moją proźbe ale powodowana ogólnym dobrem wszystkich maniaków. Mam nadzieje, że w wyniku tego posunięcia frekwencja dopisze na obydwu.

Link to post
Share on other sites

WITAĆ

z powodu odwołania TOMMYGUN PARTY, termin nadesłania z głoszeń wydłużony został teoretycznie do końca tego tygodnia. te osoby które nadeślą zgłoszenia do czwartku w nocy bendą miały miejsca na bank zarezerwowane. Natomiast te osoby które doślą później nie moga liczyć na 100% rezerwacje jednak co tydzień bende dzwonił do ośrodka i zamawaił kolejne miejsca. Nie odemnie zależy czy szef ośrodka bedzie miał jeszcze wolne miejsca .

 

UWAGA

Musze jednak uprzedzić ze na dzień dziesiejszy w terminie od 22kwietnia do zlotu bende nie osiągalny wręcz bende prawdopodobnie poza ojczyzną więc nie bende mógł dokonać korekt w rezerwacji. Wracam bezpośrednio na Janów. (termin mojego wyjazdu może uledz zmianie.!!)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

WITAĆ

a o to mapka jak doleciec do X-RAY :lol:

 

mapa.jpg

 

przyjmowac bedziemy ludzi od samego ran 1 maja:)

my bedziemy tam już dzień wcześniej ale dopiero wieczorkiem więc jak ktoś bardzo chce to prosze sie kontaktowac na mojego mobila (podany w regulaminie)

 

osoby które bendą podrózowac PKP lub PKS z janowa odbierze was bus tylko trzeba zadzwonioć do mnie i poinformowac o przybyciu a wtedy wyslemy po was "PTASZKA" :)

 

osoby podróżujące własnymi 4 kółkami jeśli dojedziecie do Janowa Lubelskiego to na bank ktoś wam powie jak trafić do ośrodka "DUO"

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...