vincenzo Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 (edited) Witam. Mam problem tego rodzaju że gdy naciskam na spust zarówno na singlu jak i na auto, to słyszę jak zębatki chodzą a tłok stoi w miejscu i nie ma strzału. Najśmieszniejsze jest to że zębatki są całe a tłok na ostatnim zębie jest może minimalnie zużyty. Wygląda to tak, jakby cały gearbox się rozciągnął i zrobił się dystans między tłokiem a zębatką tłokową... O co tu może chodzić? Dodam że wymieniłem tłok, wstawiłem drugi i to samo, z tą różnicą że w nowym zmieliło ostatnie zęby. Tłok niema normalnie oporów przy poruszaniu się w cylindrze... Normalnie to bym wymienił cały GB- no ale jest tu problem z dostępnością... Edited June 20, 2014 by vincenzo Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Proponuje na dzień dobry oddać na podkładkowanie lub zrobić to samemu. Quote Link to post Share on other sites
vincenzo Posted June 20, 2014 Author Report Share Posted June 20, 2014 Ok. O tym nie pomyślałem. Jak go spodkładkuję, dam znać. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 A na stokowym tłoku było ok? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Zrób coś ala sorbopad z sorbothane'u , lub dętki rowerowej. Poczytaj co nieco o "AOE" ^^. Quote Link to post Share on other sites
vincenzo Posted June 20, 2014 Author Report Share Posted June 20, 2014 Ja powiem tak, bez żadnego tuningu, nagle po strzelance zaczeło tak to "zęzolić" Więc coś się musiało wyrobić... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.