Adamnadol Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Jakiś rok temu zakupiłem nową CM028. Od początku miała tendencje do blokowania się. Po naciśnięciu spustu słychać jak coś stuka w silniku. Sprawia to wrażenie jakby coś niepozwalało silnikowi zapracować. Po zadzwonieniu do serwisu dostałem poradę, aby wyjąć i włożyć silnik. Rzeczywiście pomogło to ale na niedługo. Efekt jest taki, że replika ciągle się zacina. Czasem pomoże nią wstrząsnąć, czasem pomaga lekkie uderzenie a czasem trzeba wyjąć i włożyć silnik. Na pewno nie jest to wadą baterii, bo próbowałem na 2 bateriach. Czy byłby ktoś w stanie mi powiedzieć co muszę zrobić, aby ten problem zniknął? P.S Kiedyś jakiś znajomy powiedział mi coś w stylu " Eee to musisz tutaj spodkładkować gearboxa i bedzie okey". Niestety kontakt z nim mi się urwał i nawet nie wiem o co mu chodziło. Link to post Share on other sites
Iganasuk Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Jakiś rok temu zakupiłem nową CM028. Od początku miała tendencje do blokowania się. Po naciśnięciu spustu słychać jak coś stuka w silniku. Sprawia to wrażenie jakby coś niepozwalało silnikowi zapracować. Po zadzwonieniu do serwisu dostałem poradę, aby wyjąć i włożyć silnik. Rzeczywiście pomogło to ale na niedługo. Efekt jest taki, że replika ciągle się zacina. Czasem pomoże nią wstrząsnąć, czasem pomaga lekkie uderzenie a czasem trzeba wyjąć i włożyć silnik. Na pewno nie jest to wadą baterii, bo próbowałem na 2 bateriach. Czy byłby ktoś w stanie mi powiedzieć co muszę zrobić, aby ten problem zniknął? P.S Kiedyś jakiś znajomy powiedział mi coś w stylu " Eee to musisz tutaj spodkładkować gearboxa i bedzie okey". Niestety kontakt z nim mi się urwał i nawet nie wiem o co mu chodziło. Przyczyn może być wiele, począwszy od wady silnika, poprzez jakieś uszkodzenie w gearboxie. Proponuje na początek wyjąć silnik zaraz po zacince i spróbować ruszyć zębatką silnika, jeżeli będzie ciężko nią ruszyć to znaczy, że jest problem z silnikiem, a jak nie to należałoby kombinować dalej z gearboxem. Możliwe że zacina się głowica tłoka, bo jest niedokładnie zrobiona. Jak coś pisz PW, postaram się pomóc ;) Pozdro Igi Link to post Share on other sites
OFF Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Zapoznaj się z listą dostępnych działów. Zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts