Ferduch Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Hej wszystkim ! Przy usztywnianiu lufy zewnętrznej nity nie chciały współpracować i powstało coś takiego. https://plus.google.com/u/0/photos/118294857992511275067/albums/5986656817314064785 Nie chcę ściągać całej farby z góry mówię. Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 A czego chcesz się pozbyć? Temat też nic nie mówi. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Chyba chodzi o zdarcie farby przy nitach, śrubkach czy co to tam jest. Quote Link to post Share on other sites
wojtekk8 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Zeszlifuj łby śrub na płask, zrób wytarcia okrągłe wokoło śrub - będzie wyglądało jakby się naturalnie wytarła oksyda/farba... Będzie działało przy innych przetarciach w odpowiednich miejscach. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 No właśnie zdarcie czy odmalowanie podziabanego? Możemy zgadywać ;) Quote Link to post Share on other sites
wojtekk8 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Pomysł jak się tego pozbyć - sprzedać - wystawić na allegro lub w komisie wmasg. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 (edited) Na alledrogo jest oksyda na zimno do stali i znali... Trzeba wcześniej poczyścić dokładnie- kolega podpowiedział,że najlepiej wypiaskować... Chyba, że malowanie całego elementu proszkiem i pieczonko ;-) Może w Poznaniu hydrografikę macie to byłaby okazja żeby w jakiś deseń über-pro zajechać Edited March 3, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Ferduch Posted March 3, 2014 Author Report Share Posted March 3, 2014 Hmmm korpus jest od zwykłej cymy rpk. Zdjęcia chyba dokładnie pokazują czego chcę się pozbyć :P Co do hydrografiki to mam dziwne wrażenie, że replika po tym będzie wyglądać jak "gałka od skrzyni biegów w golfie 3 po tuningu". Oksyda na zimno mocno będzie odstawać kolorem od starego lakieru ? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Oksyda na zimno mocno będzie odstawać kolorem od starego lakieru ? Nie sprawdzisz to się nie dowiesz... Na pewno lepiej będzie wyglądać niż ta masakra teraz. Co do hydrografiki to przecież nie musisz karbonu nakładać-chyba nawet jednolite kolory są dostępne,nie wspominając o jakimkolwiek camo,które zapasowało by Ci do umundurowania. Edited March 4, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Malowanie proszkowe wygląda jak plastik, nie polecam. Farba czarny mat w puszeczce, i jazda. Quote Link to post Share on other sites
Wojownik22 Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Ferduch-czy możesz powiedzieć jak usztywnić lufę zewnętrzną bo w moim świeżo kupionym cm.040 też się rusza.(Przepraszam za odejście od tematu).O jeszcze, czy lufa wewnętrzna powinna się sama ruszać po wyjęciu tego klocka blokującego? Edited March 4, 2014 by Wojownik22 Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 http://forum.wmasg.pl/topic/133024-aks74u-cm045-czyli-co-warto-poprawic-po-chinczykach/ Masz, cały poradnik. Quote Link to post Share on other sites
Wojownik22 Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Dzięki Quote Link to post Share on other sites
R41nM4n Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Malowanie proszkowe wygląda jak plastik, nie polecam. Farba czarny mat w puszeczce, i jazda. Matko bosko, kto Ci takich bajek naopowiadał? Toż większy procent felg alu na samochodach wyglądał by jak kołpaki z biedronki :P Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Proszek: Wciąż jestem zdania że porządny mat z puszki (nie jakiś za 6 zł) wygląda lepiej od tego. Quote Link to post Share on other sites
R41nM4n Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 to nie wina proszku, że lakiernik był kiepski :P z drugiej strony zdjęcie kiepskie to i ciężko stwierdzić. Chyba, że chodzi Tobie o to, że jest zbyt jednolita barwa całej repliki, co może stwarzać wrażenie odlewu kojarzonego poprzez odcień raczej z plastikiem. No i jeżeli jest położony proszek prawidłowo nie licz zbytnio na klimatyczne przetarcia ;) Na plus dla puszek pójdzie tylko to, że w przypadku proszku jest słabiutko z pigmentami więc i paleta mniejsza i raczej mało atrakcyjna. Oczywiście, że da się dowolną barwę z palety RAL/NCS/PANTON dobrać, ale to raczej tanie nie będzie i lepiej już w spray zainwestować. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.