Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

progressive

Użytkownik
  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Żeby uniknąć overspinu najlepiej użyć mosfetu, albo taniego z hamulcem, przy czym to może pomóc lub spowodować konieczność dalszych kombinacji np z silnikiem, albo najlepiej z detekcją cyklu, ale to już nie tanio, ale masz już raczej spokój. Przy czym aby dysza, w cyklu pracy, dłużej została zaszczeniona z gumką możesz też wywalić opóźniacz z zębatki tłokowej/podpiłować opóźniacz na zębatce tłokowej/podpiłować "płetwę" popychacza dyszy. Mankament takiej rzeźby jest taki, że jak wymienisz sprężynę, to możliwe że wszystko znowu się posypie. Mogą też powstać problemy z podawaniem kulek.
  2. Czyli jednak zbyt ujowa elektryka XD Nie sądzę że problemem jest opóźniacz - jakby były jaja na semi i na auto to tak, lub na samym auto, też się zgodzę, ale nie na samym semi (raczej). Winna może być gumka/kulki. Wypnij maga, odwróć replikę, wrzuć jedną kulkę do kanału komory HU i czymś dopchnij na miejsce. Jak pójdzie gładziutko to jest OK, ale jak będziesz musiał użyć siły, lub wyczujesz wyraźny opór to kołnierz gumki może za bardzo wystawać/coś blokuje. Zrób ten test też na innych kulkach, bo możesz mieć jakiś spuchnięty szajs.
  3. Sprężyna 130 to już dosyć dosyć słuszna siła, szkielet raczej wytrzyma, tylko bebechów w ofercie nie widać więc trudno powiedzieć. Tłok z jednym metalowym zębem to raczej zbyt mało pod taki set. Zębatki jeśli dobrze spasowane to nawet najtańsze wytrzymają. Nie ma też informacji czy dysza doszczelniona, a to wymóg konieczny. Silnika nie znam ale w innym temacie, w którym występuje podobny silnik tej firmy, są jakieś problemy, przy czym wcale nie koniecznie z jego powodu. Generalnie - jeśli silnik ma napis high torque to powinien mieć piekielne magnesy, co łatwo stwierdzić ale dopiero po pr
  4. Takiego silnika nie macałem, ale z opinii na szybko powinien pruć jak dzik na takiej słabiutkiej sprężynce. Coś tu ewidentnie nie gra. Zrób dokładnie jak kolega supermoderotor wyżej wyłuszczył. Ewentualnie punkt 2. możesz rozwinąć o kompletny GB jedynie bez silnika. Jeśli masz anti-reversal to powinieneś śrubokrętem móc wykonać pełen cykl na takiej sprężynce popychając zębatkę silnikową co kliknięcie. Temat łożyskowania tłoka możesz na szybko sprawdzić zakładając sprężynę na prowadnicę, tłok na sprężynę, i ściskając całość jak do strzału - jeśli prowadnica ze sprężyną schowa się w tłok do
  5. Za słaby silnik/zbyt ujowa elektryka, lub to i to. Co tam za sprężynę włożyłeś i jaki silnik?
  6. Do 32:1 musi iść tłok połówkowy, zęby pełnej szerokości nie przejdą. Listwa tłoka tylko full metal. Nie wiem czy takie są, ale najlepiej cały tłok metalowy rezany z jednego kawałka metalu. Jeśli listwa nie będzie scalona z tłokiem na stałe, to chociaż ją dodatkowo wklej, bo prawie na bank wyjedzie tyłem i crash test gotowy. Musisz to na perfect wyskładać, inaczej co chwilę będziesz miał awarie, choć na 190 to raczej zbyt długo bez remontu nie podziała. Do listy dopisz jeszcze mosfet, byle budżetowy, bo bez niego popalisz styki, a jego też masz spore szanse sfajczyć przy zerwaniu tłoka czy czym
  7. Z daleka nie wymacasz. Jak wyżej - albo upalony mosfet, albo zwarcie, albo się dźwigienki w body poblokowały. Zaślepienie zworki na tym, czym normalnie jest spust, to najszybszy sposób na wycięcie auto, ale trochę gorzej jak Ci cykl na przerywaczu stanie, ale i na to są partyzanckie sposoby. Jak masz gdzie, to ślij na serwis, albo sam szukaj.
