Kaczan Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Witam. Szukam po sklepach i nie mogę znaleźć a mianowicie chodzi mi o kable niskooporowe do m4 na front. I czy są jakieś video/text poradniki odnośnie wymiany kabli. Pozdrawiam i nie hejtujcie. Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Chodzi Ci o kompletny zestaw kabli ze stykami i kostką stykową ? Link to post Share on other sites
relativy Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Idziesz do sklepu (elektroniczny/modelarski) i prosisz o kabel 1,5mm2 lub coś ewentualnie grubszego np. 2mm2. Kup 0,5m czerwonego i czarnego, ewentualnie jak nie będzie czerwonego to weź sam czarny i termokurczki czarne i czerwone. Potem wystarczy lutownica i pierwszy lepszy schemat z googli. Kable mają iść od akumulatora do styków, potem do silnika i spowrotem do akumulatora. Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Czarny leci od samej baterii do - silnika, nie łączy się ze stykami. Czerwony leci od baterii do jednej blaszki, drugi leci od drugiej blaszki do + silnika. Kostka spustowa robi zwarcie na blaszkach powodując zamknięcie obwodu :!: Link to post Share on other sites
Kaczan Posted February 15, 2014 Author Report Share Posted February 15, 2014 Mogą być gotowe kable do wlutowania. Link to post Share on other sites
BlackShaman Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Do wyboru do koloru. Od razu radził bym dokupić jakieś wtyczki np Dean-T http://www.modelemax...hp?cPath=23_653 Ni wiem jak reszta lecz ja bym brał max 1,5mm. Zawsze miałem problem z blokowaniem się silnika w chwycie przez kable. @verb007. wystarczyło napisać,że kostka spustowa to nic innego jak włącznik :] Link to post Share on other sites
Kaczan Posted February 15, 2014 Author Report Share Posted February 15, 2014 To można to zrobić tak, że wtyczka deans t-> kabel do kostki -> kabel do silnika i nic więcej? Żadnych bezpieczników itd. Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 @verb007. wystarczyło napisać,że kostka spustowa to nic innego jak włącznik :] Na forum elektronicznym włącznik, na naszym forum kostka stykowa. To można to zrobić tak, że wtyczka deans t-> kabel do kostki -> kabel do silnika i nic więcej? Żadnych bezpieczników itd. Nie potrzebny bezpiecznik. Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 (edited) I na Deltashop'ie też masz kabelków i wtyczków bez liku.... http://deltashop.pl/...jace-silikonowe Albo na specu gotowce :-) Tylko nie wiem czy "dojadą" na przód... http://www.specshop....-_T-Connector_-_M4A1 Zresztą na specu są i zestawy do M4-ek z baterią w chwycie przednim-poszukać, wysłać zapytanko do sklepu... Taniej nie będzie ale za to jak fachowo.... :-) Edited February 15, 2014 by karol_alasz Link to post Share on other sites
Kaczan Posted February 15, 2014 Author Report Share Posted February 15, 2014 (edited) Dziękuję Panowie, że poświęciliście mi część swojego czasu. Myślę, że dalej sobie już poradzę. I jak podłączę lipo 7,4 to wszystko będzie trybić normalnie tak? Dobra na to moje pytanie mam odpowiedź. Jeszcze raz bardzo dziękuję, pozdrawiam i temat uważam za zamknięty. Edited February 15, 2014 by Kaczan Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 Oczywiście ,że będzie trybić... Pytanie tylko na jak długo styki wytrzymają bez mosfeta... Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 O to będzie się martwił właściciel repliki. Temat na życzenie założyciela zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts