Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zmielona zębatka silnikowa Tornado F1 High Troque


Recommended Posts

Guest djchampion

Witajcie bardziej doświadczeni

 

Silnik nowy po kilkunastu setkach kulek strzelił sobie samobója (zmielona zębatka silnikowa stokowa)

 

skład GB:

Zębatki SHS 18:1 te droższe

guarder m140

lipo 11,1

 

Generalnie skład GB dobrany jak najlepiej.

 

Ponieważ mielonka z stokowej zębatkki silnika F1 to raczej rzecz normalna :icon_mrgreen: .

 

Zapytuję raczej o mega wytrzymały zamiennik. Budżet nie gra roli.

 

Cz ktoś może polecić jakąś zębatkę??

 

Typ D.

Link to post
Share on other sites

Core / SHS będą dobre. Dodatkowo to komplet i ładnie współgrają z zębatkami tej firmy. Jak lubisz drogie rzeczy możesz upolować Siegeteka ale nie pamiętam czy robią typ D, bo O to na pewno mają.

Edited by adrIan
Link to post
Share on other sites
Guest djchampion

hmmm na tych zębatkach i lipolu replika ma rofa jak minigun :icon_smile:

 

nie mierzyłem niestety ale dla przykładu powiem że elektryczny mag bębnowy wymiękł. Nie nadążał po prostu wypełniać kanału kulkami.

 

Pójdę raczej w jeszcze mocniejszą sprężynę co na pewno spowolni pracę GB. O wytrzymałość się nie martwię. Mblock + mała modyfikacja wykluczająca bolce i nieszczęsne śrubki co je trzeba dokręcać, załatwia sprawę.

 

Stąd też prośba o doradzenie zębatki. Jak zobaczyłem co zrobił silnik ze stokową to się przeraziłem :icon_smile:

 

Zamówię jednak SHS. Jak narazie tylko ten producent mnie jeszcze nie zawiódł, a było ich już trochę.

 

Dzięki za pomoc chłopaki, dam znać czy przeżyła 10k kulasów.

 

mały edit:

 

Jeszcze pytanko bo nie mogę znaleźć w sklepach w których zazwyczaj się zaopatruję.

 

Czy możecie podesłać linka gdzie taką zębatkę można kupić?

Edited by djchampion
Link to post
Share on other sites
Guest djchampion

zdjąłem zmieloną zębatkę:

 

https://www.dropbox.com/sh/8764nfe7b5h60zp/AAALPYZ-JElDZHtXl2db03qxa

 

i mam pytanko, czy aby sposób zużycia nie sugeruje złego dokręcenia śruby dociskowej??

 

zmielone jest 3/4 długości zęba, mała część została cała czyli nie stykała się z zębatką silnikową.

 

dobrze kombinuję??

 

ale rozmawiamy o tłoku czy o zębatce ? bo to całkiem dwa inne produkty!

mam zebatke elementa na silniku elementa i po 3 latach (ok 3 paczki kulek) z m130 na pokładzie, wygląda jak nowa.

 

3 lata i 3 paczki kulek :icon_eek:

 

te po 40kg tak ?

Link to post
Share on other sites

 

 

 

3 lata i 3 paczki kulek :icon_eek:

 

te po 40kg tak ?

 

 

 

Niet. Zwykłe 1kg G&G :) Nie strzelam dużo. Zwykle 3-5 magów low-cap na strzelanke, jeżdżę raz na miesiąc albo i rzadziej.

 

 

 

Wait a minute... Oceniasz wytrzymałość zębatki po trzech paczkach kulek ? Dobrze rozumiem Twoją wypowiedź ?

 

 

 

Tak, oceniłem ze jest dobra bo nie ma śladu na niej. Nie płacze jak nie którzy ze wystrzelali 500 kulek i części jak nowe.

Link to post
Share on other sites
Guest djchampion

adrIan / verb007 / seger

 

serdeczne podziękowania za udział w dyskusji.

 

wiedza powiększona, replika działa jak ta lala. jak coś to zapraszam do Zielonej Góry na jedno lub siedem zimnych :icon_razz2:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...