Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Proszę o pomoc w odzyskaniu sprzętu z eHobby Asia.


Recommended Posts

Każdego kto może proszę o wejście na FB na ich stronę:

https://m.facebook.com/profile.php?id=166485503496

i wklejenie tej wiadomości gdzie się da w newsach, opiniach, na wallu:

 

Hi,

 

Please provide information on the RMA 100000292 (G&P Dual Laser Destinator and Illuminator (Sand)

 

 

You still have not responded for my e-mails about refund or credit. You have received the item on 28 Jan 2014 - still no firm reply from your side.

 

 

Please advise on what and why is going on?

 

W grudniu tamtego roku zamówiłem u nich sprzęt, który z powodu wadliwego działania poszedł na reklamację. Generalnie od końca stycznia echo. Sklep nie odpowiada, nie wiem już jak z nimi walczyć ale sprzęt tani nie był bo kosztował 150$. Mam potwierdzenie nadania paczki i potwierdzenie z poczty polskiej o doręczeniu jej w HK do siedziby sklepu. Jedyna opcja dla mnie to zaspamować ich. Niech zdychają.

 

https://drive.google...dit?usp=sharing

 

Całość dotychczasowej rozmowy tutaj:

 

MY:

 

Hi,

 

Please provide information on the RMA 100000292 (G&P Dual Laser Destinator and Illuminator (Sand)

 

 

You still have not responded for my e-mails about refund or credit. You have received the item on 28 Jan 2014 - still no firm reply from your side.

 

 

Please advise on what and why is going on?

 

ONI:

We're following your case. For your privacy, you may PM us in FB, thanks.

 

MY:

"I tried to use private e-mail from February - no concrete reply from your side. Now I demand your official answer, the article has been delivered to your store with the RMA you have issued. Why I did not get the refund or a credit to this day?"

 

I od tego momentu cisza... chcecie to wklejajcie całość albo pierwszy post. Gdzie się da. W newsach, w opiniach, gdzie popadnie. Każde miejsce gdzie znajdzie się ta treść będzie "pomocne".

Link to post
Share on other sites

Płaciłem. Próbowałem. Na Claim już za późno. Reklamacja nie uwzględniona ponieważ przesyłkę dostałem. Ale nie odpowiadają w kwestii zwrotu gwarancyjnego. Poza tym zadziałało, już mi odpisali że paczka została zatrzymana na ich poczcie i właśnie dowiadują się o co chodzi.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...