teutonic Posted September 30, 2013 Report Share Posted September 30, 2013 Witam. Jako, że nie ma tematu o tej replice produkcji Aresa to postanowiłem założyć nowy temat. Chciałem się dowiedzieć od osób, które miały styczność z tą repliką, co zrobić/wymienić w niej, aby zwiększyć zasięg i szybkostrzelność? Czy wymiana gumki hop-up i lufy na precke zwiększy zasięg czy coś jeszcze dodać do tego trzeba? Jeżeli ktoś może coś doradzić to będę wdzięczny :) Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Co prawda nie mam tej repliki (kiedyś STAR teraz ARES) ale podzielę się informacjami na jej temat. Przede wszystkim są dwie wersje gearboksa: starsza plastikowa oraz nowsza metalowa. Odnośnie tuningu to wiem tylko tyle, że standardowe sprężyny są za krótkie - tzn. po montażu dają mniej fps niż można się tego spodziewać. Wiem z informacji z kręgów brytofilskich, że można ją upgrejdować spokojnie do 400 fps, aczkolwiek z wyższymi fps-ami zaczynały się problemy z prawidłowym funkcjonowaniem repliki - nie pamiętam już dokładnie co się działo. Trochę informacji masz w tym dziale: http://forum.wmasg.pl/topic/107716-l85a2-ares/page__hl__+ares%20+l85?do=findComment&comment=1513220 Jeżeli jeszcze jesteś przed zakupem repliki to lepszym rozwiązaniem byłaby L85 od ICS-a. Quote Link to post Share on other sites
teutonic Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Już kupiłem ARES-a bo ICS-a nigdzie w polsce nie można kupić :/ Dzięki za infomacje i pomoc :) A co to znaczy standardowe? Są jakieś specjalne sprężyny? Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Repliki eLki z długim tłokiem (r85) używają sprężyn do gb long np. http://www.rsov.com/product.php?langId=1¤cyId=1&manufacturerId=10&prodId=4764&cateId=255 Choć całość na normalnych springach również działa (ale już nie tak płynnie) Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Witam. :icon_smile: Czy próbował ktoś tuningu ver. z metalowym gearboxem? Mam na myśli jakie części będą pasować do tej wersji. Wiem, że: - Głowica cylindra jest taka jak do M14 ale CA/G&G zamontowana na odwrót - Pasuje standardowa sprężyna od AEG ale ok. 2cm więcej miejsca niż w GB ver. 2 i 3 - Dyszy nie wstawię od innych aegów bez przeróbki popychacza Ale co z resztą? Tłok, zębatki itp? Pasują standardowe do AEG? Pozdrawiam. Połączyłem S1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.