wdwdr Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Witam. Zastanawiam się nad zakupem pierwszej repliki. Wybór padł miedzy JG 608-2 (G36K), BOYI G-001. Która z nich będzie dla mnie lepsza. Zależy mi na zasięgu, celności i wytrzymałości repliki. Strzelać zamierzam na wolnym powietrzu (nie na CQB). Chciałbym też zminimalizować koszty - wymiana podzespołów tylko w razie konieczności. W tunning będę się bawił jak będę miał więcej kasy... Pozdrawiam Mateusz Quote Link to post Share on other sites
Quzodor Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 JG - Na okolicznych strzelenkach jest ich około 6-8, każdy sobie chwali :) - giety Boyi z tego co piszą to mają czasami awarie po 2-3k kulek. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 (edited) Za to JG nie mają awarii. Ta chińska replika za 4 stówy ma gearbox kuty przez Hefajstosa na Olimpie... Porównywalna awaryjność, porównywalne osiągi, boyi ładniejszy, JG bardziej podatny na tuning. Najlepiej bierz cymę. Edited March 22, 2014 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
wdwdr Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 Podobno cyma 011 - jest kiepska. - tak słyszałem. Zaś 003 jest totalnie niedostępna... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 011 nie jest taka zła, wiadomo, każdą replikę trzeba doinwestować. 003, widziałem ostatnio na fejsie ktoś sprzedawał. Kiedyś tez dostałem 003 z przebiegiem 2k kulek - pęknięta zębatka środkowa... Quote Link to post Share on other sites
wdwdr Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 [...] Porównywalna awaryjność, porównywalne osiągi, boyi ładniejszy, JG bardziej podatny na tuning. Dla czego niby JG jest bardzie podatne na tuning? EBB da się w BOYI wyłączyć / zdemontować? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Ma nieco solidniejsze części, boyi ciągnie fajnie tylko na fabrycznych, inaczej czeka cię wymiana kilku głównych elementów. Tak, BB da się wyłączyć. Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Da się łatwo BB wyłączyć i jest estetycznie wykonana ALE GB jest niestandardowy tak jak i prowadnica, bo zwykła nie pasuje bez modyfikacji. Mój serwisant twierdzi, że GB V3 EBB typu Ares jest bardziej podatne na pękanie. Quote Link to post Share on other sites
wdwdr Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 Na EBB niespecjalnie mi zależy. Ważne żeby body było dobre - i tak z czasem (rok/może 2.) wymienię wnętrzności... Nie wszystkie ale np. kabelki, prec. lufa, bateria, ew. silnik. I po takim tunningu liczę na kilka lat zabawy... Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 (edited) Gumkę, dyszę, głowicę tłoka, sprężynę, prowadnicę sprężyny, łożyska, kable. Na start. Z mikrostykami może być problem z tego co czytałem. Już lepiej weź AK full steel :icon_wink: Z częściami zamiennymi do G36 typu Ares może być problem. Edited March 24, 2014 by Ryzbor Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.