  8. Próbowałem kiedyś coś podobnego robić i robotę zrobiło dopiero podpięcie repliki pod zasilacz laboratoryjny. Niczym bardziej konwencjonalnym raczej tego nie zrobisz. Wyników nie przytoczę bo nie wiem gdzie są, a i odnosiły się do mocno niestandardowego zestawu.
  9. Standardowy zestaw części do V3. Tłok, głowice, cylinder, sprężyna. Do ten gumka, komory nie ma co ruszać. Wyosiować i będzie dobrze. Teraz nie mam jak zrobić listy części, ale postaram się pod wieczór lub jutro.
  10. Coś przy selektorze ognia mogło przeskoczyć, i być może nie dociąga płytki selektora w odpowiednie miejsce. Jeśli nie chcesz się babrać, puszczaj na gwarancję, choć powinno wystarczyć rozebranie body bez grzebania w gearboxie i zrywania plomb.
  11. Urwane zęby tłoka. Tłok do wymiany. Pytanie czy tylko to, czy zębatki też. Trzeba otworzyć i sprawdzić.
  12. Kołnierz gumki musi być dłuższy niż poprzedni. Zmiana gumy, lub rzeźba. Dokupowanie magów nic nie da.
  13. Nawet napewno masz sporo racji, wiem, z czym się tutaj wynurzyliśmy i jakie to może wzbudzać reakcje, liczyliśmy się z tym. Jest masa ludzi, którzy są negatywnie nastawieni, częściowo wynika to m.in z niewiedzy, dlatego założyłem ten temat. Jednak możesz mi wierzyć, że wiem o czym mówię. Dla kontrastu dodam, że pozytywne reakcje też się trafiły, najczęściej po wyjaśnieniu "jak to działa i dlaczego tak", ale jednak. Dlatego właśnie musiałem urządzić sobie sobie "pogoń za Newtonami". Co prawda, nie doszedłem do etapu szukania konkretnego miejsca pod ten solenoid, dlatego ciężko mi
  14. @Rogaś Dzięki wielkie za dobre słowo. Co do elektroniki - nie chcę, nie mogę, nie powinienem niczego obiecywać, ale nie wykluczam, że może się pojawić w przyszłości elektronika z IP67 albo wyżej. Hunter sam z siebie wody się nie obawia, niestety gorzej może być z silnikiem elektrycznym. Trafiłeś w punkt z tą sugerowaną ceną. Bardzo chcieliśmy, by baza (sam zawór + zębatka) kosztowała docelowo około 600 - 700 PLN. Wychodzimy z założenia, że jeśli szeroko pojęte HP miałoby się mocno rozwinąć w świecie, to trzeba skończyć z konwersjami HP za za kilka K, i cenowo zbliżyć się do porz
  15. @omonon Przewyższają - w czym? Poza wspomnianymi szybkostrzelnością i kulturą pracy. Dlaczego mamy ustalać, że nie można używać zębatek i silnika do obsługi konwersji HP? Jest to gdzieś napisane? Jest jakieś prawo tego dotyczące? Ktoś bardzo, bardzo ważny tak powiedział i nam to umknęło, jak braliśmy się za temat? Proszę, daj szybko znać, może jeszcze zdołamy powyciągać konwersje z pudełek.. A tak na poważnie, skoro konwersja działa bardzo dobrze, robi wszystko, do czego była przewidziana, model biznesowy się spina, to dlaczego mamy jej nie wypuszczać? Rozmawiając z Tobą, tak si
×
×
  • Create New...