Lamus Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Każdego kto może proszę o wejście na FB na ich stronę: https://m.facebook.com/profile.php?id=166485503496 i wklejenie tej wiadomości gdzie się da w newsach, opiniach, na wallu: Hi, Please provide information on the RMA 100000292 (G&P Dual Laser Destinator and Illuminator (Sand) You still have not responded for my e-mails about refund or credit. You have received the item on 28 Jan 2014 - still no firm reply from your side. Please advise on what and why is going on? W grudniu tamtego roku zamówiłem u nich sprzęt, który z powodu wadliwego działania poszedł na reklamację. Generalnie od końca stycznia echo. Sklep nie odpowiada, nie wiem już jak z nimi walczyć ale sprzęt tani nie był bo kosztował 150$. Mam potwierdzenie nadania paczki i potwierdzenie z poczty polskiej o doręczeniu jej w HK do siedziby sklepu. Jedyna opcja dla mnie to zaspamować ich. Niech zdychają. https://drive.google...dit?usp=sharing Całość dotychczasowej rozmowy tutaj: MY: Hi, Please provide information on the RMA 100000292 (G&P Dual Laser Destinator and Illuminator (Sand) You still have not responded for my e-mails about refund or credit. You have received the item on 28 Jan 2014 - still no firm reply from your side. Please advise on what and why is going on? ONI: We're following your case. For your privacy, you may PM us in FB, thanks. MY: "I tried to use private e-mail from February - no concrete reply from your side. Now I demand your official answer, the article has been delivered to your store with the RMA you have issued. Why I did not get the refund or a credit to this day?" I od tego momentu cisza... chcecie to wklejajcie całość albo pierwszy post. Gdzie się da. W newsach, w opiniach, gdzie popadnie. Każde miejsce gdzie znajdzie się ta treść będzie "pomocne". Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 Płaciłeś PayPal'em? próbowałeś odzyskać kasę przez nich? Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 Dokładnie często zgłoszenie sprawy po przez paypal pomaga. Quote Link to post Share on other sites
Lamus Posted April 18, 2014 Author Report Share Posted April 18, 2014 Płaciłem. Próbowałem. Na Claim już za późno. Reklamacja nie uwzględniona ponieważ przesyłkę dostałem. Ale nie odpowiadają w kwestii zwrotu gwarancyjnego. Poza tym zadziałało, już mi odpisali że paczka została zatrzymana na ich poczcie i właśnie dowiadują się o co chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Lamus Posted May 18, 2014 Author Report Share Posted May 18, 2014 Ok. Więc tak. Kto pomógł temu bardzo dziękuję. Sprawa miała swój pozytywny koniec. Leci do mnie nowy sprzęt. Widać z chińczykami trzeba ostro. :) Temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.