Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Wiedzieć może i wiesz co chcesz osiągnąć ale jako, że nie masz pewnie doświadczenia z tuningiem to nie możesz mieć pewności, że uda się tak jak byś tego oczekiwał. Zawsze da się lepiej, taniej i rozsądniej.

Pierwsza sprawa to czy masz już replikę czy dopiero ją zakupisz?

Link to post
Share on other sites

Jest jedno proste pytanie, będziesz z tego strzelał na auto ?Jaki masz 'staż' w airsofcie ?

Ze swoich doświadczeń powiem Ci, że i 450fps może zrobić dużo krzywdy w 'nieogarniętych rękach'..

Jeśli tak bardzo chcesz to budować, mimo sprzeciwów kilku forumowiczów pamiętaj o jakichś dobrych ogniwach, w nic innego niż 11.1v się nie pakuj przy m170.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dziwne, że dopiero LastSniper wytknął, że ten gearbox nie pociągnie M140 a co dopiero M160 czy M170.

 

Mamil, proszę. Wyjaw nam, co chcesz osiągnąć, to będziemy bardziej skorzy do pomocy, nawet pomożemy Ci zaoszczędzić bez straty na jakości.

Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie mblock i jemu podobne jest lepszym rozwiązaniem. Można go bez trudu przekładać z jednej repliki do drugiej, za to odkręcenie szyn wzmacniających nastręcza sporo problemów. Trzeba wszystko porozkładać najpierw, więc nie są takie uniwersalne, pogrubiają też szkielet co niekiedy utrudnia zapakowanie go do lower receivera.

 

Do M140 włącznie, chińskie szkielety typu JG + Mblock powinny zdać egzamin.

Powyżej nigdy nawet nie próbowałem bo nie widzę ku temu powodów.

Nie mniej jednak wiele osób twierdzi, że sam aluminiowy szkielet wystarczy i można spać spokojnie.

 

Do M140 zębatki co najmniej 1:18 i High Torque silnik oraz 11V Lipo. Najlepiej zębatki 100:200 a nawet 100:300 jeśli ROF nie gra roli. Powyżej M140 zębatki 100:300 a nawet 1:32 jeśli ktoś planuje podjazd ponad M160 oraz silnik High Torque. Zębatki SHS.

 

Wskazana wymiana okablowania i mosfet (niekoniecznie z Active Braking). Ogólnie chodzi o wyeliminowanie wszelkiego iskrzenia, nagaru na stykach i zminimalizowanie strat prądu by silnik działał jak najwydajniej a bateria działała jak najdłużej.

 

Lufa w przedziale 400-500mm z cylindrem typ 0 (zero) lub typ 1 z wycięciami przy krawędzi (nie ten z łezką w środku ścianki cylindra)

Powyższe zapewnia optymalną ergonomię repliki ze względu na długość i rozsądne osiągi jak na warunki leśne.

Tak jak wcześniej mówiłem, nie musi to być bore-up ale może jeśli koniecznie chcesz.

Godne polecenia będą tu produkty SHS, Pro-tech (Polska!) a jak Cie stać to Guarder lub Systema.

 

Dla wyciśnięcia jak najlepszych fpsów ze sprężyny istotna jest szczelność zespołu cylindra i szczelność jego połączenia z komorą hopa. Także dysza z uszczelką odpowiedniej długości, głowica cylindra z podwójną uszczelką oraz gumka pokroju G&G zielona i dobrze wykonana komora to rzeczy o wiele ważniejsze niż sam numerek przy opisie sprężyny. Używam czerwonej komory od airsoftpro, wraz z ich mblockiem. Mogę szczerze polecić bo sprawdza się świetnie.

 

Z reguły rozsądniej jest zakładać M140 i mieć dobrą szczelność osiągając tym samym 500fps niż zakładać M170 i z trudem wycisnąć 520fps.

Link to post
Share on other sites

Bore-up który dałeś nie wytrzyma, pęknie głowica tłoka. 2 silniki jbu strasznie szybko się zużywają, weź jbu. Polecam szkielety kwa bądź aluminiowe shs, zębatki tylko i wyłącznie 100:300shs przeszły wiele testów, 100:200 są takie sobie. Koniecznie mosfet co już pisał Fedajkin. Ile chcesz mieć fps? Ja przy m145 mam 560...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...