Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Allegro] użytkownik servicecard


Recommended Posts

Witam serdecznie airsoftową brać,

do rzeczy- jakiś czas temu zakupiłem sobie pmrkę- Inteka mt-4040- i chciałem zakupić również jakąś dyskretną mikrofonosłuchawkę do ww. Trafiłem na użytkownika servicecard zajmującego się sprzedażą wielobranżową, ale ich oferta bogata jest również w akcesoria do radyjek właśnie. Zakupiłem u niego dokładnie ten egzemplarz:

--> http://allegro.pl/mikrofonosluchawka-mt-sm200n-do-pmr-intek-etc-i4087618204.html

 

Jak widać, w opisie aukcji stoi jak byk, że słuchawka jest w pełni kompatybilna z moim modelem radyjka. Co więcej, sygnatura Inteka w aukcji jasno świadczy o tym, że jest to produkt oryginalny.

Wszystko szło pięknie, kasa przelana, wysyłka w miarę szybka, kontakt ze sprzedającym OK- ale na tym plusy się kończą. Paczka doszła, moim oczom ukazało się białe pudełeczko bez jakichkolwiek oznaczeń, w środku była zamówiona mikrofonosłuchawka, która również nie miała jakichkolwiek oznak, że jest to produkt Inteka, ale w to nie wnikam. Sęk w tym, że nijak nie można było jej podpiąć do radyjka. Ale o co chodzi:

W mt4040 gniazdo pinu do słuchawki (to większe, grubsze) znajduje się przy antenie, zaś gniazdo do mikrofonu jest "na zewnątrz". Problem polega na tym, że ta słuchawka miała te piny odwrotnie i nie szło za żadne skarby jej wpiąć, kabel wychodzący z tego wtyku kątowego wadził o antenę i brakowało dobrych 5mm, by można było to na siłę wsadzić. Mam nadzieję, że jasno to opisałem i przynajmniej większość z Was zrozumiała przekaz.

Powracając, zadzwoniłem następnego dnia do tytułowego użytkownika w celu zareklamowania przedmiotu jako niezgodnego z opisem aukcji i jednocześnie otrzymania zwrotu kosztów transportu (17 zł piechotą nie chodzi w moim przypadku). Krótko mówiąc- Pan Marek nie pozostawił na mnie suchej nitki- po kilku niezłych frazesach połączenie zostało przez allegrowicza przerwane bez żadnego "do usłyszenia/ do zobaczenia itp. Ale coś go musiało tknąć, gdyż przesłał mi takiego maila:

 

co do tej niby niezgodności proszę bardzo - link do strony producenta z opisem przedmiutu:

http://intekpolska.pl/sluchawki-mikrofony-interkomy-motocyklowe/157-mt-sm200.html

 

a tu jest wersja z wtykiem prostym:

http://intekpolska.pl/sluchawki-mikrofony-interkomy-motocyklowe/156-mt-sm200.html

 

tak jak mówiliśmy proszę wysłać ją na nasz adres

 

Servicecard *****************

Posada, ul. *****************

62-530 Kazimierz Biskupi

 

listem poleconym pocztą polską a my wyślemy z wtykiem prostym i po temacie, ale proszę mi nie wmawiać że jest niezgodna z opisem bo to nie prawda.Posługujemy się oryginalnymi materiałami import_era, a sprzedawany przedmiot jest wyraźnie pokazany na zdjęciu aukcji.

 

Na wypadek, gdyby pierwszy link nie działał- http://intekpolska.pl/sluchawki-mikrofony-interkomy-motocyklowe/157-mt-sm200.html

 

I tutaj ogarnął już mnie śmiech- na zdjęciu ze strony producenta od razu widać, że piny są w odwrotnej, poprawnej kolejności, z takim wtykiem bez problemu słuchawka weszła by do mojego radyjka. To zdanie przedstawiłem również Panu Markowi w kolejnej rozmowie telefonicznej. Odpowiedział jedynie krótkim "proszę przedmiot odesłać i wymienimy". Stanęło na tym, że ja odsyłam wadliwy sprzęt, a oni wysyłają mi priorytetem identyczną mikrofonosłuchawkę, tyle, że z wtykiem prostym. W rozmowie 3-krotnie spytałem, czy mają taką na stanie i że zostanie ona wysłana niezwłocznie po przybyciu mojej paczki, użytkownik zapewniał mnie, że tak, wszystko będzie jak należy. Jak nietrudno się domyślić, nic nie było tak jak powinno być. Po przybyciu paczki zadzwoniłem, by upewnić się, że została odebrana i dostałem jednocześnie informację, że z dystrybutor przywiózł jedynie słuchawki z wtykiem kątowym, ale Pan Marek już zamówił z wtykiem prostym i następnego dnia na 95% paczka zostanie wysłana. Nie powiedziałem ani słowa odnośnie wcześniejszego zapewnienia, że mają takie na stanie, nie chciałem niepotrzebnie bić piany. Po dwóch dniach kiedy znowu nie otrzymałem żadnej informacji znowu chwyciłem za telefon i dowiedziałem się, że dalej nie dostarczono mu tych słuchawek, chociaż na 95% miała jedna został wysłana dzień wcześniej. Oznajmiłem, że nie mam zamiaru być po raz kolejny robiony w konia i chcę zwrotu pieniędzy, które otrzymałem dzisiaj. Sprawa ciągnęła się od 16 kwietnia.

Reasumując- baaaaardzo nie polecam robienia jakichkolwiek interesów z ww. allegrowiczem. Jest niesłowny i nieodpowiedzialny, nie potrafi przyznać się do popełnionego błędu, chociaż wyłożyłem mu wszystko na tacy. Otrzymałem 3 zapewnienia, z których ani jedno nie pokryło się z rzeczywistością. Dodatkowo, użytkownik jest impulsywny i radzę nie wchodzić z nim w wymianę zdań, gdyż z pewnością Was zje. Mam nadzieję, że przedstawiłem wszystko zrozumiale i da się to jakoś przeczytać. Także jeszcze raz- NIE POLECAM UŻYTKOWNIKA SERVICECARD.

Pozdrawiam,

Hatch

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...