asdfasdf Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Cześć wszystkim, ostatnio pisałem Wam tu na forum, że mam problem z baterią. Okazuje się, że bateria jest w porządku, sprawdzałem również na innych i GB się zacina... Tak jakby silnik nie miał siły tego tam ruszyć, jakby się coś klinowało. Rozłożyłem GB, tłok chodzi okej, na moje oko jest w ogóle okej, ale jestem świeży, więc mogę coś przeoczyć. Złożyłem GB, wszystko na swoim miejscu i problem nadal jest. Macie może jakieś domysły od czego może występować ten problem ? Pozdrawiam i liczę na pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Może kable podłączone do złych biegunów? Quote Link to post Share on other sites
asdfasdf Posted September 27, 2014 Author Report Share Posted September 27, 2014 Z kablami to myślę, że jest okej wszystko, bo replika czasem kopie a czasem nie. Sęk w tym, że na zębatkę tłokową wchodzi ten popychacz od dyszy podłużny, tak jakby silnik nie był go w stanie przepchnąć w tył : / Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Jeśli kable były by złymi biegunami to silnik kręcił by w strone przeciwną i nic by nie ruszyło. Jeśli silnik jest okej (kręci normalnie po wyjęciu z repliki) a bateria naładowana to sprawdź jak chodzą zębatki, czy nie są źle wypodkładkowane. Jeśli dalej będzie wszystko w porządku trzeba sprawdzić jak chodzi sam tłok w złożonym szkielecie (czy nie ma oporów), potem sprawdź jak wchodzi sprężyna na prowadnice, czy nie ma ciasno. Zdarza się że gdy sprężyna jest gróba, prowadnica gróba to nie mieszczą się w tłoku i gdy dochodzi on do tyłu to wszystko staje. Quote Link to post Share on other sites
asdfasdf Posted September 27, 2014 Author Report Share Posted September 27, 2014 Zębatki normalnie chodzą, tłok też. Nie wiem, o co chodzi z wypodładkowaniem za bardzo, jak to sprawdzić itd Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 W dużym skrócie podkładkowanie polega na tym że pod zębatkami i na nich są metalowe małe podkładki które regulują ich wysokość. Chodzi o to że jak zaczną o siebie trzeć bo np jedna będzie za nisko to spowoduje dodatkowy opór i może się wtedy wszystko zaciąć. Sprawdź też reszte o której mówiłem, jak siedzi sprężyna na prowadnicy i czy gdy tłok nachodzi na prowadnice (bez sprężyny) to czy się nie blokuje lub niema jakichś oporów. Quote Link to post Share on other sites
asdfasdf Posted September 27, 2014 Author Report Share Posted September 27, 2014 Tłok nachodzi na prowadnicę normalnie, to sprawdzałem, sprężna też raczej dobrze siedzi. Co do podkładek, jutro je posprawdzam, dzisiaj już mam dość gearboxów xD Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Jeśli będziesz absolutnie pewien że wszystko chodzi dobrze to sprawdź może inny silnik. Silniki nie są mocną stroną w boyach. Quote Link to post Share on other sites
asdfasdf Posted September 27, 2014 Author Report Share Posted September 27, 2014 Jak będę miał okazję, to sprawdzę, dzięki wielkie za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.