Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Widziałem ten film i muszę powiedzieć że to on głównie wzbudza moje wątpliwości. W obecnej konfiguracji sprawa wygląda tak, że drugi punkt lutowania (bliżej frontu) ma wlutowane dwa kable: 1 przechodzący z drugiej strony GB i 2 łączący go z silnikiem. Widać to na tym zdjęciu: https://www.google.pl/search?q=gearbox+aug&biw=1600&bih=805&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gkBiVPPOAtLlat-qgLAH&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Ek6IkEdgNKjoFM%253A%3BnTs0l0ba0tc8oM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg41.imageshack.us%252Fimg41%252F2802%252Fgbv302.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fairsoftaustria-tech.blogspot.com%252F2011%252F03%252Fhier-ein-tutorial-wie-man-eine-gearbox.html%3B800%3B533. Natomiast na tym filmie widać że są tam wlutowane 3 lub 4 (nie widać dokładnie) 1 i 2 tak jak w oryginale + 3 bezpośrednio do baterii i nie wiem czy nie 4 zielony do mosfetu. Dosłownie zgłupiałem.

 

Teraz już zupełnie zgłupiałem. Właśnie zobaczyłem że u mnie konfiguracja kabli jest odwrotna niż na tym zdjęciu. Tzn z w/w punktu lutowania na fotce wychodzi kabel do baterii i na drugą strone GB. A u mnie tak jak pisałem wyżej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...