Guest djchampion Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Witajcie bardziej doświadczeni Silnik nowy po kilkunastu setkach kulek strzelił sobie samobója (zmielona zębatka silnikowa stokowa) skład GB: Zębatki SHS 18:1 te droższe guarder m140 lipo 11,1 Generalnie skład GB dobrany jak najlepiej. Ponieważ mielonka z stokowej zębatkki silnika F1 to raczej rzecz normalna :icon_mrgreen: . Zapytuję raczej o mega wytrzymały zamiennik. Budżet nie gra roli. Cz ktoś może polecić jakąś zębatkę?? Typ D. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 (edited) Core / SHS będą dobre. Dodatkowo to komplet i ładnie współgrają z zębatkami tej firmy. Jak lubisz drogie rzeczy możesz upolować Siegeteka ale nie pamiętam czy robią typ D, bo O to na pewno mają. Edited May 19, 2014 by adrIan Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 do m140 ja bym dał cieższe zębatki. np. 100:200 Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Jak ma mocną baterię to nie trzeba. Ja jakiś czas jechałem właśnie na Tornado F1, ząbki 13:1 i M140 ale troszkę się silnik grzał, teraz siedzi 130stka i jest super. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Weź Core, jest lepiej wykończona niż SHS. Quote Link to post Share on other sites
Guest djchampion Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 (edited) hmmm na tych zębatkach i lipolu replika ma rofa jak minigun :icon_smile: nie mierzyłem niestety ale dla przykładu powiem że elektryczny mag bębnowy wymiękł. Nie nadążał po prostu wypełniać kanału kulkami. Pójdę raczej w jeszcze mocniejszą sprężynę co na pewno spowolni pracę GB. O wytrzymałość się nie martwię. Mblock + mała modyfikacja wykluczająca bolce i nieszczęsne śrubki co je trzeba dokręcać, załatwia sprawę. Stąd też prośba o doradzenie zębatki. Jak zobaczyłem co zrobił silnik ze stokową to się przeraziłem :icon_smile: Zamówię jednak SHS. Jak narazie tylko ten producent mnie jeszcze nie zawiódł, a było ich już trochę. Dzięki za pomoc chłopaki, dam znać czy przeżyła 10k kulasów. mały edit: Jeszcze pytanko bo nie mogę znaleźć w sklepach w których zazwyczaj się zaopatruję. Czy możecie podesłać linka gdzie taką zębatkę można kupić? Edited May 20, 2014 by djchampion Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 SHS'a w sklepach nie widziałem już jakiś czas. Tu masz Core, to prawie to samo : http://www.airsoftarmory.pl/pl/p/Core-zebatka-silnika-typ-D/99 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Ja stosuje elementa i sa dobre wg mnie. Quote Link to post Share on other sites
Guest djchampion Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 hah bez obrazy seger :) , elementa to ja miałem tłok przez chwilę na m120: https://www.dropbox.com/sh/i87x9y0dk9mgxh0/AAADneo4chKhdoybgHC42dk-a efekt po 8k kulek z prawidłowym podkładkowaniem itp. co to zębatki, też znalazłem core w tym sklepie. coś tania ale jak mówicie że będzie git to zamawiam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 ale rozmawiamy o tłoku czy o zębatce ? bo to całkiem dwa inne produkty! mam zebatke elementa na silniku elementa i po 3 latach (ok 3 paczki kulek) z m130 na pokładzie, wygląda jak nowa. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 .... i po 3 latach (ok 3 paczki kulek) z m130 na pokładzie, wygląda jak nowa. Wait a minute... Oceniasz wytrzymałość zębatki po trzech paczkach kulek ? Dobrze rozumiem Twoją wypowiedź ? Quote Link to post Share on other sites
Guest djchampion Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 zdjąłem zmieloną zębatkę: https://www.dropbox.com/sh/8764nfe7b5h60zp/AAALPYZ-JElDZHtXl2db03qxa i mam pytanko, czy aby sposób zużycia nie sugeruje złego dokręcenia śruby dociskowej?? zmielone jest 3/4 długości zęba, mała część została cała czyli nie stykała się z zębatką silnikową. dobrze kombinuję?? ale rozmawiamy o tłoku czy o zębatce ? bo to całkiem dwa inne produkty! mam zebatke elementa na silniku elementa i po 3 latach (ok 3 paczki kulek) z m130 na pokładzie, wygląda jak nowa. 3 lata i 3 paczki kulek :icon_eek: te po 40kg tak ? Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Wygląda to jak za słabo dokręcona śruba od regulacji silnika. Wypodkładuj dobrze zębatkę silnikową i odpowiednio wyreguluj silnik, wtedy potrzyma dłużej :D Quote Link to post Share on other sites
Guest djchampion Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 na właśnie tak kombinuję zębatka silnikowa wyżej deczko i silnik wejdzie głębiej Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 3 lata i 3 paczki kulek :icon_eek: te po 40kg tak ? Niet. Zwykłe 1kg G&G :) Nie strzelam dużo. Zwykle 3-5 magów low-cap na strzelanke, jeżdżę raz na miesiąc albo i rzadziej. Wait a minute... Oceniasz wytrzymałość zębatki po trzech paczkach kulek ? Dobrze rozumiem Twoją wypowiedź ? Tak, oceniłem ze jest dobra bo nie ma śladu na niej. Nie płacze jak nie którzy ze wystrzelali 500 kulek i części jak nowe. Quote Link to post Share on other sites
Guest djchampion Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 adrIan / verb007 / seger serdeczne podziękowania za udział w dyskusji. wiedza powiększona, replika działa jak ta lala. jak coś to zapraszam do Zielonej Góry na jedno lub siedem zimnych :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.