Kriss98 Posted May 25, 2014 Report Share Posted May 25, 2014 Witam mam problem z moją gietką.Gdy podłączyłem lipo pociągnąłem za spust poleciał dym z kabli? czy coś takiego.Martwię się o moją replikę ;/ jest ktoś z okolic torunia co się zna na tym? Albo jak ktoś miał taki problem lub wie o co chodzi proszę pisać Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted May 25, 2014 Report Share Posted May 25, 2014 Jakie Lipo? Podaj napięcie. Quote Link to post Share on other sites
quickers Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Mam ta sama repliczke ale u mnie nagrzewa sie bezpiecznik po pociągnięciu za spust po czym sie przepala :c Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Dużo rzeczy może spowodować dymienie kabli. Od baterii, poprzez same kable, uszkodzony ślinik do zacięcia w replice. Jak nie chcesz grzebać sam to oddaj jakiemuś serwisantowi w okolicy. A jak chcesz, to sprawdź czy tłok/zębatki się nie zacięły, jaka to bateria, jakie ma napięcie, czy nigdzie nie jest izolacja na kablach przetarta, odłącz sanki z silnikiem i sprawdź jak pracuje sam silnik i na początek chyba tyle wystarczy. Quote Link to post Share on other sites
jamato20 Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Najprawdopodobniej stare stockowe kable utleniły się i widać efekt.. Proponowałbym wymianę kabli na jakieś niskooporowe , ponieważ to jest tania i łatwa naprawa bo aby wymienić kable w g36 wystarczy zdjąć adapter i wlutować stare i wlutować nowe . A poza tym dodałbym układ mosfet by twoje styki były nieśmiertelne ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.